Ύστερα από έξιμισι χρόνια στον Ολυμπιακό, ο Σακίλ ΜακΚίσικ λέει «αντίο» στους Πειραιώτες, με το στέμμα της φετινής Euroleague να αποτελεί την κορυφαία στιγμή της κοινής τους διαδρομής.
Ο 35χρονος Αμερικανός γκαρντ/φόργουορντ επέλεξε μία από τις προσφορές που βρίσκονταν στο τραπέζι και πλέον ετοιμάζεται να γυρίσει σελίδα στην καριέρα του.
Με μια εκτενή ανάρτηση στα social media, ο ΜακΚίσικ προχώρησε σε απολογισμό της θητείας του στο λιμάνι, στέλνοντας παράλληλα το δικό του μήνυμα αγάπης και ευγνωμοσύνης τόσο προς τον σύλλογο όσο και προς τους φιλάθλους του Θρύλου.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Σακίλ ΜακΚίσικ:
«ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.
Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη ημέρα και κάνατε την Ελλάδα σπίτι για εμένα και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή που έζησα φορώντας τα ερυθρόλευκα θα μείνουν για πάντα χαραγμένα μέσα μου.
Για επτά σεζόν φόρεσα με περηφάνια το Νο. 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τον κόσμο του.
Ανεξάρτητα από το τι θα φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα αποτελεί πάντα κομμάτι της ζωής μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ολυμπιακός για πάντα».
