my1521: Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πολίτη

Μέσα από μια σύγχρονη εμπειρία εξυπηρέτησης

Η καθημερινότητα εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και μαζί της εξελίσσονται και οι ανάγκες των πολιτών για πιο άμεση και απλή επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες. Οι πολίτες αναζητούν λύσεις που εξοικονομούν χρόνο, προσφέρουν διαφάνεια και ενισχύουν την εμπιστοσύνη τους στη διαδικασία – μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, και όχι απλώς μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών.

Άλλωστε, όλοι έχουμε βρεθεί στη στιγμή που χρειαζόμαστε γρήγορες και ξεκάθαρες απαντήσεις για θέματα της καθημερινότητάς μας που σχετίζονται με δημόσιους φορείς. Πώς εύκολα μπορούμε να λάβουμε τις σωστές κατευθύνσεις και οδηγίες και εν τέλει το αίτημά μας να διεκπεραιωθεί, όσο πιο έγκαιρα γίνεται.

Σε αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση, το my1521 φέρνει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης. Μέσα από μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα, η τεχνολογία αξιοποιείται έτσι, ώστε η επικοινωνία με το Κράτος να γίνει πιο άμεση, πιο κατανοητή και πιο φιλική προς τον πολίτη.

Πρόκειται για ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr

Με τη βοήθεια σύγχρονων CRM εργαλείων και τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης, κάθε αίτημα καταγράφεται, παρακολουθείται και απαντάται με ταχύτητα και διαφάνεια. Αυτό σημαίνει λιγότερες καθυστερήσεις, λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερη σιγουριά για τον πολίτη.

Για την καλύτερη εμπειρία, το my1521 δίνει στον πολίτη τη δυνατότητα να υποβάλει το αίτημά του απευθείας στην πλατφόρμα, επιλέγοντας τον τρόπο που θέλει να ενημερωθεί – είτε τηλεφωνικά, είτε με email. Με αυτόν τον τρόπο, η επικοινωνία γίνεται πιο προσωποποιημένη, γρήγορη και οργανωμένη, χωρίς να χρειάζεται να καλεί επανειλημμένα ή να περιμένει σε ουρές αναμονής.

Για τον πολίτη και την επιχείρηση αυτό σημαίνει:

  • πιο γρήγορη και ξεκάθαρη ενημέρωση
  • λιγότερα επαναλαμβανόμενα βήματα
  • μεγαλύτερη αξιοπιστία σε κάθε αλληλεπίδραση

Το έργο δεν αποτελεί απλώς μια νέα υπηρεσία· είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες του ψηφιακού μετασχηματισμού της Δημόσιας Διοίκησης, που υλοποιήθηκε με τη συνεργασία εξειδικευμένων εταιρειών και αποδεικνύει πώς η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τη σχέση κράτους–πολίτη, καθιστώντας την πιο απλή και πιο ανθρώπινη.

Πίσω από το my1521 βρίσκεται η συνεργασία κορυφαίων εταιρειών τεχνολογίας και συμβουλευτικών υπηρεσιών. Η CHOOSE, σε συνεργασία με τις COSMOTE e-Value και EY, συνέβαλε καθοριστικά στον σχεδιασμό της εμπειρίας των πολιτών, στην ανάπτυξη προηγμένων ψηφιακών εργαλείων και στην ολοκληρωμένη αρχιτεκτονική πολυκαναλικής εξυπηρέτησης. Με την εμπειρία της σε έργα omni-channel επικοινωνίας, η CHOOSE αξιοποιεί την καινοτομία για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των πολιτών, πάντα μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση που βάζει τον χρήστη στο επίκεντρο της εμπειρίας.

Το my1521 αποτελεί ορόσημο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Δημόσιας Διοίκησης και ανοίγει τον δρόμο για την εφαρμογή αντίστοιχων λύσεων και σε άλλους κλάδους που βασίζονται στην άμεση εξυπηρέτηση – από την τραπεζική μέχρι τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας.

Η τεχνολογία είναι εδώ. Και όταν αξιοποιείται με στρατηγικό σχεδιασμό και ανθρώπινο πρόσωπο, μπορεί να αλλάξει ριζικά την εμπειρία εξυπηρέτησης για όλους.

{{-PCOUNT-}}14{{-PCOUNT-}}

Κορυφαίες Ειδήσεις