Ο Ντάνι Γκαρθία θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του Ολυμπιακού έως το 2027, καθώς ο 36χρονος Ισπανός αμυντικός μέσος υπέγραψε μονοετή επέκταση του συμβολαίου του.
Η ΠΑΕ ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας μέσω των επίσημων λογαριασμών της στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, επιβεβαιώνοντας την παραμονή του έμπειρου χαφ στο ρόστερ.
Η απόφαση για τη συνέχιση της παρουσίας του Γκαρθία στον Πειραιά ανήκει στον Βάσκο τεχνικό των «ερυθρόλευκων», Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, ο οποίος έκρινε πως ο παίκτης εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό κομμάτι του αγωνιστικού πλάνου. Ο Γκαρθία έχει καταγράψει 69 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις με τον Ολυμπιακό, σημειώνοντας ένα γκολ και μοιράζοντας δύο ασίστ.
Την ίδια στιγμή, παρελθόν αποτελεί για τον σύλλογο ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης, ο οποίος ολοκλήρωσε την τετραετή θητεία του στον Πειραιά. Με τη λήξη του συμβολαίου του, η ΠΑΕ τον αποχαιρέτησε δημόσια με ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα!».
Ο 36χρονος τερματοφύλακας αποχωρεί έχοντας συμβάλει στην κατάκτηση ενός πρωταθλήματος, ενός κυπέλλου και φυσικά του Conference League. Στο διάστημα της παρουσίας του μέτρησε 78 συμμετοχές, δέχθηκε 68 γκολ, κράτησε ανέπαφη την εστία του σε 34 αγώνες και αποβλήθηκε μία φορά.
🔴⚪️ Παραμένει ερυθρόλευκος ο Ντάνι Γκαρθία! / Dani García stays in the red & white family! pic.twitter.com/FVUWGJasVs
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) June 26, 2026
Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα! / Thank you for everything Alexandros! 🔴⚪️🙏🏻#Olympiacos #ThankYou #Paschalakis pic.twitter.com/PvExHoRIvj
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) June 26, 2026
