Ενώ οι πολίτες πασχίζουν να επιβιώσουν στις διαλυμένες δομές του ΕΣΥ, το βράδυ της Δευτέρας 22/6 παρακολουθήσαμε στις οθόνες μας ένα ρεσιτάλ πολιτικής υποκρισίας. Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, και ο πρόεδρος των «Δημοκρατών», Στέφανος Κασσελάκης, συναντήθηκαν στην ζωντανή εκπομπή του τελευταίου στο YouTube, όχι για να δώσουν λύσεις, αλλά για να χαριεντιστούν σαν δύο καλοί φίλοι. Μας θύμισαν δηλαδή πόσο αποκομμένη είναι η πολιτική ελίτ από την πραγματικότητα.
Το ψάρι «βρωμούσε» από τα παρασκήνια
Το σόου ξεκίνησε από τα παρασκήνια, με τον Άδωνι Γεωργιάδη να σπεύδει να ανεβάσει βίντεο στο Χ (πρώην Twitter) για να διαφημίσει την «πολιτισμένη» του συνύπαρξη με τον Στέφανο Κασσελάκη και τον Τάιλερ Μακμπεθ. Ο υπουργός Υγείας πλησίασε τον κύριο Μακμπέθ, στάζοντας κυριολεκτικά μέλι: «Είμαι πολύ χαρούμενος που σε γνωρίζω. Μιλάω πάντα πολύ θετικά για σένα από την αρχή».
Χθες το βράδυ διεξήχθη το debate μας με τον @skasselakis για το ΕΣΥ. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά και τον κ. Tyler McBeth και την ιδέα του για μεταφορά και στην Ελλάδα ενός θεσμού (του εξειδικευμένου νοσηλευτού) που τα τελευταία χρόνια έχει τεράστια άνθηση στις ΗΠΑ και… pic.twitter.com/FT52rKhfmd
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) June 23, 2026
Το ΕΣΥ των… τουριστών και η δικαιολογία για το «φακελάκι»
Στο πολιτικό κομμάτι, η συζήτηση για την Υγεία εξελίχθηκε σε ανταλλαγή αστεϊσμών. Όταν ο Στέφανος Κασσελάκης αποκάλυψε ότι δεν έχει ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα, ο κ. Γεωργιάδης του απάντησε χιουμοριστικά: «Αν χρειαστεί, θα σε φροντίσουμε». Για τις ατέλειωτες λίστες αναμονής και την ταλαιπωρία των ασθενών, ο υπουργός ισχυρίστηκε προκλητικά ότι μέσω του 1566 βρίσκει κανείς ραντεβού «μέσα σε λίγες ημέρες».
Η κορυφή της προκλητικότητας ήρθε στο θέμα της διαφθοράς. Ο Άδωνις Γεωργιάδης παραδέχτηκε ότι «το φακελάκι υπάρχει», αλλά έσπευσε να το ξεπλύνει, ισχυριζόμενος ότι στην Ελβετία αποτελεί… κανόνα σε όλα τα νοσοκομεία, λες και αυτό παρηγορεί τον Έλληνα πολίτη… Μάλιστα, όταν ο κ. Κασσελάκης πρότεινε αμοιβές γιατρών με βάση την ιδιωτική αγορά, ο υπουργός τον ειρωνεύτηκε λέγοντάς του «πολύ δεξιός μας βγαίνεις». Για να δέσει… το γλυκό, ο κ. Γεωργιάδης περήφανευτηκε ότι η Ελλάδα έχει τόσο φτηνά φάρμακα, που οι τουρίστες φεύγουν το καλοκαίρι με «σακούλες».
Ο ωμός εκβιασμός για τη ΔΑΠ
Από την πλευρά του, ο Στέφανος Κασσελάκης επιχείρησε να δικαιολογήσει τη συνύπαρξή του με τον υπουργό, υποστηρίζοντας ότι «η Αριστερά έδωσε αγώνες για να υπάρχει διάλογος». Ο κ. Γεωργιάδης, ωστόσο, δεν δίστασε να δηλώσει κυνικά αργότερα: «Είμαι αρκετά προκλητικός, μπήκα στην πολιτική για να σπάσω την ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς».
Η συζήτηση ξέφυγε εντελώς όταν ο υπουργός προχώρησε σε μια απαράδεκτη δήλωση προς τους φοιτητές: «Αν δεν υπάρχει ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στα πανεπιστήμια πτυχίο δεν παίρνεις. Οι άλλοι κάνουν μόνο κατάληψη… Άρα ψηφίζεις ΔΑΠ αν θες να πάρεις πτυχίο».
Κουτσομπολιό για τον Τσίπρα και φιλοσοφίες για τις… «νόμιμες παρανομίες»
Το δήθεν debate είχε μέσα και φτηνά κουτσομπολιά γύρω από τον Αλέξη Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Άδωνις Γεωργιάδης, ρώτησε τον κ. Κασσελάκη: «Έχεις καταλάβει ότι ο Τσίπρας σας την είχε στημένη από την αρχή;», με τον πρόεδρο των «Δημοκρατών» να συμφωνεί πειθήνια: «Το κατάλαβα εν μέσω της θητείας μου».
Η παράσταση συνεχίστηκε για το χρήμα στην πολιτική. Ο κ. Κασσελάκης άφησε αιχμές για όσους μπαίνουν στην πολιτική για να «πάρουν» χωρίς να έχουν δουλέψει ποτέ, με τον κ. Γεωργιάδη να συμπληρώνει με κυνισμό: «Η πολιτική δεν βγάζει λεφτά παρά μόνο αν κάνεις παρανομίες. Νόμιμα λεφτά πολλά δεν βγάζει».
Δύο πολιτικοί, σε πλήρη σύμπνοια και με εξαιρετική διάθεση, επιβεβαίωσαν ότι πίσω από τις κάμερες το μόνο που τους ενδιαφέρει πραγματικά είναι η προσωπική προβολή και το πολιτικό Real Estate. Η κοινωνία πάντως καταβαραθρώνεται…