Μεγάλη δυσαρέσκεια των κατοίκων της Θεσσαλονίκης

Μεγάλη είναι η δυσαρέσκεια αρκετών κατοίκων στη Θεσσαλονίκη για την ανταπόκριση των υπηρεσιών της πόλης στις καταγγελίες που γίνονται με αποδέκτη τον δήμο. Ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης (κεντρική φωτό) είχε υποσχεθεί ότι τα ζητήματα των υπηρεσιών θα αντιμετωπίζονταν άμεσα από τις υπηρεσίες, χωρίς τις γνωστές χρονοβόρες διαδικασίες, αλλά και τις παθογένειες που παρουσίαζε ο δήμος.

Μόνο το 2024, οι δημότες κατέθεσαν πάνω από 44.000 αιτήματα/παράπονα προς τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, που αφορούσαν κυρίως θέματα σχετικά με την καθαριότητα, το πράσινο και τη βιώσιμη κινητικότητα. Από αυτά, περίπου τα 6.000 παραμένουν σε εκκρεμότητα, και οι πολίτες, όπως ήταν αναμενόμενο, έχουν αρχίσει να δυσανασχετούν. Οι καταγγελίες και τα παράπονα καταγράφονται μέσω της Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Θεσσαλονίκης «15192» ή στο 8001115192, στην ηλεκτρονική εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και στον θεσμό του «Αντιδημάρχου Υπηρεσίας».

Η πραγματικότητα είναι ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχει μεγάλα προβλήματα, τα οποία ο νέος δήμαρχος και οι συνεργάτες του, μέχρι τώρα τουλάχιστον, δείχνουν ότι προσπαθούν να διευθετήσουν.

Από τη στήλη ΔΗΜΟλογίες της δημοκρατίας














spot_img

Ροή ειδήσεων

spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ