3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης για το COSMOTE Insurance

  • Πάνω από 2,1 εκατ. μοναδικοί χρήστες έχουν επισκεφτεί το cosmoteinsurance.gr
  • Το χαμηλό κόστος, η ευκολία και οι ειδικές προσφορές, οι κύριοι λόγοι που οι καταναλωτές προτιμούν να αποκτήσουν ασφαλιστικά προϊόντα online
  • 9 στους 10 πελάτες του COSMOTE Insurance παραμένουν πιστοί στην πλατφόρμα

3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το COSMOTE Insurance, με την ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών της COSMOTE να αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής. Το COSMOTE Insurance βρίσκεται σταθερά σε ανοδική τροχιά και επεκτείνει δυναμικά το μερίδιό του, έχοντας εισέλθει μόλις πριν από τρία χρόνια στην αγορά των ψηφιακών πλατφορμών σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών. Το COSMOTE Insurance παρέχει ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις και εξατομικευμένες υπηρεσίες ασφάλισης οχήματος, κατοικίας, πρωτοβάθμιας υγείας και σκάφους από κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα.

Το χαμηλό κόστος, η ευκολία και οι ειδικές προσφορές είναι οι κυριότεροι λόγοι για την ηλεκτρονική αγορά ασφαλιστικών προϊόντων, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία “The Research Hive”, για λογαριασμό της COSMOTE[1]. Απαντώντας σε αυτήν τη σύγχρονη ανάγκη των καταναλωτών, το COSMOTE Insurance δίνει σε όλους τη δυνατότητα να βρουν το πρόγραμμα ασφάλισης που τους ταιριάζει, συγκρίνοντας και επιλέγοντας ανάμεσα σε πολλά διαθέσιμα ασφαλιστικά προγράμματα. Με μερικά μόνο κλικ μπορούν να επιλέξουν τις παροχές που επιθυμούν, προσθέτοντας ή αφαιρώντας καλύψεις και τροποποιώντας τη διάρκεια ασφάλισης. Έτσι διαμορφώνουν οι ίδιοι το ασφαλιστήριό τους -όποια στιγμή θέλουν- και το λαμβάνουν άμεσα στο email τους, με εγγύηση χαμηλότερης τιμής. Ταυτόχρονα, πιστοποιημένοι σύμβουλοι ασφαλίσεων είναι δίπλα στον πελάτη όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, για να λύσουν κάθε απορία και να βοηθήσουν πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την αγορά του ασφαλιστηρίου.

Σημαντική είναι η ικανοποίηση των πελατών του COSMOTE Insurance, καθώς 9 στους 10 ασφαλισμένους  μέσω της πλατφόρμας παραμένουν πιστοί στο COSMOTE Insurance[2]. Ικανοποιημένοι σε ποσοστό 90% εμφανίζονται οι καταναλωτές και από την εξυπηρέτηση του COSMOTE Insurance, ενώ το 40% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να συστήσουν την πλατφόρμα και σε άλλους2. Ήδη, στα 3 χρόνια παρουσίας του στην ελληνική αγορά, περισσότεροι από 2,1 εκατ. μοναδικοί χρήστες έχουν επισκεφτεί το cosmoteinsurance.gr.

Σε συνεργασία με 16 κορυφαία ασφαλιστικά brands, όπως Interamerican, Anytime, ERGO, Ιnterlife, Εθνική Ασφαλιστική, Ατλαντική Ένωση, Hellas Direct, Eurolife FFH, Groupama, Ιντερσαλόνικα, Apeiron, Αllianz, ΕΛΠΑ και Mondial, το COSMOTE Insurance παρέχει ευκολία, ταχύτητα και διαφάνεια στον χρήστη. Και όλα αυτά με το κύρος και την αξιοπιστία της COSMOTE.

«Στην εποχή μας, όπου οι καταναλωτές είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με το Internet και τα ψηφιακά εργαλεία, η ηλεκτρονική ασφάλιση κερδίζει συνεχώς έδαφος. Η αυξανόμενη επισκεψιμότητα στο site μας, η αύξηση των πωλήσεων, ο σταθερά υψηλός δείκτης ανανέωσης των συμβολαίων, αποδεικνύουν ότι οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει το COSMOTE Insurance. Με όχημα την τεχνολογική μας υπεροχή και την αξιοπιστία του Ομίλου ΟΤΕ, θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε ανεξάρτητα υπέρ των καταναλωτών. Στόχος μας είναι όχι μόνο να κάνουμε ευκολότερη την αναζήτηση του καλύτερου συνδυασμού ποιότητας και τιμής στην ασφάλεια οχήματος, υγείας και κατοικίας, αλλά και να δημιουργήσουμε κουλτούρα ασφάλισης στο ευρύ κοινό», αναφέρει ο επικεφαλής του COSMOTE Insurance Ομίλου ΟΤΕ, κ. Διαμαντής Μπουζάνης (φωτό δεξιά).

COSMOTE Insurance: Φέρνει όλη την ασφαλιστική αγορά στο κινητό του χρήστη

Ευθυγραμμισμένος με την στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ, ο mobile first σχεδιασμός του COSMOTE Insurance, που φέρνει όλη την ασφαλιστική αγορά στο κινητό του χρήστη, με ένα εύχρηστο και λειτουργικό τρόπο, έχει προσελκύσει ιδιαίτερα τους νεότερους καταναλωτές. Όπως προκύπτει από στοιχεία της πλατφόρμας, σχεδόν 3 στους 4 χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο (74%) για να συγκρίνουν τιμές, ενώ σχεδόν το 60% των αγορών ολοκληρώνονται απευθείας από το κινητό.

Στο COSMOTE Insurance έμφαση δίνουν οι καταναλωτές στην online ασφάλιση αυτοκινήτου / μηχανής, με περίπου 3 στους 4 χρήστες του να επιλέγουν το βασικό πακέτο ασφάλισης οχήματος (73%). Η ετήσια διάρκεια ασφάλισης είναι η δημοφιλέστερη (με ποσοστό 42%), λόγω των καλύτερων τιμών που προσφέρουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, παρόλο που οι ασφάλειες μικρότερης διάρκειας είχαν ζήτηση κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης.

[1] Πανελλαδική ποσοτική έρευνα για την ασφαλιστική αγορά, η οποία διεξήχθη τον Οκτώβριο του 2021 από την εταιρεία ερευνών “The Research Hive”, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων που έχουν αποκτήσει ή σκέφτονται να αποκτήσουν ασφάλεια μέσω online καναλιού, με online & τηλεφωνικές συνεντεύξεις, σε ηλικίες 18-65.

[2] Βάσει στοιχείων από την πλατφόρμα COSMOTE Insurance, 2020-2021.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

“Λαγός” εξελίξεων η Διαμαντοπούλου: Zήτησε την είσοδο του ιδιωτικού τομέα στη διαχείριση του...

Την είσοδο του ιδιωτικού τομέα στη διαχείριση του νερού εισηγείται η Αννα Διαμαντοπούλου, φέρνοντας Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ ακόμα πιο κοντά.Μιλώντας στο Hellenic Water Forum...

Έκθετη η κυβέρνηση – Η Μπακογιάννη άδειασε τον Μαρινάκη: “Είναι κουμπάρος μας ο...

Η βουλευτής της ΝΔ, Ντόρα Μπακογιάννη παραδέχτηκε κατά την διάρκεια συνέντευξης της πως υπάρχει πολυετής σύνδεση ανάμεσα στην οικογένεια της και τον περιβόητο «Φραπέ».«Υπάρχει...

Ο Δήμος Αθηναίων κατά απόφασης που δικαιώνει εργαζόμενο!

Η καρατόμηση του Νικολάου Καρανικόλα, η δικαίωσή του, η άρνηση συμμόρφωσης και η αίτηση αναστολής και ακύρωσης Μια υπόθεση που αναδεικνύει κρίσιμα ερωτήματα για τον...

Αποκάλυψη «βόμβα» για το έγκλημα των Τεμπών: Ο εισαγγελέας «εξαφάνισε» στοιχεία για την...

Ο εισαγγελέας Εφετών Λάρισας Λάμπρος Τσόγκας δεν συμπεριέλαβε στην πρότασή του την τελευταία παράταση της σύμβασης που υπεγράφη σκανδαλωδώς λίγες μέρες μετά (!) την...

Μοιράζουν χρήμα όσο μας αποκοιμίζουν! – Ξέφρενο πάρτι στα υπουργεία του Μητσοτάκη με...

Οσμή σκανδάλου!  - «Δώρο» 4.000.000 ευρώ από την κυβέρνηση στα φιλικά ΜΜΕ για αχρείαστη καμπάνια για το Κτηματολόγιο μετά τις βαρύτατες καταγγελίες εργαζόμενων Αν κάτι...

«Φωνάξτε τους νοσοκόμους»: Η Μόσχα διέσυρε την Ύπατη Εκπρόσωπο της ΕΕ, Κάγια Κάλας,...

Να ξαναγράψει την Ιστορία επιχείρησε η επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας, Κάγια Κάλας, λέγοντας πως «τα τελευταία 100 χρόνια η Ρωσία έχει επιτεθεί σε περισσότερες...

Το δίλημμα Ερντογάν – Μπαχτσελί

Μπορεί να είναι προσοδοφόρο να ασχολείσαι με την πολιτική στην Τουρκία, όμως φαίνεται ότι είναι και πολύ επικίνδυνο και επώδυνο. Αγχόνη είναι αυτή... Εναν αιώνα...

Κάλλιο μάνα του φονιά, παρά του πεθαμένου

Η συμμαχία μας με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ είναι πολύτιμη και είναι ευτύχημα που ταυτίζουν πολλά συμφέροντά τους με τα δικά μας Θα πω...

Ανάλυση Κύρας Αδάμ: Το απόλυτο φιάσκο με την ελληνική ΑΟΖ στη Μεσόγειο

Πώς ερμηνεύεται το γεγονός ότι η συντριπτική πλειονότητα των τουρκικών παραβιάσεων σε αέρα και θάλασσα έχει γίνει στην περιοχή Ρόδου - Καστελόριζου. Εξαρση τουρκικών στρατιωτικών...

Τραγωδία στη Λούτσα: Γιος του ιδιοκτήτη των καταστημάτων σοκολάτας «Λεωνίδας» ο 24χρονος που...

Ο 24χρονος που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο στη Λούτσα ήταν ο γιος του ιδιοκτήτη των καταστημάτων σοκολάτας «Λεωνίδας». Ο τραγικός πατέρας δεν μπορεί...
Advertisement 1


















spot_img

Ροή ειδήσεων





spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ