Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είναι πάλι στο «σπίτι» του! Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έκανε το όνειρο εκατομμυρίων φιλάθλων πραγματικότητα.
- Σχολιάζει ο Γιώργος Σηφάκης
Ολοι το περίμεναν, όλοι το εύχονταν, όλοι το ήθελαν. Ολος ο οργανισμός του Παναθηναϊκού ζούσε εδώ και λίγες μέρες σε μια… παράνοια για την επιστροφή του αιώνα. Για την επιστροφή του άρχοντα των δαχτυλιδιών, όπως τον αποκάλεσε ο πρόεδρος του «Τριφυλλιού» μπροστά σε μία παραληρούσα εξέδρα. Ο επτάστερος έμοιαζε να έχει ανάγκη τον Ζοτς. Και ο Ζέλικο έμοιαζε να έχει ανάγκη τον Παναθηναϊκό. Μια ανάγκη που γίνεται -ξανά- ιστορία. Κάποιοι -και είναι λογικό- ίσως δεν μπορούν να καταλάβουν τι πραγματικά σημαίνει η επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό! Κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν την αύρα και το δέσιμο αυτού του μύθου με τον «πράσινο» λαό! Δεν μιλάμε απλώς για έναν προπονητή. Δεν μιλάμε μόνο για έναν άνθρωπο που κατέκτησε 11 πρωταθλήματα, 7 Κύπελλα και 5 Ευρωλίγκες σε 13 χρόνια. Μιλάμε για ένα τεράστιο κεφάλαιο στην ιστορία αυτής της ομάδας, ίσως το μεγαλύτερο μαζί με τον Παύλο και τον Θανάση Γιαννακόπουλο.
Γι’ αυτό και μία απλή παρουσίαση έφερε 5.000 ανθρώπους στο ΟΑΚΑ Δευτέρα μεσημέρι! Κι αυτό γιατί για τον κόσμο δεν ήταν μία απλή συνέντευξη Τύπου. Ηταν τα έντονα συναισθήματα που έζησε μαζί του εκείνες τις χρυσές εποχές και που ονειρεύεται να ξαναζήσει στο παρόν και το μέλλον. Ηταν η επιστροφή αναμνήσεων, εικόνων και στιγμών που σημάδεψαν μια ολόκληρη γενιά φιλάθλων του Παναθηναϊκού. Οποιος βρέθηκε χθες στο ΟΑΚΑ το έζησε, το κατάλαβε, το τραγούδησε και η συνέχεια έπεται πιο γλυκιά…
