Στις «τελικές λεπτομέρειες» βρίσκεται η επέκταση του προγράμματος επιδότησης της απασχόλησης ανέργων ηλικίας άνω των 55 ετών.
Αυτό επιβεβαίωσε η υπουργός Εργασίας Νίκη Κεραμέως, σημειώνοντας ότι «είναι αλήθεια πως αν βρεθείς εκτός δουλειάς σε ηλικία από 55 ετών και πάνω, γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο να επανενταχθείς στην αγορά εργασίας». Αποκάλυψε, δε, ότι τις επόμενες εβδομάδες θα υπάρξουν ανακοινώσεις για την επέκταση του προγράμματος.
Από τη στήλη «Παρασπονδίες» της «Δημοκρατίας»
