Το απόλυτο… δέος!
Δημήτρης Γιαννακόπουλος και Ζέλικο Ομπράντοβιτς στάθηκαν μπροστά από το άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου στο VIP Lounge του ΟΑΚΑ, δημιουργώντας μια εικόνα που φορτίζει συναισθηματικά κάθε φίλο του Παναθηναϊκού.
Η στιγμή καταγράφηκε αμέσως μετά την παρουσίαση του Σέρβου προπονητή και λειτούργησε σαν μια άτυπη υπενθύμιση της ιστορίας που ενώνει τις δύο πλευρές.
Η φωτογραφία, με τον ισχυρό άνδρα της «πράσινης» ΚΑΕ και τον Ζοτς δίπλα στο άγαλμα του Παύλου, ξύπνησε μνήμες από μια εποχή γεμάτη επιτυχίες και έντονα συναισθήματα για το Τριφύλλι.
Δεν είναι τυχαίο ότι η ΚΑΕ συνόδευσε τη δημοσίευση με τη φράση «Η Ιστορία συνεχίζεται», δίνοντας το στίγμα μιας νέας σελίδας που πατά γερά πάνω στο παρελθόν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
