Τα νοσοκομεία μπαίνουν στο χειρουργείο

Εως τις 16 Σεπτεμβρίου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η κινητικότητα των 1.618 εργαζομένων στα εννέα νοσοκομεία του ΕΣΥ (πέντε στην Αθήνα και τέσσερα στη Θεσσαλονίκη), που αλλάζουν χρήση.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το σχέδιο αλλαγής χρήσης, το οποίο ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Υγείας Αδωνις Γεωργιάδης, τα πέντε νοσοκομεία της Αττικής που μετατρέπονται σε Κέντρα Υγεία Αστικού Τύπου, Χρονιών Παθήσεων και Κέντρα Αποκατάστασης στην Αττική είναι το Πατησίων, το Αμαλία Φλέμιγκ, η Πολυκλινική, το Σπηλιοπούλειο και το Αγία Βαρβάρα.

Σε κινητικότητα τίθενται επίσης 10 εργαζόμενοι από την κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Υγείας.

Σύμφωνα με το σχέδιο, 1.618 εργαζόμενοι από τα παραπάνω νοσοκομεία, μεταξύ των οποίων και 210 γιατροί του ΙΚΑ μη πλήρους και μη αποκλειστικής απασχόλησης, τίθενται άμεσα σε κινητικότητα για το 2013. Το πλήρες χρονοδιάγραμμα της εφαρμογής της κινητικότητας έχει ως εξής:

-Στις 13 Αυγούστου αρχίζει η συλλογή του υλικού της αξιολόγησης των φορέων από τις επτά Υγειονομικές Περιφέρειες της χώρας.

-Στις 23 Αυγούστου εκδίδεται ο ονομαστικός κατάλογος με τους εργαζομένους, οι οποίοι τίθενται σε κινητικότητα.

-Από τις 24 έως τις 30 Αυγούστου οι εργαζόμενοι υπό κινητικότητα καταθέτουν τις προτιμήσεις τους για την τοποθέτησή τους σε όμορα νοσοκομεία.

-Στις 31 Αυγούστου ξεκινά η κυρίως διαδικασία της κινητικότητας.

-Στις 16 Σεπτεμβρίου ολοκληρώνεται η τοποθέτηση των υπό κινητικότητα εργαζομένων στις νέες θέσεις τους.

Το σχέδιο αλλαγής ρόλου των νοσοκομείων της 1ης ΥΠΕ (Αττική)

Το σχέδιο αναμόρφωσης της λειτουργίας νοσοκομείων Αττικής, εκτός από τις μετακινήσεις του προσωπικού, περιλαμβάνει και το κλείσιμο δεκάδων κλινικών, οι οποίες μεταφέρονται σε άλλα θεραπευτήρια της Αττικής.

Ενδεικτικά αναφέρουμε το Νοσοκομείο Πατησίων, όπου θα λειτουργούν μόνο τα Εξωτερικά Ιατρεία και η Μονάδα Λιθοτριψίας.

Οι 199 εργαζόμενοι του εν λόγω θεραπευτηρίου πρόκειται να ενισχύσουν κυρίως το Ογκολογικό Νοσοκομείο «Αγιοι Ανάργυροι», που θα τεθεί σε πλήρη εφημερία, και το Παμμακάριστος, που θα τεθεί σε μερική εφημερία.

Ακόμη, το Πατησίων στεγάζεται σε δύο κτίρια, ένα μισθωμένο και ένα ιδιόκτητο. Το ιδιόκτητο θα δοθεί στον ΕΟΠΥΥ και ταυτόχρονα θα εξυπηρετήσει ανάγκες του Κωνσταντοπούλειου Νοσοκομείου, το οποίο αντιμετωπίζει σοβαρά κτιριακά προβλήματα.

-Η Πολυκλινική Αθηνών μετατρέπεται σε Κέντρο Υγείας Αστικού Τύπου και Χρόνιων Νοσημάτων. Παραμένει η Μονάδα Εμφραγμάτων, ενώ δημιουργείται μία Καρδιολογική Κλινική και μία Παθολογική Μονάδα Αποθεραπείας. Επιπλέον οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στην Πολυκλινική για την έκδοση πιστοποιητικών υγειονομικής φύσεως.

Οι 331 εργαζόμενοι και οι 15 Κλινικές (Παθολογική, Ενδοκρινολογική Γαστρεντερολογική, Νευρολογική κ.λπ.) μεταφέρονται στα νοσοκομεία Ευαγγελισμός, Λαϊκό, Θριάσιο, Τζάνειο.

-Το Σπηλιοπούλειο «Αγία Ελένη» μετατρέπεται σε Χρόνιων Παθήσεων Τελικού Σταδίου (Παθολογικός Ξενώνας Ανακουφιστικής Φροντίδας). Δημιουργείται Κέντρο Ακτινοθεραπείας και Εξωτερικά Ιατρεία μιας μέρας για έκδοση πιστοποιητικών. Οι 76 εργαζόμενοι μεταφέρονται σε όμορα νοσοκομεία.

-Το Αμαλία Φλέμιγκ από γενικό νοσοκομείο μετατρέπεται σε Μονάδα Αποκατάστασης, δημιουργείται Κλινική Ημερήσιας Νοσηλείας και θα λειτουργούν Εξωτερικά Ιατρεία.

Ακόμη το εν λόγω νοσοκομείο θα ενισχύσει τον βόρειο άξονα της Αττικής, με τη διασύνδεση των θεραπευτηρίων Σισμανόγλειο – Φλέμιγκ – Παίδων Πεντέλης. Επίσης το Φλέμιγκ θα λειτουργήσει σε καθεστώς μερικής εφημερίας.

Οι 300 εργαζόμενοι και τα 12 Τμήματα (Ορθοπεδικό, Οφθαλμολογικό, Ενδοκρινολογικό, Πνευμονολογικό, Ουρολογικό κ.λπ.) μεταφέρονται στα νοσοκομεία Σισμανόγλειο και Ογκολογικό «Αγιοι Ανάργυροι».

-Το Γ. Ν. Δυτικής Αττικής «Αγία Βαρβάρα» (πρώην Λοιμωδών) μετατρέπεται σε Κέντρο Υγείας Αστικού Τύπου με Εξωτερικά Ιατρεία όλων των ειδικοτήτων. Στο νοσοκομείο παραμένουν η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού, που ενισχύεται και μπορεί να καλύψει επιπλέον έξι ασθενείς, η Αιματολογική Κλινική, η Αιμοδοσία, το Μικροβιολογικό Τμήμα, το Ακτινοδιαγνωστικό και το Τμήμα Φυσιοθεραπείας.

Οι ψυχολόγοι εντάσσονται στη Μονάδα Ανακουφιστικής Θεραπείας (Ιατρείο Πόνου, Ημερήσια Νοσηλεία, Μονάδα Κατ’ Οίκον Νοσηλείας). Επιπλέον θα δημιουργηθεί Μονάδα Χρόνιων Παθήσεων που θα λειτουργεί με το προσωπικό της κλινικής του Παθολογικού Τομέα.

Κλείνουν και μεταφέρονται στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας οι Α΄ και η Β’ Χειρουργικές Κλινικές, Ουρολογική, Οφθαλμιατρική, ΩΡΛ, Αναισθησιολογική, Κλινική Λοιμώξεων και Παιδοψυχιατρική. Οι 230 εργαζόμενοι θα μετακινηθούν σε νοσοκομεία του Πειραιά.

Ρίτα Μελά

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκάλυψη: Μητσοτάκης τέλος – Τον εγκατέλειψαν και οι Γερμανοί

Η έντονη κινητικότητα που αναπτύσσει το τελευταίο διάστημα ο Κ. Μητσοτάκης, με καθαρά επικοινωνιακούς όρους όμως που παραπέμπουν σε προεκλογικό σκηνικό, δεν είναι άσχετη...

Aπρέπεια Μητσοτάκη σε Ξαρχάκο

Hταν περασμένες δέκα στον αύλειο χώρο στο πίσω μέρος του Κοινοβουλίου προχθές το βράδυ, με τη συναυλία του Σταύρου Ξαρχάκου, που έγινε με πρωτοβουλία...

Κτηνολατρεία: Το Θηρίο στη θέση του Ανθρώπου

«Οταν ο Καίσαρας είδε κάποτε στη Ρώμη κάποιους πλούσιους ξένους να περιφέρουν στην αγκαλιά τους και να χαϊδεύουν μικρά σκυλάκια και μαϊμούδες, ρώτησε αν...

Βασίλης Φεύγας : Επιστολή “βόμβα” προς Μητσοτάκη

Η αντίστροφη μέτρηση για τις εκλογές έχει αρχίσει και καθώς στις δημοσκοπήσεις αποτυπώνεται στη φθορά της Νέας Δημοκρατίας, η κόπωση και  η δυσαρέσκεια της...

Απόστολος Αποστόλου: Ο Σαμαράς χαλάει το σχέδιο «βολικής» συγκυβέρνησης

Για πολλούς πολίτες η κάθοδος του πρώην πρωθυπουργού δεν αποτελεί προσωπική φιλοδοξία, αλλά αναγκαία πολιτική παρέμβαση σε μια περίοδο όπου το πολιτικό σύστημα δείχνει...

Το σόου με τις ταυτότητες και η παγίδα του προσωπικού αριθμού

• Μια τεχνική μεταρρύθμιση ενίοτε παύει να είναι απλώς διοικητική πράξη και μετατρέπεται σε πεδίο βαθιάς κοινωνικής και πολιτικής αντιπαράθεσης αλλά και χειραγώγησης. Η...

ΕΛΑΣ: Σε εξέλιξη το πρώτο Εθνικό Συμβούλιο – Τα πρώτα ονόματα του οργάνου

Σε εξέλιξη βρίσκεται από το πρωί του Σαββάτου η πρώτη, πανηγυρική συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης (ΕΛΑΣ). Το ανώτατο καθοδηγητικό όργανο...

Ενα σκάνδαλο γέννημα θρέμμα της Ν.Δ. και της κυβέρνησης Μητσοτάκη

Σε όλα τα σκάνδαλα μέχρι τώρα εφευρίσκεται μια δικαιολογία, συνήθως φτηνή. Για τον ΟΠΕΚΕΠΕ έφταιγαν και οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Για τις υποκλοπές, δεν ήταν...

Μάλλον… δεν πάει πιο κάτω, κύριε Μητσοτάκη

Του Μανώλη Κοττάκη Ήταν περασμένες δέκα στον αύλειο χώρο στο πίσω μέρος του Κοινοβουλίου προχθές το βράδυ, με τη συναυλία του Σταύρου Ξαρχάκου, που έγινε...

Ενας Τούρκος διδάσκει (την αλήθεια) για το Αιγαίο

Tο τελευταίο διάστημα, ως αποτέλεσμα της τρέλας που έχει καταλάβει το τουρκικό πολιτικό σύστημα και το τουρκικό κράτος για το Αιγαίο, που βρίσκει την...
spot_img

Ροή ειδήσεων

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ