Ο Παύλος Μαρινάκης καλύπτει το ρήγμα με Δένδια και επιτίθεται σε όλους – Από Κωνσταντοπούλου και Δούκα ως Τσίπρα
Σε ένα ακόμα ρεσιτάλ ειρωνείας και πολιτικής αλαζονείας προχώρησε ο Παύλος Μαρινάκης, που εμφανίστηκε νωρίτερα σήμερα το πρωί σε τηλεοπτική εκπομπή, για να «καθησυχάσει» ότι «δεν υπάρχει θέμα με τον Νίκο Δένδια».
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δεν παρέλειψε να πετάξει τα «καρφιά» του και προς τον Δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα, που είχε ευχηθεί «καλή τύχη στην κυβέρνηση», απαντώντας με το γνωστό του μειδίαμα: «Να το απευθύνει στους δημότες της Αθήνας από την ημέρα της εκλογής του, μέχρι τις επόμενες εκλογές».
Επίθεση στην Κωνσταντοπούλου
Στη συνέχεια, ο Παύλος Μαρινάκης προχώρησε σε επίθεση κατά της Ζωής Κωνσταντοπούλου, με αφορμή τις δηλώσεις της για την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Με ένα ύφος που θύμιζε περισσότερο ανακριτή παρά κυβερνητικό εκπρόσωπο, προειδοποίησε πως «όποιος έχει σκοπό να εμποδίσει, να διαλύσει, να κάνει οτιδήποτε, ειδικά στον εορτασμό μίας εθνικής επετείου, να το σκεφτεί ξανά».
Και συνέχισε σε ακόμα πιο προσωπικό τόνο: «Κανένας δεν εξεπλάγη από μία τέτοια διατύπωση από την κυρία Κωνσταντοπούλου γιατί όταν δεν σέβεσαι τη μνήμη ανθρώπων, μιλάμε για έναν άνθρωπο που είχε επιτεθεί σε έναν νεκρό μηχανοδηγό, όταν εργαλειοποιείς τον πόνο άλλων συγγενών θυμάτων μίας τραγωδίας. Θυμίζω ότι προσπαθεί να σώσει την πολιτική της καριέρα, επενδύοντας στον ανθρώπινο πόνο και εργαλειοποιώντας τον. Όταν δεν σε σταματάει τίποτα, προφανώς, δεν υπολογίζεις ούτε εθνικές επετείους, ούτε οτιδήποτε σχετικό».
Η επίθεση αυτή, βαφτισμένη «θεσμική», αποδεικνύει με τον πιο ηχηρό τρόπο πως η κυβέρνηση δεν διστάζει να χρησιμοποιεί την εθνική μνήμη ως… όπλο μικροπολιτικής.
«Η κοινωνία έχει καταλάβει πόσο ρυπαρές είναι αυτές οι λογικές»
Στη συνέχεια, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έκανε λόγο για την «καθαριότητα και ανάδειξη του Μνημείου» από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ενώ δεν έκρυψε το πραγματικό μήνυμα προς όσους σκοπεύουν να διαμαρτυρηθούν. «Το βραχυπρόθεσμο είναι η δουλειά της Ελληνικής Αστυνομίας για να περιφρουρήσει την εφαρμογή της τάξης και να μην επιτρέψει σε καλοθελητή αλληλέγγυο που θα επιχειρήσει να καταργήσει την εφαρμογή της», επεσήμανε και γαι για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία τόνισε:
«Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να διακινδυνεύσει τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου. Η κοινωνία έχει καταλάβει πόσο ρυπαρές είναι αυτές οι λογικές. Πλέον, ξέρουν ότι όλες αυτές οι κινήσεις είναι των ακραίων από την άλλη πλευρά. Όποιος καταλαμβάνει δημόσιο χώρο και προσπαθεί να προβοκάρει με παράνομες κινήσεις είναι εκτός νόμου. Η κυβέρνηση είχε ξεκάθαρη εντολή σπάστε τα δεσμά κάποιων πραγμάτων που κρατούσαν τη χώρα όμηρο κάποιων ιδεοληψιών. Όποιος έχει σκοπό να διαλύσει τον εορτασμό καλά θα κάνει να το σκεφτεί ξανά. Είμαι σίγουρος ότι η Ελληνική Αστυνομία θα δώσει την απάντηση προστατεύοντας την κοινωνία».
Εσωκομματικές «παραφωνίες» και επίθεση σε Τσίπρα
Ο Μαρινάκης προσπάθησε να αλλάξει θέμα, πετώντας καρφιά και προς την αντιπολίτευση. Για τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα, σχολίασε:
«Ο κ. Τσίπρας δεν αποχώρησε μόνο από τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και από τη Βουλή. Κυβέρνησε με τον ΣΥΡΙΖΑ με όλες τις ρυπαρές πολιτικές συνιστώσες του πολιτικού λαϊκισμού. Αφού διέλυσε αυτές τις συνιστώστες κατάφερε να γίνει συνιστώσα δική του το κόμμα που έφερε στην εξουσία. Όλα αυτά καθιστούν μία εικόνα ότι κανείς δεν μπορεί να τους πάρει σοβαρά. Θεωρώ ότι ένας πολιτικός που αξιολογείται αυστηρά από την κοινωνά δεν μπορεί να ξαναγράψει την ιστορία, μόνο μυθιστορήματα».
Η ειρωνεία περισσεύει -ειδικά όταν προέρχεται από τον εκπρόσωπο μιας κυβέρνησης που πασχίζει να «ξαναγράψει» τη δική της ιστορία μετά από σκάνδαλα, παρακολουθήσεις και κοινωνική δυσαρέσκεια.
Ειρωνεία και επιθέσεις
Ο Παύλος Μαρινάκης εμφανίστηκε για άλλη μια φορά όχι ως θεσμικός συντονιστής της ενημέρωσης, αλλά ως πολιτικός κατήγορος και υπερασπιστής ενός καθεστωτικού αφηγήματος. Με ειρωνεία, επιθέσεις και επικλήσεις στην «τάξη» και στην «εθνική υπερηφάνεια», απέδειξε πως το μόνο που μεγαλώνει επί των ημερών της κυβέρνησης Μητσοτάκη -δεν είναι τα «ναυτικά μίλια»- αλλά το χάσμα ανάμεσα στην εξουσία και την κοινωνία.