Η απάντηση της Άκτωρ για τις αποζημιώσεις στο μετρό Θεσσαλονίκης

Στο γεγονός πως επί χρόνια καθυστερούν να εγκριθούν περισσότερες από 250 μελέτες που έχουν υποβληθεί από την κοινοπραξία προς έγκριση στην Αττικό Μετρό αποδίδει η διοίκηση της ΑΚΤΩΡ τις όποιες αξιώσεις για αποζημιώσεις έχει εγείρει η κοινοπραξία κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης.

Τόσο η προηγούμενη διοίκηση της Αττικό Μετρό, η οποία σήμερα εμφανίζεται δήθεν έκπληκτη για τις νέες αποζημιώσεις, όσο και η σημερινή διοίκηση της εταιρίας έχουν λάβει την τελευταία διετία πλήθος επιστολών με τις οποίες ενημερώνονται πώς πρέπει να εγκριθούν οι μελέτες ώστε να προχωρήσουν οι εργασίες. Σε χθεσινή συνέντευξή του ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Αλέξανδρος Εξάρχου υποστηρίζει πως πρόκειται για ζήτημα που η τεχνική εταιρία έχει θέσει «επισήμως και γραπτώς στην αλληλογραφία μας με την Αττικό Μετρό» από την άνοιξη του 2018 και είχε λάβει «προφορικές διαβεβαιώσεις πως τον Μάρτιο του 2019 όλα θα έχουν επιλυθεί».

Ο κ. Εξάρχου προσθέτει πως από τον Απρίλιο του 2018 έως τον Αύγουστο του 2019 υπάρχουν περισσότερες από 10 επιστολές που θέτουν αυτά τα ζητήματα και που επισημαίνουν τις ενέργειες που απαιτούνται, τονίζοντας τα προβλήματα -οικονομικά, χρονικά και τεχνικά- η απουσία επίλυσης των οποίων προκαλεί καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου. Η αλληλογραφία συνεχίστηκε μέχρι τα τέλη του περασμένου Μαρτίου χωρίς αποτέλεσμα.

Στην ΑΚΤΩΡ τονίζουν πως οι αξιώσεις για αποζημιώσεις δεν συνδέονται με την τεχνική λύση για τον σταθμό Βενιζέλου αλλά με τις εκκρεμότητες που προαναφέρθηκαν. Θεωρούν, επίσης, πως το έργο εξακολουθεί να παραμένει πεδίο ευκαιριακής πολιτικής αντιπαράθεσης εδώ και τρεις δεκαετίες. Και καταλήγουν πως η ΑΚΤΩΡ ενεπλάκη το 2017 λόγω οικονομικής αδυναμίας της ΑΕΓΕΚ, που κόντεψε να τινάξει το έργο στον αέρα, κρατώντας τα εργοτάξια κλειστά για χρόνια. Συνεπώς, αδίκως βάλλεται σήμερα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καραμπινάτο σκάνδαλο στις πλάτες των Αθηναίων με το κτίριο της Πατησίων 159

Τη δουλειά ανέθεσε ο Μπακογιάννης, αλλά τις τελικές υπογραφές έβαλε ο Δούκας! «Δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς» λένε από τον Δήμο Αθηναίων Σε σκάνδαλο που...

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Φτώχεια καταραμένη

Εμείς τα λέγαμε ότι υπάρχει φτώχεια, αλλά η κυρία Σακελλαροπούλου, καλοβολεμένη ούσα στον προεδρικό θώκο, δεν μας πίστευε. Αλλωστε, είχε και αγωνίες αν ο...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Καθετί που φοράει η υπέρκομψη Μαρέβα είναι έργο τέχνης: Σαν να δίνεις μπογιές...

* Αυτός ο Χατζηδάκης είναι ό,τι ακριβώς ονειρεύεται να γίνει κάθε δεξιός: Ενας άεργος κρατικοδίαιτος κηφήνας που βρίζει το Δημόσιο από το οποίο σιτίζεται,...

Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη πριν από τα 62 έτη – Αναλυτικός οδηγός...

Η «δημοκρατία» παρουσιάζει έναν αναλυτικό οδηγό με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται και διαφέρουν από Ταμείο σε Ταμείο   Χιλιάδες εργαζόμενοι που ασφαλίστηκαν πριν από...

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Οικογένεια Ζηρίδη: Καταδίκη και σε δεύτερο βαθμό για τα χρέη τους

Το Εφετείο μείωσε την ποινή από 22 στα 11 έτη, καθιστώντας την εξαγοράσιμη. Οι απλήρωτοι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν τον δικαστικό αγώνα τουςΠέντε χρόνια μετά το...

ΕΛΤΑ: Δεν είναι εξυγίανση. Είναι δωράκι στους ιδιώτες

της Μαρίας ΔεναξάΚαι που παραιτήθηκε ο Γρηγόρης Σκλήκας, ο CEO των ΕΛΤΑ, για να μη χρεωθεί ο «Μωυσής», άλλη μια σκόπιμη απαξίωση και στο...









Advertisement 3
spot_img

Ροή ειδήσεων

spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ