Γεραπετρίτης: Επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων από τις 22 Μαρτίου

Τη σταδιακή επανεκκίνηση λειτουργίας του σιδηροδρόμου, αρχής γενομένης από την ερχόμενη Τετάρτη 22 Μαρτίου, ανακοίνωσε χθες ο Γιώργος Γεραπετρίτης (κεντρική φωτό).

Σύμφωνα με τον υπουργό Επικρατείας, αρμόδιο για τις μεταφορές και τις υποδομές, όλοι οι σταθμοί θα στελεχωθούν με δύο σταθμάρχες. Επιπλέον, τα τρένα θα κυκλοφορούν με μειωμένη ταχύτητα σε τμήματα του σιδηρόδρομου όπου δεν υπάρχει σηματοδότηση, ενώ θα προηγηθεί επιθεώρηση όλου του δικτύου, που υπολογίζεται να διαρκέσει τέσσερις ημέρες.

Σχολιάζοντας τις ανακοινώσεις, ο πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας κατήγγειλε ότι δεν ερωτήθηκαν: «Ρώτησαν όλους, εκτός από τους μηχανοδηγούς. Οπως δηλαδή γινόταν τα τελευταία χρόνια. Κρίμα».

Πρώτοι θα μπουν στις ράγες οι συρμοί του προαστιακού και κάποιες εμπορευματικές αμαξοστοιχίες, ενώ το πρώτο δρομολόγιο Intercity Αθήνα – Θεσσαλονίκη προγραμματίζεται για την 1η Απριλίου. Παρουσιάζοντας το κυβερνητικό σχέδιο, ο κ. Γεραπετρίτης υπογράμμισε ότι στις 22 Μαρτίου θα γίνει επανεκκίνηση δρομολογίων στις διαδρομές του προαστιακού Πειραιάς – Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο, Κάντζα – Λιόσια και Αθήνα – Οινόη – Χαλκίδα. Επίσης, θα ανοίξουν οι γραμμές Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, Θεσσαλονίκη – Δράμα, Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, Κάτω Αχαΐα – Πάτρα, Πάτρα – Ρίο, Διακοφτό – Καλάβρυτα, Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο, Βόλος – Μηλιές αλλά και τα εμπορευματικά από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη και Προμαχώνα (1 ή 2 ζεύγη) και από Θριάσιο – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως).

Πέντε ημέρες αργότερα θα εκκινήσουν τα δρομολόγια του προαστιακού Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Κόρινθος – Κιάτο – Αίγιο, ενώ την 1η Απριλίου το Intercity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 πρωινό ζεύγος), ο προαστιακός Θεσσαλονίκη – Λάρισα και τα τμήματα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, Λάρισα – Βόλος και Λαμία – Στυλίδα. Στις 6 Απριλίου θα προστεθούν (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών) το Intercity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως) και το εμπορευματικά Θριάσιο – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως) και στις 11 Απριλίου (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών) τα λοιπά δρομολόγια.

Σύμφωνα με τον υπουργό, έως την οριστική παράδοση των έργων τεχνολογικής αναβάθμισης του δικτύου θα εφαρμόζονται μέτρα όπως η στελέχωση ανοιχτών σταθμών με δύο σταθμάρχες, η μείωση ταχύτητας σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση σε 80 χλμ. και 100 χλμ. για προαστιακούς/εμπορευματικούς και επιβατικές αμαξοστοιχίες αντιστοίχως, η στελέχωση με δύο μηχανοδηγούς όλων των προαστιακών συρμών, η σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ, όπως και η ταχεία ολοκλήρωση πρόσληψης προσωπικού στον ΟΣΕ βάσει προγραμματισμού για το έτος 2022 που βρίσκεται σε εκκρεμότητα.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα