Η ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ εξακολουθεί να βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης, με τις πωλήσεις στο εννεάμηνο στα 10,51 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 6,4% σε αξία από το αντίστοιχο περσινό διάστημα, σύμφωνα με τη Circana.
Βεβαίως, ένα μεγάλο μέρος αυτής της αύξησης εξηγείται από τον πληθωρισμό και ένα άλλο από τον τουρισμό. Τα τρόφιμα εξακολουθούν, πάντως, να κυριαρχούν, καθώς αντιστοιχούν στο 82,5% των πωλήσεων. Οσον αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, δεν είναι πλέον μια μικρή κατηγορία που απευθύνεται σε λίγους.
Σύμφωνα με τη Circana, οι πωλήσεις προϊόντων private label αυξήθηκαν 7,3% στο εννεάμηνο, ξεπερνώντας ακόμα μία φορά τον ρυθμό των επωνύμων (+5,1%). Το μερίδιό τους φτάνει το 27,1% της αγοράς, ενώ στα τρόφιμα αγγίζει το 27,8%.
Από τη στήλη «Παρασπονδίες» της «δημοκρατίας»


