Το πράσινο φως έλαβε, έπειτα από σημαντική αναμονή, μία σημαντική παρέμβαση αποσυμφόρησης της κίνησης των οχημάτων στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. Το υπουργείο Υποδομών ενέκρινε την υλοποίηση της μελέτης και των εργασιών σε ένα από τα πιο προβληματικά σημεία του αυτοκινητόδρομου.
Εκτιμάται ότι έως το τέλος του έτους θα έχει ολοκληρωθεί η απαιτούμενη εκτροπή των οχημάτων σε δύο διαφορετικά σημεία της εθνικής οδού, ώστε να επιλυθούν τα σημερινά κυκλοφοριακά προβλήματα.
Από τη στήλη «Παρασπονδίες» της «Δημοκρατίας»
