My Market: Επένδυσε πάνω από 150.000.000 € για ανακαίνιση των καταστημάτων Βερόπουλος

Περισσότερα από 150.000.000 ευρώ επένδυσε την τελευταία τριετία η METRO ΑΕΒΕ για να ανακαινίσει όλα τα καταστήματα του Βερόπουλου, τον οποίο εξαγόρασε το 2016, και να τα μετατρέψει σε My MarketΟ τζίρος της ελληνικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ ξεπερνά πλέον το 1,2 δισ. ευρώ, όταν ο αντίστοιχος τζίρος πριν ολοκληρωθεί η εξαγορά ήταν 763.000.000 ευρώ.

Μάλιστα, τα τελευταία τρία χρόνια ο τζίρος έχει αυξητική τάση, καθώς το 2016 ήταν 1,12 δισ. ευρώ, το 2017 1,17 δισ. ευρώ και η φετινή χρόνια θα κλείσει στο 1,23 δισ. ευρώ, κάτι που δικαιώνει την επιλογή του ομίλου METRO να αγοράσει τον Βερόπουλο, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος Αριστοτέλης Παντελιάδης.

Σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη, υπάρχουν πολλές δυνατότητες για επέκταση του δικτύου, που αριθμεί πλέον 274 καταστήματα, απασχολώντας περισσότερους από 10.500 εργαζομένους. Οσον αφορά την κάθοδο του Μασούτη στην Αθήνα, σημείωσε ότι ο υγιής ανταγωνισμός κρατά σε εγρήγορση τους μεγάλους παίκτες του λιανεμπορίου και βοηθάει την αγορά.

Τα My Market προχωρούν άμεσα στο επαναλανσάρισμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, προσθέτοντας 100 νέους κωδικούς έως το τέλος του έτους. Παράλληλα, εισέρχονται δυναμικά και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δημιουργώντας σε συνεργασία με το ηλεκτρονικό κατάστημα welovesupermarket.gr την πρώτη λιανεμπορική αλυσίδα που παραδίδει παραγγελίες πανελλαδικά, ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Μάλιστα, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα θα παραδίδει και φρέσκα προϊόντα και προϊόντα κοπής (κιμάς, τυρί κ.λπ.).

Β. Παπ.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα