έμφράγματα στην ΕΥΔΑΠ λόγω υπερκόπωσης

Δριμύ «κατηγορώ» από τον σύλλογο εναντίον της διοίκησης: «Συνάδελφοι εργάζονται από 8 έως 18 δωδεκάωρα μηνιαίως»

Σε σοβαρότατες καταγγελίες κατά της διοίκησης προχωρά με ανακοίνωση-ενημέρωσή του ο Σύλλογος Εργαζομένων της ΕΥΔΑΠ. Κάνει λόγο για «τεράστιες καταπονήσεις» και «ανελέητο σφυροκόπημα» του προσωπικού στο εξωτερικό υδροδοτικό σύστημα, αλλά και για εμφράγματα ή λιποθυμίες εργαζομένων. Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι αναφέρουν πως «το τελευταίο εξάμηνο επικρατεί στους χώρους εργασίας του εξωτερικού υδροδοτικού συστήματος ένα ανελέητο σφυροκόπημα στο προσωπικό.

Συνάδελφοι αναγκάζονται να εργάζονται από 8 έως και 18 δωδεκάωρα μηνιαίως, και πολλές φορές χωρίς τη νόμιμη απολαβή των ρεπό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την τεράστια καταπόνηση των συναδέλφων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία και ασφάλειά τους». Στη συνέχεια, ο σύλλογος κάνει λόγο για συγκεκριμένα περιστατικά: «Ειδικότερα στις Υπηρεσίες Υλίκης και Βίλιζας η κατάσταση είναι ακόμη τραγικότερη. Στην Υλίκη, οι εργαζόμενοι στη βάρδια τους αναγκάζονται να διανύουν απόσταση περίπου 4 χλμ. με αντίξοες καιρικές συνθήκες για να μεταβούν στο πλωτό αντλιοστάσιο, με ό,τι κινδύνους αυτό εγκυμονεί.

Λιποθυμία

Σε ένα πρόσφατο περιστατικό, εργαζόμενος υπέστη έμφραγμα και στη συνέχεια νοσηλεύθηκε και υποβλήθηκε σε τετραπλό bypass! Επίσης, σε άλλον εργαζόμενο στα πλωτά αντλιοστάσια σημειώθηκε λιποθυμικό επεισόδιο, και ευτυχώς τον αντιλήφθηκε συνάδελφος φύλακας και κάλεσε ασθενοφόρο». Κατά τους εργαζομένους «στην Υπηρεσία Βίλιζας, οι συνάδελφοι εργάζονται με συνεχόμενα 12ωρα, χωρίς να συνυπολογίζεται ο χρόνος μετακίνησης, αυξάνοντας τον βαθμό καταπόνησης των εργαζομένων και την αύξηση των κινδύνων πρόκλησης εργατικού ατυχήματος. Επίσης, τα αυτοκίνητα της υπηρεσίας είναι παλιά, με πολλά προβλήματα και επικίνδυνα για την ασφάλεια των εργαζομένων.

Η διοίκηση είναι ενήμερη από το σωματείο μας και την ομοσπονδία, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει αντιμετωπίσει τα προβλήματα, φέροντας αποκλειστικά την ευθύνη πλέον για ό,τι συμβεί στην υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων. Ο μέσος όρος ηλικίας των εργαζομένων είναι τα 57 έτη, οι περισσότεροι εκ των οποίων με προβλήματα υγείας». Δεν είναι η πρώτη φορά που υπάρχουν τέτοιες προειδοποιήσεις. Τον Ιούλιο, ο σύλλογος εργαζομένων είχε εκδώσει άλλη ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία «θέλουμε να ενώσουμε τη φωνή μας σαν σύλλογος με τις φωνές απόγνωσης των εργαζομένων στα εξωτερικά αντλιοστάσια της εταιρείας, που λόγω της έλλειψης προσωπικού, απέναντι στις συνεχώς αυξανόμενες υπηρεσιακές ανάγκες, καλούνται να εργαστούν καθημερινά σε 12ωρη βάση, χωρίς μέχρι τώρα να έχει γίνει από την πλευρά των υπευθύνων (διευθυντών και διοίκησης) η παραμικρή κίνηση για την επίλυση των προβλημάτων τους».

Οι εργαζόμενοι κατήγγειλαν και τότε την υποστελέχωση: «Οι μέχρι τώρα ανάγκες καλύπτονται από τους 5 ηλεκτρολόγους του αντλιοστασίου της Μαυροσουβάλας, οι οποίοι καλούνται να εργάζονται σε συνεχόμενη 6ήμερη ή και 7ήμερη κάποιες φορές εργασία, σε 12ωρη βάση. Ενώ τα πλωτά της Υλίκης πρέπει να επιβλέπονται από ηλεκτρολόγο και μηχανοτεχνίτη, ο ηλεκτρολόγος βάρδιας υποχρεώνεται να διανύει μόνος μια απόσταση περίπου 4 χλμ., κάθε τρεις ώρες, με ό,τι κινδύνους αυτό συνεπάγεται».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη πριν από τα 62 έτη – Αναλυτικός οδηγός...

Η «δημοκρατία» παρουσιάζει έναν αναλυτικό οδηγό με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται και διαφέρουν από Ταμείο σε Ταμείο   Χιλιάδες εργαζόμενοι που ασφαλίστηκαν πριν από...

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Κ. Αϊβαλιώτης: Μόνο έτσι παίρνουν το μήνυμα

Το think tank «Adie» έχει παρέμβαση στις Βρυξέλλες εδώ και χρόνια. Στην τελευταία έκθεσή του αναφέρει ότι το οικονομικό σφίξιμο της Τουρκίας είναι τόσο...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Mαρτυρία από θύμα επίθεσης του Φανούρη και του γαμπρού του: «Ήμουν δέκα μέρες...

Μια νέα μαρτυρία από τα Βορίζια έρχεται να ρίξει φως στο παρελθόν ανθρώπων που εμπλέκονται στη βεντέτα του χωριού.Άνδρας που ισχυρίζεται πως έπεσε θύμα...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Παρέμβαση – καταπέλτης Κοκοτσάκη για τα Τέμπη: «Τα κρίσιμα στοιχεία παραμένουν πάνω στα...

Ο Βασίλης Κοκοτσάκης, μέλος της ομάδας τεχνικών συμβούλων συγγενών θυμάτων των Τεμπών έκανε μια μακροσκελή ανάρτηση στο facebook, με την οποία ανέλυσε την εστίαση...

Φτώχεια καταραμένη

Εμείς τα λέγαμε ότι υπάρχει φτώχεια, αλλά η κυρία Σακελλαροπούλου, καλοβολεμένη ούσα στον προεδρικό θώκο, δεν μας πίστευε. Αλλωστε, είχε και αγωνίες αν ο...

Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης: Μουσουλμάνος Δήμαρχος για την Αθήνα – Ίσως και τρανς

Σε όλο τον κόσμο δεν κάνουμε κουμάντο. Εδώ όμως κάνουμε και δεν υπάρχουν τόσο πολλοί προδότες για την πρασινοκόκκινη συμμαχία ούτε τόσοι απρόσκλητοι «μουσαφιραίοι»....







Advertisement 3
spot_img

Ροή ειδήσεων





spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ