«Κουφάρι» η Ρυθμιστική Αρχή των Σιδηροδρόμων!

Οπως αποκάλυψε η επικεφαλής Ιωάννα Τσιαπαρίκου, μόνο με τέσσερα άτομα προσωπικό καλείται να ανταποκριθεί σε μία σειρά αρμοδιοτήτων

Μόλις τέσσερα άτομα προσωπικό έχει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, όπως αποκάλυψε η επικεφαλής της Ιωάννα Τσιαπαρίκου. Σε ραδιοφωνική της συνέντευξη η πρόεδρος της ΡΑΣ, η οποία έχει ήδη αρχίσει αυτεπάγγελτη έρευνα για το δυστύχημα στα Τέμπη, εξήγησε ότι είναι ένας ρυθμιστικός φορέας με πολλές και διαφορετικές αρμοδιότητες.

«Από τη ρύθμιση της αγοράς και τον ανταγωνισμό, τα δικαιώματα των επιβατών και την Εθνική Αρχή Ασφάλειας. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει αυτό που καταλαβαίνετε από τον τίτλο. Αφορά την εποπτεία της τήρησης των διαδικασιών, με βάση τα υφιστάμενα συστήματα και τις υποδομές που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή».

Εξάλλου, η κυρία Τσιαπαρίκου ήδη από τον περασμένο Ιανουάριο είχε καταγγείλει ότι το δίκτυο δεν είναι ορθώς συντηρημένο και το τροχαίο υλικό (δηλαδή τα τρένα και οι μηχανές) είναι πεπαλαιωμένο. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν βλάβες και σημειώνονται σημαντικές καθυστερήσεις.

Παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό και κυρίως σε κλειδούχους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες σε σταθμούς, με αποτέλεσμα να υπάρχουν σταθμοί χωρίς προσωπικό. Επίσης, υπάρχει έλλειψη σε καλά εκπαιδευμένους φύλακες, καθώς έχει αναλάβει τη φύλαξη των σταθμών πρόσφατα νέα εταιρία security.

Αξιο αναφοράς είναι, επίσης, και το ζήτημα της πληροφόρησης του επιβατικού κοινού σχετικά με την πορεία των δρομολογίων. Παρά το γεγονός ότι η Hellenic Train έχει κάνει κάποια βήματα με την εφαρμογή Telegram, η ενημέρωση αυτή δεν γίνεται έγκαιρα.

Εξηγώντας τι είναι το πιστοποιητικό, το οποίο και πρέπει να κατέχει ένας μηχανοδηγός, είπε: «Ο κάθε μηχανοδηγός πρέπει να κατέχει ευρωπαϊκή άδεια οδήγησης, έπειτα από εγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης από εμάς. Και αφού περάσει την εκπαίδευση, δίνει εξετάσεις, οι οποίες διοργανώνονται από εμάς, με τράπεζα θεμάτων, με πιστοποιημένους εκπαιδευτές και είναι αδιάβλητες. Αφού βγει η ευρωπαϊκή άδεια οδήγησης, μετά εκπαιδεύεται στο συγκεκριμένο τροχαίο υλικό που θα οδηγήσει και στο συγκεκριμένο τμήμα της υποδομής από την εταιρία (π.χ., Hellenic Train), η οποία το εκδίδει και το πιστοποιητικό ασφάλειας είναι μετά η εξειδίκευση της εκπαίδευσής του».

Ωστόσο, πρόσθεσε: «Οι εκπαιδευτές των σταθμαρχών δεν είναι το ίδιο με των μηχανοδηγών. Εμείς υποχρεούμαστε να είναι ρυθμισμένο το επάγγελμα του μηχανοδηγού, δηλαδή υποχρεούμαστε να εποπτεύουμε όλη την εκπαίδευσή τους, το πρόγραμμα εκπαίδευσης, τις εξετάσεις, όλα. Ολα τα άλλα κρίσιμα καθήκοντα ασφάλειας εκπαιδεύονται απευθείας από τον ΟΣΕ, ο οποίος εκδίδει και τα πιστοποιητικά τους».

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα