Οι e-παραγγελίες «γονάτισαν» τις ταχυμεταφορές

Λόγω του παρατεταμένου lockdown και με τη βιομηχανία και το χονδρεμπόριο να είναι ανοιχτά, αδυνατούν να ανταποκριθούν με συνέπεια στην παράδοση προϊόντων

Στα πρόθυρα νευρικής κρίσης βρίσκονται εκατομμύρια πολίτες αλλά και οι εταιρίες ταχυμεταφορών, καθώς το παρατεταμένο lockdown στο εμπόριο έχει συσσωρεύσει έναν τεράστιο όγκο παραγγελιών, τον οποίο αδυνατούν να διεκπεραιώσουν, με συνέπεια μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση προϊόντων.

Όπως υποστηρίζουν οι διοικήσεις των μεγάλων εταιριών, η κατάσταση είναι ακόμα πιο δύσκολη σε σύγκριση με την πρώτη καραντίνα (Μάρτιος – Απρίλιος), καθώς σήμερα είναι ανοιχτοί πολλοί από τους πελάτες τους (βιομηχανία, χονδρεμπόριο κ.ά.), ενώ λόγω των γιορτών ο όγκος έχει αυξηθεί σημαντικά.

Σύμφωνα με στοιχεία της ACS, η εταιρία από την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου έχει αύξηση του όγκου αποστολών κατά 80% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο lockdown. Υπενθυμίζεται ότι στο προηγούμενο lockdown η αύξηση του όγκου αποστολών σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο ήταν 30%. Η διοίκηση της εταιρίας υποστηρίζει ότι προχώρησε σε επενδύσεις άνω του 1.500.000 ευρώ σε διάρκεια μερικών μηνών, με αύξηση των αποθηκευτικών χώρων και των χώρων διακίνησης, αυτή τη στιγμή απασχολεί άμεσα και έμμεσα περισσότερους από 3.000 εργαζομένους και, προκειμένου να εξυπηρετήσει ομαλά την αύξηση του όγκου των αποστολών, θα χρειαζόταν αναλογικά αύξηση των εργαζομένων της κατά 50%, δηλαδή θα έπρεπε να προχωρήσει στην πρόσληψη 1.500 εργαζομένων και να τους εκπαιδεύσει σε διάστημα μίας εβδομάδας.

Επίσης, υπογραμμίζει ακόμα ένα δεδομένο, το οποίο θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη για τυχόν καθυστερήσεις που παρατηρούνται: Σε αντίθεση με το προηγούμενο lockdown, αυτή την περίοδο οι ταχυμεταφορείς δεν κινούνται σε μια έρημη πόλη. Ειδικά το τελευταίο διάστημα παρατηρείται ελαφρά έως μεσαία μειωμένη κίνηση στους δρόμους σε σχέση με την προ lockdown κατάσταση. Η κίνηση στους δρόμους μπορεί να μην επηρεάζει τα μηχανάκια των κούριερ, αλλά σίγουρα επηρεάζει την κίνηση των βαν και φορτηγών.

Μεγάλη αύξηση παραγγελιών, έως 60%, έχει και η Γενική Ταχυδρομική, η οποία ανακοίνωσε ότι «αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες, πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή, ενώ για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή”, που δημιουργήθηκε γι’ αυτές τις περιπτώσεις, έχει όμως αυξημένο κόστος και παρέχεται σε συγκεκριμένες περιοχές».

Την κατανόηση και την εμπιστοσύνη των πελατών ζητεί η ΕΛ.ΤΑ. Courier, που δηλώνει: «σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8%, ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται, ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης».

Τέλος, και η Speedex παραδέχεται ότι υπάρχουν προβλήματα, αναφέροντας ότι «παρά τις διαρκείς προσπάθειες ελαχιστοποίησης του μέσου χρόνου παράδοσης, ενδέχεται να σημειωθούν τροποποιήσεις και πιθανές αποκλίσεις από τους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης για συγκεκριμένο αριθμό προορισμών, κυρίως στα αστικά κέντρα».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σε πανικό η κυβέρνηση Μητσοτάκη: Ετοιμάζει δικογραφίες για να διαλύσει την εξέγερση των...

Σε πανικό βρίσκεται το Μαξίμου καθώς βλέπει ότι η αγροτική εξέγερση έχει εξαπλωθεί σε ολόκληρη τη χώρα.Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση Μητσοτάκη  ετοιμάζει...

Εκνευρισμός στο Μαξίμου: Η κοινή εμφάνιση Βενιζέλου-Καραμανλή και οι πολιτικές αναταράξεις

Μεγάλο εκνευρισμό φαίνεται να προκαλεί στο παρασκήνιο η αυριανή κοινή εμφάνιση του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή και του πρώην προέδρου του ΠΑΣΟΚ και αντιπροέδρου...

Νέο χαστούκι ΗΠΑ στον Ερντογάν

Πόσες ψύχραιμες λογικές φωνές έχουμε, που στην ανάλυση και στις πρακτικές προτάσεις τους να έχουν μόνη πυξίδα τα συμφέροντα του Eθνους των Ελλήνων, να...

Νέα οθωμανία;

Πώς ο αμερικανικός σχεδιασμός για τη Μέση Ανατολή και την ανατολική Μεσόγειο ανοίγει συζητήσεις για μια νέα γεωπολιτική αρχιτεκτονική στη γειτονιά μαςΗ περιοχή της...

Τυχερός ο Άγγελος Λάτσιος, άτυχοι οι επόμενοι: Το Ναυτικό… κλείνει τη στράτα στους...

Ολη η Ελλάδα χάρηκε και καμάρωσε τον Αγγελο Λάτσιο, υιό της Ελένης Μενεγάκη, που υπηρετεί τη θητεία του στο Πολεμικό Ναυτικό και πόζαρε με...

Big Bang, Επιχείρηση Γης Μαδιάμ

Από τις μιμητικές ρητορικές του Τσίπρα στο Παλλάς μέχρι την εμπειρία της κυβέρνησής του το 2015: μια καυστική και ψυχογραφική ανάλυση της πορείας του...

Νέο μήνυμα Καραμανλή σε Μητσοτάκη: «Οφείλουμε να είμαστε ιδιαίτερα ευαίσθητοι και δεκτικοί απέναντι...

«Οφείλουμε να είμαστε ιδιαίτερα ευαίσθητοι και δεκτικοί απέναντι στους Έλληνες αγρότες και κτηνοτρόφους, να ακούμε τη φωνή τους, να καταλαβαίνουμε την αγωνία τους», τόνισε...

Τα «Φαντάσματα» παίρνουν το πράσινο φως για 2η σεζόν στο Star

Αυτά τα φαντάσματα θα μας στοιχειώσουν και τη νέα τηλεοπτική σεζόν, και καλά θα κάνουν! Η πρώτη σειρά που παίρνει το εισιτήριο για την...

Όργιο απευθείας συμβάσεων 4,6 δισ. ευρώ σε ένα έτος! – Το ελεγκτικό συνέδριο...

Σκάνδαλο μεγατόνων αποκαλύπτει η νέα ετήσια έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Σε 12.856 συμβάσεις έγιναν παρακάμψεις διαγωνισμών, ενώ σε 78 περιπτώσεις «έτρεξε» καταργημένη διαδικασίαΕνα τεράστιο...

Χριστίνα Στεφανίδη: Το μόντελινγκ, τα love stories με κονέ, Λέντζα και το «φλερτ»...

Το success story στον κόσμο της TV Από τα καλλιστεία του ΑΝΤ1 και τα catwalks Ελλήνων σχεδιαστών, στο μονοπάτι της υποκριτικής, που φέτος οδήγησε τα...
Advertisement 1
























spot_img

Ροή ειδήσεων

Advertisement 4
spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ