ΟΠΑΠ και συνεργάτες μαζί… σε ρυθμό Fast Forward

Κέρδισαν τις εντυπώσεις, με ρεκόρ συμμετοχών, οι διαδραστικές ψηφιακές εκδηλώσεις για την παρουσίαση της στρατηγικής της εταιρείας

Τη νέα επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward και το σχεδιασμό του για τη νέα εποχή στο δίκτυο των πρακτορείων του, παρουσίασε ο ΟΠΑΠ στο Διοικητικό Συμβούλιο της  Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρακτόρων (ΠΟΕΠΠΠ) και στο δίκτυο συνεργατών του σε όλη την Ελλάδα.

Προσαρμοσμένος στα νέα δεδομένα ψηφιακής επικοινωνίας και συνεργασίας που διαμορφώνονται, ο ΟΠΑΠ διοργάνωσε με επιτυχία τις ειδικές e-εκδηλώσεις, με την ονομασία «Customer Xperience – Η επιτυχία ξεκινά από εσένα», από τις 6 έως τις 13 Μαΐου 2021. Μάλιστα, σημειώθηκε ρεκόρ διαδικτυακών συμμετοχών, καθώς περισσότεροι από 2.500 συνεργάτες του ΟΠΑΠ συνδέθηκαν, παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά στις σχετικές παρουσιάσεις.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο ΟΠΑΠ διεξήγαγε ψηφιακά τις ετήσιες εκδηλώσεις για τους συνεργάτες του, εγκαινιάζοντας μια νέα καινοτόμο μορφή επικοινωνίας με το δίκτυο του. Όλες οι ψηφιακές εκδηλώσεις άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στους συμμετέχοντες, καθώς αποτέλεσαν μια δυναμική πλατφόρμα ανοιχτού διαλόγου και διαδραστικής συζήτησης. Χαρακτηριστικά, οι πράκτορες του ΟΠΑΠ κατέθεσαν ψηφιακά περίπου 500 ερωτήσεις, λαμβάνοντας απαντήσεις ζωντανά από τα στελέχη της εταιρείας.

O Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Jan Karas, o Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Οδυσσέας Χριστοφόρου, ο Chief Retail Officer Βάιος Καραντίνος και στελέχη του δικτύου συμμετείχαν στις ψηφιακές εκδηλώσεις και συζήτησαν διεξοδικά για όλα τα θέματα που αφορούν τα νέα έργα και τις εμπορικές πρωτοβουλίες της εταιρείας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas

Όπως επισήμανε ο Jan Karas, οι ψηφιακές εκδηλώσεις ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες, ενώ η χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων για την επικοινωνία με το δίκτυο των συνεργατών ταιριάζει απόλυτα με τις βασικές κατευθύνσεις της στρατηγικής Fast Forward, που αποτελείται από έξι πυλώνες και – μεταξύ άλλων – εστιάζει στην τοποθέτηση του Πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας, την ενίσχυση του εταιρικού και των προϊοντικών Brand.

Ειδικότερα για τα πρακτορεία ΟΠΑΠ, τονίστηκε ότι προτεραιότητα παραμένει η διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου και η διερεύνηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης. Ήδη τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ έχουν καθιερωθεί ως τοπικοί προορισμοί διασκέδασης και βασικός στόχος παραμένει η περαιτέρω εξέλιξη τους, με αναβάθμιση των ψηφιακών τους δυνατοτήτων και της παικτικής εμπειρίας που προσφέρουν στους πελάτες.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Οδυσσέας Χριστοφόρου

«Η επικοινωνία με τους συνεργάτες μας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Στηρίζουμε έμπρακτα το δίκτυο μας και είμαστε δίπλα του, αξιοποιώντας όλα τα μέσα που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία», τόνισε ο Οδυσσέας Χριστοφόρου.

Ο Chief Retail Officer του ΟΠΑΠ, Βάιος Καραντίνος

Όπως επισημάνθηκε στους συνεργάτες, ο  ΟΠΑΠ θα εξακολουθήσει να επενδύει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του. Ταυτόχρονα, θα συνεχιστεί το πρόγραμμα ανάπτυξης των καταστημάτων, ενώ θα προωθηθεί περαιτέρω η αισθητική, τεχνολογική και οπτικοακουστική αναβάθμιση τους.  Ήδη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη το νέο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις, που είναι ήδη διαθέσιμο στα πρακτορεία, με στόχο την ενίσχυση της πιστότητας της πελατειακής τους βάσης. «Οι πρωτοβουλίες μας εστιάζουν στην ικανοποίηση του πελάτη, ώστε να εξασφαλιστούν μακροπρόθεσμα οφέλη, τόσο για τον ΟΠΑΠ, όσο και για τους συνεργάτες του», σημείωσε ο Βάιος Καραντίνος.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, ο Chief Retail Officer του ΟΠΑΠ, Βάιος Καραντίνος, και ο OPAP Stores Director, Βαγγέλης Γκεβέζος

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Καραμπινάτο σκάνδαλο στις πλάτες των Αθηναίων με το κτίριο της Πατησίων 159

Τη δουλειά ανέθεσε ο Μπακογιάννης, αλλά τις τελικές υπογραφές έβαλε ο Δούκας! «Δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς» λένε από τον Δήμο Αθηναίων Σε σκάνδαλο που...

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Φτώχεια καταραμένη

Εμείς τα λέγαμε ότι υπάρχει φτώχεια, αλλά η κυρία Σακελλαροπούλου, καλοβολεμένη ούσα στον προεδρικό θώκο, δεν μας πίστευε. Αλλωστε, είχε και αγωνίες αν ο...

Καθετί που φοράει η υπέρκομψη Μαρέβα είναι έργο τέχνης: Σαν να δίνεις μπογιές...

* Αυτός ο Χατζηδάκης είναι ό,τι ακριβώς ονειρεύεται να γίνει κάθε δεξιός: Ενας άεργος κρατικοδίαιτος κηφήνας που βρίζει το Δημόσιο από το οποίο σιτίζεται,...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Εφιάλτης στα κρεοπωλεία για τους καταναλωτές – Τι κρύβεται πίσω από τις εξωφρενικές...

Το ράλι τιμών στο μοσχαρίσιο κρέας στην Ελλάδα μπορεί να έχει ανακοπεί τον τελευταίο μήνα, ωστόσο δεν αναμένεται να ακολουθήσει φθηνότερη πορεία. Αντιθέτως, σύμφωνα...

Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη πριν από τα 62 έτη – Αναλυτικός οδηγός...

Η «δημοκρατία» παρουσιάζει έναν αναλυτικό οδηγό με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται και διαφέρουν από Ταμείο σε Ταμείο   Χιλιάδες εργαζόμενοι που ασφαλίστηκαν πριν από...

ΕΛΤΑ: Δεν είναι εξυγίανση. Είναι δωράκι στους ιδιώτες

της Μαρίας ΔεναξάΚαι που παραιτήθηκε ο Γρηγόρης Σκλήκας, ο CEO των ΕΛΤΑ, για να μη χρεωθεί ο «Μωυσής», άλλη μια σκόπιμη απαξίωση και στο...









Advertisement 3
spot_img

Ροή ειδήσεων

spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ