Ελεύθερη υπό όρους αφέθηκε, μετά την ολοκλήρωση της απολογίας της στον 7ο τακτικό ανακριτή Θεσσαλονίκης, η 29χρονη Ρουμάνα που κατηγορείται για τον σοβαρό τραυματισμό του 24χρονου συντρόφου της στην Άνω Πόλη. Η κατηγορούμενη, η οποία διώκεται για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση του νόμου περί όπλων, ισχυρίστηκε ότι βρισκόταν σε κατάσταση άμυνας λόγω συστηματικής ενδοοικογενειακής βίας.
Κατά την απολογία της, περιέγραψε προηγούμενη σωματική και ψυχολογική κακοποίηση, αναφέροντας μάλιστα περιστατικό όπου ο 24χρονος είχε επιχειρήσει να την πνίξει πριν από δύο εβδομάδες. Αναφορικά με το αιματηρό συμβάν, υποστήριξε ότι μετά από καβγά ο σύντροφός της την εγκλώβισε στο διαμέρισμα χτυπώντας την. Η ίδια κατευθύνθηκε στην κουζίνα και χρησιμοποιώντας δύο μαχαίρια αντέδρασε υπό καθεστώς ακραίου φόβου, χωρίς πρόθεση να του αφαιρέσει τη ζωή, ενώ αμέσως μετά κάλεσε σε βοήθεια το ΕΚΑΒ.
Με κοινή απόφαση εισαγγελέα και ανακριτή, της επιβλήθηκαν οι περιοριστικοί όροι της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της εμφάνισης δύο φορές τον μήνα σε αστυνομικό τμήμα και της απαγόρευσης κάθε επικοινωνίας ή προσέγγισης με το θύμα. Ο 24χρονος, ο οποίος φέρει τραύματα στον πνεύμονα, την κοιλιακή χώρα και το χέρι, νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Παπανικολάου μετά από χειρουργική επέμβαση.
