Οι «μπαρουτοκαπνισμένοι» Νεοδημοκράτες της Θεσσαλονίκης θυμούνται, πως πριν τη σκευωρία ΣΥΡΙΖΑ για τη Novartis, η «γαλάζια» στελεχιακή και κοινωνική βάση της πόλης βίωσε ένα «μπαράζ» από σκευωρίες εμπνεύσεως ΠΑΣΟΚ, σε βάρος στελεχών που εμπιστεύθηκε η διακυβέρνηση Καραμανλή, στις διοικήσεις οργανισμών που είχαν ή έχουν την έδρα τους στην πόλη μας: Λιμάνι, Βιομηχανία Ζάχαρης, ΕΥΑΘ, Εγνατία Οδός…
Σκευωρίες ετών, με ευφάνταστες καταγγελίες με μόνο στόχο την εργαλειοποίηση της Δικαιοσύνης για την εκτόνωση ενός κομματικού μένους. Σπιλώθηκαν υπολήψεις, σύρθηκαν οικογενειάρχες σε μακροχρόνιες (δεκαετιών) δικαστικές περιπέτειες, με δεσμεύσεις περιουσιών, απαγορεύσεις εξόδου από τη χώρα, κοινωνικό στιγματισμό.
Σχεδόν αθόρυβα, βουβά, βίωσε αυτό τον γολγοθά μια γενιά Νεοδημοκρατών της Θεσσαλονίκης, διότι δεν ήταν υπουργοί και δεν προσέλκυαν τα φώτα τη δημοσιότητας μετά την εξυπηρέτηση των μικροπολιτικών εντυπώσεων του πρώτου διαστήματος. «Ξεχάστηκαν» σχεδόν, ακόμα κι από τους σκευωρούς.
Πέρασαν χρόνια, βγαίνοντας σταδιακά, όλοι, μέχρις ενός, από τη λάσπη! Πεντακάθαροι. Αθώοι. Δικαιωμένοι.
Αθόρυβα κι αυτό. Μόλις προ ημερών έληξε και η τελευταία περιπέτεια με την οριστική αθώωση των μελών της διοίκησης της Εγνατίας Οδού εκείνης της περιόδου. Είχαν προηγηθεί οι αθωώσεις, των μελών των διοικήσεων της Ζάχαρης, του Λιμένος, της ΕΥΑΘ, για κάθε «σενάριο» κατηγοριών που έχτισαν με τις καταγγελίες τους οι κομματικοί «ταλιμπάν» του ΠΑΣΟΚ της ίδιας περιόδου.
Κάποιοι από εκείνους τους… πράσινους «ταλιμπάν», τους βλέπουν σήμερα οι παλιοί «μπαρουτοκαπνισμένοι» Νεοδημοκράτες, να το παίζουν «γαλάζιοι» και να αντιμετωπίζουν με το ίδιο μένος όποιον τολμά να ασκεί κριτική στις πολιτικές του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Να γιατί μοιάζει ενίοτε η σημερινή ΝΔ να υιοθετεί επιχειρήματα του πιο σκληρού ΠΑΣΟΚ, κατά της διακυβέρνησης Καραμανλή.
ΚΥΒΕΡΝΕΙΟ
ΠΗΓΗ: thitanews.gr