Τέλος στη δράση μιας ιεραρχικά δομημένης συμμορίας που διακινούσε ναρκωτικά στην Αττική έβαλε η ΕΛ.ΑΣ., μετά από συντονισμένες επιχειρήσεις του Τμήματος Άμεσης Επέμβασης Ναρκωτικών. Οι αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψη δύο μελών της οργάνωσης, ηλικίας 38 και 45 ετών, κατά τη διάρκεια παράλληλων εφόδων που πραγματοποιήθηκαν στο Πόρτο Ράφτη και το Χαλάνδρι.
Όπως προέκυψε από την έρευνα, οι δύο κατηγορούμενοι είχαν συγκροτήσει εγκληματική ομάδα με διακριτούς ρόλους και διαρκή δράση. Τα ηνία κρατούσε ο 38χρονος, ο οποίος είχε αναλάβει τον ηγετικό ρόλο της προμήθειας των ουσιών από τον βασικό προμηθευτή, τη διανομή τους στα υπόλοιπα μέλη του δικτύου, καθώς και τη διαχείριση και είσπραξη των κερδών από τις παράνομες αγοραπωλησίες.
Στις έρευνες που διενεργήθηκαν στα σπίτια των συλληφθέντων, οι αρχές εντόπισαν και κατέσχεσαν 222,5 γραμμάρια κατεργασμένης κάνναβης, μικροποσότητα κοκαΐνης, τρεις ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας, καθώς και το χρηματικό ποσό των 7.470 ευρώ.
Παράλληλα, στα χέρια της αστυνομίας πέρασε και μια μοτοσικλέτα, την οποία η συμμορία χρησιμοποιούσε ως μεταφορικό μέσο για τα «delivery» των ναρκωτικών.
Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους για σύσταση συμμορίας και παράβαση του νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών, οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
