Ένα νέο περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων έρχεται στο φως στην Πάτρα, το οποίο σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην οδό Αλέξανδρου Υψηλάντου. Σύμφωνα με την επίσημη καταγγελία που υπέβαλαν στις αστυνομικές αρχές οι γονείς μιας 16χρονης, η κόρη τους έπεσε θύμα επίθεσης από μια άλλη κοπέλα της ίδιας ηλικίας. Η επίθεση έγινε εντελώς ξαφνικά, χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιος καυγάς ή προσωπική αντιπαράθεση ανάμεσα στις δύο ανήλικες.
Η τοπική ΕΛ.ΑΣ. έχει ξεκινήσει ήδη την προανακριτική διαδικασία για τη διαλεύκανση της υπόθεσης. Οι αστυνομικοί συλλέγουν μαρτυρίες και εξετάζουν όλα τα διαθέσιμα στοιχεία προκειμένου να ταυτοποιήσουν τη δράστιδα και να ρίξουν φως στα ακριβή αίτια της απρόκλητης επίθεσης.
