Μετά από οκτώ ολόκληρα χρόνια διεξαγωγής στη Θεσσαλονίκη, μετακόμισαν στην Αθήνα και στην «Αίγλη» στο Ζάππειο αφού φέτος το «Αθηνόραμα» που τα καθιέρωσε, κλείνει τα 50 χρόνια του!
Τα Βραβεία Ελληνικής Κουζίνας 2026 απονεμήθηκαν στη γαστρονομική έμπνευση, τη δημιουργικότητα και τον σεβασμό στην εθνική μας κουζίνα: Το πειραιώτικο «Varoulko Seaside» του Λευτέρη Λαζάρου βρέθηκε για μια ακόμη χρονιά στην κορυφή ενώ το «Selene» της Σαντορίνης και το «Noble Gourmet» της Ρόδου μοιράστηκαν τη δεύτερη θέση.
Τέσσερις σεφ βραβευμένων εστιατορίων, ο Γιάννης Γαβαλάς του «Araklia» στην Ηρακλειά, ο Μιχάλης Μάρθας του «Καπάδικο» στην Κάλυμνο, ο Κώστας Μπουγιούρης του «Ηλιοβασίλεμα» στη Σύρο και ο Γιώργος Τρουμούχης του «Noble Gourmet» στη Ρόδο, δημιούργησαν ειδικά για τη βραδιά το μενού με αιγαιοπελαγίτικες γεύσεις.
Πηγή: thitanews.gr
