Σοβαρή περιπέτεια στον αέρα που λίγο έλειψε να καταλήξει σε τραγωδία, είχε ο Αμερικανός υπουργός Πολέμου Πιτ Χέγκσεθ, ο οποίος επέστρεφε με κρατικό αεροσκάφος από τις Βρυξέλλες στις ΗΠΑ.
Περίπου μία ώρα μετά την απογείωση η πτήση δήλωσε πρόβλημα και επέστρεψε προς τη Βρετανία.
Το αεροσκάφος, ένα Boeing C‑32A (η στρατιωτική εκδοχή του Boeing 757), πετούσε από τις Βρυξέλλες προς την Ουάσιγκτον, όπου ο Hegseth συμμετείχε σε συναντήσεις του ΝΑΤΟ.
On the way back to the United States from NATO’s Defense Ministers meeting, Secretary of War Hegseth’s plane made an unscheduled landing in the United Kingdom due to a crack in the aircraft windshield. The plane landed based on standard procedures and everyone onboard, including…
— Sean Parnell (@SeanParnellASW) October 15, 2025
Κατά τη διάρκεια της πτήσης, εκπέμφθηκε ο κωδικός “Squawk 7700”, που σημαίνει γενική ανάγκη.
Το πρόβλημα παρουσιάστηκε πάνω από τον Ατλαντικό. Αμέσως το αεροσκάφος κατέβηκε στα 10.000 πόδια (περίπου 3 χιλιόμετρα) κάτι που υποδεικνύει ότι υπήρχε πρόβλημα στην πίεση μέσα στην καμπίνα των επιβατών.
Τελικά το αεροσκάφος πήρε πορεία για την αεροπορική βάση RAF Mildenhall, αεροπορική βάση της Βρετανίας στη Σάφολκ που όμως υποστηρίζει κυρίως επιχειρήσεις της USAF.
Σύμφωνα με πληροφορίες εμφανίστηκε ρωγμή σε ένα από τα παράθυρα του αεροσκάφους.
«Το αεροπλάνο προσγειώθηκε ακολουθώντας τις καθιερωμένες διαδικασίες και όλοι οι επιβαίνοντες, συμπεριλαμβανομένου του υπουργού Χέγκσεθ, είναι ασφαλείς» ανέφερε ο εκπρόσωπος του Πενταγώνου Σον Παρνέλ σε μια ανάρτηση στην πλατφόρμα Χ.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που στρατιωτικό αεροσκάφος, στο οποίο επιβαίνουν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι, αντιμετωπίζει μηχανικά προβλήματα.
Νωρίτερα φέτος, το αεροσκάφος που μετέφερε τον υπουργό Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο αναγκάστηκε να επιστρέψει στην Ουάσινγκτον λόγω μηχανολογικού προβλήματος.
Update: #SAM153 diverted to RAF Mildenhall due to a cracked windscreen. https://t.co/15JrgCl2kY pic.twitter.com/diBbdTFvQa
— Flightradar24 (@flightradar24) October 15, 2025
#SAM153 from Brussels has turned back toward the UK squawking 7700 with a descent down to 10,000 feet. Descents down to 10,000 often indicate an issue with aircraft pressurization. https://t.co/6M9Kk96K8k pic.twitter.com/90ZmsrehFu
— Flightradar24 (@flightradar24) October 15, 2025