Πρωτεΐνη ύποπτη για έμφραγμα

Μπορεί μια πρωτεΐνη να ευθύνεται για την καρδιακή προσβολή; Ομάδα ερευνητών στον Καναδά πιστεύει ότι μια πρωτεΐνη έχει άμεση σχέση με τα καρδιακά επεισόδια, επειδή επηρεάζει τα επίπεδα της χοληστερόλης. Επιστήμονες από το Καρδιολογικό Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου Οτάβα διαπίστωσαν ότι τα επίπεδα της πρωτεΐνης PCSK9 αυξάνονται πολύ στα άτομα που έχουν υποστεί καρδιακή προσβολή, όχι όμως σε εκείνα που έχουν αναρρώσει πλήρως από αυτήν ή δεν είχαν υποστεί ποτέ καρδιολογικό επεισόδιο. Το ίδιο συμπέρασμα βγήκε κι έπειτα από μελέτη σε δύο ομάδες ασθενών, που έπασχαν από στεφανιαία νόσο, αλλά δεν ακολουθούσαν φαρμακευτική αγωγή με στατίνες.

Οπως αναφέρει στην επιστημονική έκθεση ο επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας δρ Alexandre Stewart, μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές το αν τα επίπεδα της PCSK9 αυξάνονται πριν ή μετά την καρδιακή προσβολή και αυτό πρέπει να διευκρινιστεί, καθώς στην πρώτη περίπτωση η αύξησή τους αποτελεί αιτία του επεισοδίου, ενώ στη δεύτερη συνέπεια που προκαλείται εξαιτίας του. Ωστόσο, έχει ήδη διαπιστωθεί ότι η συγκεκριμένη πρωτεΐνη αυξάνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης LDL στο αίμα, μειώνοντας την ικανότητα των ηπατικών κυττάρων να την καταστρέψουν.

Εξάλλου, άλλη μελέτη έδειξε ότι η υγεία της καρδιάς ενισχύεται από την καθημερινή κατανάλωση φρούτων, καθώς ακόμη κι ένα φρούτο την ημέρα είναι αρκετό, ώστε να περιορίσει τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας. Σύμφωνα με την επιστημονική έκθεση, η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «European Heart Journal», όσοι τρώνε φρούτα καθημερινά μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας από 25% έως και 40%, σε σχέση με τα άτομα που δεν περιλαμβάνουν τα φρούτα στη διατροφή τους.

Η μελέτη είχε διάρκεια επτά ετών και πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 451.680 ατόμων, ενώ αποδείχθηκε επίσης πως εκείνα που κατανάλωναν τα περισσότερα φρούτα παρουσίαζαν καλύτερες τιμές στην πίεση. Το ίδιο συμπέρασμα προέκυψε και από άλλη μελέτη, στην οποία συμμετείχαν 110.000 άτομα, καθώς έδειξε ότι ιδιαιτέρως ευεργετικά είναι το κίτρο, το λεμόνι και το γκρέιπφρουτ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνικέ λαέ, στείλε τους Μητσοτάκηδες μόνιμα για διακοπές!!!

Τελικά, αν υπάρχει κάτι που λειτουργεί υποδειγματικά στην Ελλάδα του Κυριάκου Μητσοτάκη, αυτό είναι το πρόγραμμα των πρωθυπουργικών διακοπών. Ούτε γραφειοκρατία, ούτε καθυστερήσεις, ούτε...

Βουλιάζει το κράτος, βουτάει ο Μητσοτάκης

Υπάρχει κάτι σχεδόν σουρεαλιστικό στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί πλέον το περιβόητο «επιτελικό κράτος». Ανακοινώνει ένα μέτρο για να διευκολύνει τους πολίτες και,...

«Άλωση» της Αθήνας από τους Πακιστανούς

Με σφραγίδα του Δήμου Αθηναίων, την παραμονή της Παναγίας, 14 Αυγούστου, θα έχουμε «άλωση» της Αθήνας, καθώς η πλατεία Κοτζιά θα μετατραπεί ακόμη μια...

Οι ασκήσεις ματαιοδοξίας του κυρίου Μητσοτάκη

Αφορμή για το σημερινό κείμενο είναι ο ατιμωτικός τρόπος που φέρθηκε η κυβέρνηση στο ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Σταύρο Μπένο, του οποίου το όνομα...

Αντί απαντήσεων, εξώδικο πανικού από τον Χριστοδουλάκη

«Τουλάχιστον 9.000.000 ευρώ έχει εισπράξει η επιχείρηση της οικογένειας του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μανώλη Χριστοδουλάκη από το Δημόσιο επί κυβερνήσεων του Κυριάκου Μητσοτάκη, δηλαδή...

Χαλκιδική: Έτσι ξεκίνησε ο εφιάλτης – Δείτε το «σημείο μηδέν» (βίντεο)

Η εικόνα από τη φωτιά στη Χαλκιδική είναι πλέον καλύτερη καθώς δεν υπάρχουν ενεργά μέτωπα, όμως το μεγάλο ερώτημα παραμένει πώς ξεκίνησε ο πύρινος...

Στο φως το παρασκήνιο της εθνικής αποτυχίας με τη Σαουδική Αραβία

Η υπογραφή της Συμφωνίας Αμυντικής Συνεργασίας Σαουδικής Αραβίας - Τουρκίας - Πακιστάν δεν θα μπορούσε, προφανώς, να αποτραπεί από καμία ελληνική κυβέρνηση.Ομως, το πρόβλημα...

Δίνουν εκατομμύρια σε εταιρία της οικογένειας του Μ. Χριστοδουλάκη!

Τουλάχιστον 9.000.000 ευρώ έχει εισπράξει η επιχείρηση της οικογένειας του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μανώλη Χριστοδουλάκη από το Δημόσιο επί κυβερνήσεων του Κυριάκου Μητσοτάκη, δηλαδή...

Γιατί γελούν με την τούμπα Μητσοτάκη;

Υποτίθεται ότι τον ψήφισε περίπου το 41% των εκλογέων. Αν τον ψήφισαν, λογικά θα είναι δημοφιλής, θα τον συμπαθούν. Κι αν τον συμπαθούν, γιατί...

Ισραηλινά πυρά κατά της Τουρκίας με αιχμή την κατοχή της Κύπρου

Στα άκρα οδηγείται η διπλωματική αντιπαράθεση ανάμεσα στο Ισραήλ και την Τουρκία, με το Τελ Αβίβ να περνά στην αντεπίθεση και να θέτει ευθέως...
spot_img

Ροή ειδήσεων

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ