Βόμβα: Δεν λειτουργούσε κανένα σύστημα ασφαλείας

Η δημοκρατία αποκαλύπτει μια επίσημη επιστολή του ΟΣΕ που είχε σταλεί στις 29 Απριλίου 2022 από τη Διεύθυνση Κυκλοφορίας Μακεδονίας – Θράκης

Τη στιγμή που -ακόμα και χθες- στη Θεσσαλονίκη συγγενείς αποχαιρετούσαν τους νεκρούς από την τραγωδία των Τεμπών, ο νέος υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Γ. Γεραπετρίτης επισκέφτηκε το γραφείο τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ στην πόλη – και, μάλιστα, υπό άκρα μυστικότητα αλλά και με απαγόρευση προσέγγισης από τους δημοσιογράφους!

Στην προσπάθεια των δημοσιογράφων να προσεγγίσουν το γραφείο τηλεδιοίκησης, ενημερώθηκαν ότι με απόφαση του Γιώργου Γεραπετρίτη απαγορεύτηκε η πρόσβαση στους δημοσιογράφους ακόμα και έξω από το κτίριο. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, ο κ. Γεραπετρίτης επρόκειτο να πραγματοποιήσει αυτοψία σε συγκοινωνιακές υποδομές και στο σημείο του κόμβου ΑΧ.

Μέσα σε όλα αυτά που ακούστηκαν τελευταία, όμως, ότι, δηλαδή, τα φανάρια σε όλη τη διαδρομή του σιδηρόδρομου Θεσσαλονίκης – Αθήνας λειτουργούν κανονικά, όπως τουλάχιστον ανέφεραν υπουργοί της κυβέρνησης, η «δημοκρατία» αποκαλύπτει σήμερα ένα έγγραφο που είχε σταλεί στις 29 Απριλίου 2022 από τη Διεύθυνση Κυκλοφορίας Μακεδονίας – Θράκης, όπου οι αρμόδιοι του ΟΣΕ αναφέρουν πως δεν λειτουργεί τίποτα! Υπογράφει η κυρία Μπέλλου Αικατερίνη και το έγγραφο απευθύνεται στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, αλλά ιεραρχικά και στη ΔΚ/ΥΥΚΜΘ/ΤΕ.Θ, και αρχίζει αναφέροντας:

«Ανακεφαλαιώνοντας τα προβλήματα του συστήματος τηλεχειρισμού του ΤΧ, ένα τεράστιο πρόβλημα για την ασφαλή κυκλοφορία σε ένα από τα πιο κομβικά σημεία της Ελλάδας, αναλυτικά σας αναφέρουμε ότι δεν λειτουργούν τα φωτόσημα από το Νο 1 έως και το Νο 29 προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, δηλαδή δεν λειτουργούν τα κόκκινα φανάρια, που αναφέρουν κάποιοι υπουργοί ότι λειτουργούσαν κανονικά, σε όλους τους σταθμούς! Ακόμα, η επιστολή αναφέρει: «Κάποια στιγμή το σύστημα τηλεχειρισμού κλειδώνει διαδρομές που δεν του έχει ζητήσει ο χειριστής. Δεν λειτουργεί το ηχητικό σύστημα προειδοποίησης, απώλειας ελέγχου των αιχμών, επειδή πολλές αιχμές δεν κλειδώνουν ηλεκτρονικά, αλλά με αρπάγες».

Στην επιστολή-φωτιά προστίθεται: «Οπως, λοιπόν, προκύπτει από τα παραπάνω, το σύστημα ΙΝΤΕΡΛΟΚΙΝΚ του ΤΧ1 δεν ανταποκρίνεται σε καμία από τις κύριες λειτουργίες του και όσο οξυδερκείς, παρατηρητικοί και αφοσιωμένοι στην εργασία τους να είναι οι χειριστές, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν το σύστημα ηλεκτρομανδάλωσης και τις προδιαγραφές τους για αποτροπή του λάθους χειρισμού που μπορεί να προξενήσει βλάβες υλικές ή ακόμη και ανθρώπινων ζωών, συναδέλφων ή συνανθρώπων μας. Επισυνάπτουμε πλήθος τηλεγραφημάτων για να γίνει αντιληπτό ότι η επιφανειακή αντιμετώπιση του προβλήματος, όπως έχει γίνει μέχρι σήμερα, θα είναι σπατάλη χρημάτων, χωρίς αποτέλεσμα».

Και καταλήγει: «Για όλους τους ανωτέρω λόγους, προτείνουμε άμεση παύση λειτουργίας του συστήματος και η κυκλοφορία να διεξάγεται με χειροκίνητο χειρισμό των αιχμών από κλειδούχους»! Ολα αυτά έρχονται ως συνέχεια και της απαράδεκτης φιέστας που πήγαν να στήσουν την 1η Μαρτίου για να εγκαινιάσουν σύστημα τηλεδιοίκησης σε όλο τον σιδηρόδρομο, χωρίς φυσικά να υπάρχει, κάτι που είχε αποφασιστεί να κάνει ο πρωθυπουργός με επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη. Εκεί είχαν στήσει τις τέντες για τους επισήμους σε περίπτωση βροχής, είχαν κλείσει το… κέτερινγκ, αλλά «ξέχασαν» να τοποθετήσουν το σύστημα τηλεδιοίκησης των τρένων, με αποτέλεσμα να ζήσουμε μια εθνική τραγωδία στα Τέμπη…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ 681.000 φορολογούμενοι: Ποιοι κινδυνεύουν άμεσα με κατασχέσεις

Φορολογικός συναγερμός: 112,5 δισ. ευρώ χρέη και νέο κύμα πλειστηριασμώνΗ φορολογική πίεση σφίγγει εκ νέου, καθώς η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ενεργοποιεί έναν νέο...

Oργή Πλακιά: “Λάθος άτομα ήταν στο τρένο – Χορός εκατ. στον ΟΠΕΚΕΠΕ και...

Ο Νίκος Πλακιάς, ο άνθρωπος που έχασε τις δίδυμες κόρες του και την ανιψιά του στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, ξέσπασε με ανάρτησή του...

Χειροπέδες σε υπουργούς θέλει η Κοβέσι – Ετοιμάζεται παράκαμψη του περιβόητου άρθρου 86

Τα χειρότερα για την κυβέρνηση Μητσοτάκη και το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ ακόμη δεν ήρθαν Οι νέες συλλήψεις που έγιναν το πρωί της Παρασκευής για την...

Το ΥΕΘΑ αλλάζει το αμυντικό δόγμα με επιθετικό!

Τέλος στα ήρεμα νερά! Το Αιγαίο θα γίνει «αστακός»: Θα φυλάσσεται από ξηρά με πυραυλικά συστήματα, από τη θάλασσα με αιχμή του δόρατος τις...

Το μεγάλο κόλπο με τα αιγοπρόβατα – Κρίσιμα ερωτήματα χωρίς απάντηση – (Μέρος...

Τα παιχνίδια που παίζονται με όχημα τους ευρωπαϊκούς νόμους, οι α λα καρτ αποφάσεις, οι σκοπιμότητες και το οργανωμένο σχέδιο καταστροφής της ελληνικής κτηνοτροφίας Συγκλονίστηκα,...

Επιτέλους τέλος το ρεζιλίκι

Οι εφημερίδες δεν εφευρέθηκαν μόνο για να γκρινιάζουν και να κάνουν κριτική. Δουλειά τους είναι και να επιβραβεύουν το καλό.Χρήστος ΜπολώσηςΟι παλιότεροι φίλοι...

Αίγιο: Πέθανε ο 44χρονος που γρονθοκόπησε γιατρό – Απειλές από συγγενείς στο νοσοκομείο

Κατέληξε λίγες ώρες μετά την επιστροφή του στο νοσοκομείο - Απειλές συγγενών κατά του προσωπικούΣοκ προκαλεί η τραγική κατάληξη του περιστατικού βίας στο Νοσοκομείο...

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Ποιοι είναι οι συλληφθέντες από την Κρήτη – Ο εγκέφαλος έβγαινε...

Στο επίκεντρο αγροτοσυνδικαλιστής, λογιστής και δικηγόρος – 42 εμπλεκόμενοι, έρευνα από το 2019 Σοβαρές εξελίξεις καταγράφονται στην υπόθεση σκανδάλου ΟΠΕΚΕΠΕ στην Κρήτη, καθώς οι Αρχές...

Πλοίο Έλληνα «βαρώνου» εντοπίστηκε στον Ατλαντικό γεμάτο κόκα – Πέντε συλλήψεις

Σε μία από τις σοβαρότερες υποθέσεις διεθνούς διακίνησης ναρκωτικών των τελευταίων ετών, σκάφος ελληνικών συμφερόντων με έδρα τη Νέα Μηχανιώνα εντοπίστηκε να μεταφέρει τεράστια...

Μετρό: Εκτός λειτουργίας η Γραμμή 3 από Χολαργό έως Αεροδρόμιο – Υπό κατάρρευση...

Νέο τεχνικό πρόβλημα στη σηματοδότηση φέρνει ξανά χάος στις μετακινήσεις – Επαναλαμβανόμενο το φαινόμενο Ακόμη ένα πρωινό ταλαιπωρίας για χιλιάδες επιβάτες του Μετρό, με τη...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ