Γεννημένος νικητής!
Ο Παναθηναϊκός μπήκε και τυπικά στη νέα εποχή, με τον Τζέικομπ Νίστρουπ να παρουσιάζεται στο προπονητικό κέντρο της ομάδας, στο Κορωπί, από τον πρόεδρο της ΠΑΕ Γιάννη Αλαφούζο και από τον τεχνικό διευθυντή Στέφανο Κοτσόλη.
- Από τον Γιώργο Σηφάκη
Ο φιλόδοξος και σίγουρος για την αποστολή που αναλαμβάνει Δανός τεχνικός έδωσε το στίγμα του και τις πρώτες αναγνωριστικές κατευθύνσεις ως προς το πλάνο του. Αποφασισμένος να πετύχει ο Σκανδιναβός, στάθηκε στην πίεση που υπάρχει στον σύλλογο, ενώ απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για τις μεταγραφές, τον σχεδιασμό και το αγωνιστικό πλάνο.
Επιπλέον ο 39χρονος τεχνικός μίλησε για το ξεκίνημα της αποστολής του στον πάγκο του Παναθηναϊκού αλλά και για τον στόχο του. Στην αρχική του τοποθέτηση ο Τζέικομπ Νίστρουπ ανέφερε: «Εχω σεβασμό στο πρότζεκτ, στην ιστορία, στον πρόεδρο και στον κόσμο. Θυμάμαι τον Παναθηναϊκό από παλαιότερα. Τώρα ο Παναθηναϊκός στοχεύει πάλι ψηλά».
Και πρόσθεσε γεμάτος αυτοπεποίθηση: «Βλέπω τον εαυτό μου ως τον καλύτερο προπονητή που θα μπορούσε να έχει ο Παναθηναϊκός. Είναι ένας τεράστιος σύλλογος, έχουμε τα ίδια όνειρα και είναι πραγματοποιήσιμα. Να έχουμε ανοιχτό μυαλό για να έχουμε όλες τις φιλοδοξίες που χρειάζεται ο σύλλογος για το μέλλον. Οσο το δυνατόν πιο σύντομα να χτίσουμε τη νικήτρια ομάδα μας. Είμαι ο κατάλληλος για το εγχείρημα αυτό».
Για τη φιλοσοφία της ομάδας: «Ξέρω πώς να χτίσω μία ομάδα νικήτρια, όπως και στην Κοπεγχάγη. Ξέρω ότι έχουμε καιρό να κερδίσουμε πρωτάθλημα. Δεν θα καθόμουν ποτέ απέναντί σας αν δεν θεωρούσα πως υπάρχει η δυνατότητα να γίνουμε πρωταθλητές στο μέλλον. Σύντομα μπορούμε να γίνουμε πρωταθλητές. Η πίεση για μένα είναι σαν καύσιμο».
Ο τεχνικός διευθυντής Στέφανος Κοτσόλης τόνισε: «Είμαι σίγουρος πως δουλεύοντας με πάθος κι αφοσίωση, όπως έχει δείξει από την πρώτη μέρα, θα συμβάλει τα μέγιστα για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της». Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ανέφερε: «Μιλήσαμε με 3-4 προπονητές, αλλά όταν είδαμε το βιογραφικό του αποφασίσαμε ότι θα θέλαμε να έρθει και είμαστε πολύ χαρούμενοι που είναι μαζί μας».
