Στην ψηφιακή πύλη myAADE οι ρυθμίσεις του εξωδικαστικού μηχανισμού

Διευκόλυνση της διαχείρισης των υποχρεώσεων των φορολογουμενων

Τη δυνατότητα να παρακολουθούν εύκολα και ψηφιακά τις ρυθμίσεις οφειλών που έχουν συναφθεί μέσω του εξωδικαστικού μηχανισμού έχουν πλέον οι πολίτες, μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr).

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ολοκλήρωσε την ενσωμάτωση των σχετικών ρυθμίσεων στα πληροφοριακά της συστήματα, διευκολύνοντας σημαντικά τη διαχείριση των υποχρεώσεων των φορολογουμένων. Οι νέες ρυθμίσεις φορολογικών οφειλών που καταρτίζονται μέσω του εξωδικαστικού μηχανισμού εμφανίζονται πλέον στο myAADE, στη διαδρομή: Ο Λογαριασμός μου -> Οφειλές, Πληρωμές & Επιστροφές -> Οφειλές σε Ρύθμιση και Πληρωμή. Από εκεί, οι οφειλέτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για την πορεία των ρυθμίσεών τους, καθώς και για κρίσιμες πληροφορίες που αφορούν την πληρωμή των δόσεων.

Η πληρωμή των δόσεων πραγματοποιείται με την Ταυτότητα Ρυθμισμένης Οφειλής (ΤΡΟ), η οποία παραμένει ίδια καθ’ όλη τη διάρκεια της ρύθμισης, έως την εξόφλησή της. Οι πληρωμές μπορούν να γίνουν μέσω e-banking, phonebanking, mobilebanking, ΑΤΜ ή καταστήματος τραπεζών, με επιλογή της υπηρεσίας «Βεβαιωμένες Οφειλές σε ΔΟΥ». Ωστόσο, η ΑΑΔΕ επισημαίνει ότι δεν είναι δυνατή η καταβολή των δόσεων απευθείας μέσω του myAADE.

Για τις διμερείς ρυθμίσεις με το Δημόσιο, η ενεργοποίηση και η εμφάνισή τους στην ψηφιακή πύλη γίνονται μετά την καταβολή της πρώτης δόσης. Οι οφειλέτες ενημερώνονται εκ των προτέρων με μήνυμα στη θυρίδα τους στο myAADE (Μητρώο & Επικοινωνία -> Τα Μηνύματά μου), το οποίο περιλαμβάνει την ταυτότητα ρυθμισμένης οφειλής (ΤΡΟ), την ημερομηνία λήξης της πρώτης δόσης και το ποσό πληρωμής. Αντίθετα, για τις πολυμερείς ρυθμίσεις, η απεικόνιση γίνεται άμεσα, με την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησης στον εξωδικαστικό μηχανισμό.

Οι ρυθμίσεις που έχουν συναφθεί πριν από τις 9 Οκτωβρίου και παραμένουν ενεργές θα ενσωματωθούν σταδιακά στο ίδιο ψηφιακό περιβάλλον του myAADE. Η ΑΑΔΕ συνεχίζει να επενδύει στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, με στόχο τη διευκόλυνση των πολιτών και την ενίσχυση της διαφάνειας στη διαχείριση οφειλών και ρυθμίσεων προς το Δημόσιο.














spot_img

Ροή ειδήσεων

spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ