«Οι νεκροί δεν χρειάζονται λεωφορείο»

«Οι νεκροί δεν χρειάζονται λεωφορείο». Αυτή την απάντηση έλαβαν από υπάλληλο της ΕΘΕΛ (!) οι πολίτες που τηλεφώνησαν εκεί για να διαμαρτυρηθούν για τη διακοπή της γραμμής 872 Πειραιάς – Κοιμητήριο Σχιστού, που αποφασίστηκε αιφνιδιαστικά εν μέσω θέρους. Οι χαροκαμένοι συγγενείς, που συνήθιζαν κάθε μέρα να επισκέπτονται το νεκροταφείο βρίσκοντας παρηγοριά με το να ανάβουν το καντηλάκι στο μνήμα των αγαπημένων τους προσώπων, αντιλήφθηκαν την απροειδοποίητη κατάργηση της γραμμής που οδηγεί στο κοιμητήριο, όταν αναγκάστηκαν να περιμένουν έως και μία ώρα μάταια στη στάση το λεωφορείο που δεν φάνηκε ποτέ.

«Δεν πιστεύω ότι υπάρχει καμία τρόικα που να έδωσε εντολή στην κυβέρνηση να κόψουν τη συγκοινωνία σε χιλιάδες ανθρώπους που επισκέπτονται τους τάφους των συγγενών τους. Μιλάμε για εβδομηντάχρονους και ογδοντάχρονους που μετακινούνται με το ζόρι και τώρα τους αναγκάζουν να περπατούν 600 μέτρα ανηφόρα μέσα στο λιοπύρι του καλοκαιριού. Η κατάργηση αυτής της γραμμής είναι που θα κάνει οικονομία στα δημοσιονομικά του κράτους;» διερωτάται οργισμένος ο κ. Βασίλης Παυλόπουλος, κάτοικος Κερατσινίου.

Το κοιμητήριο Σχιστού εξυπηρετεί έναν μεγάλο αριθμό δήμων, ανάμεσα στους οποίους τους Πειραιώς, Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Νίκαιας – Ρέντη, Περάματος, Αιγάλεω και Χαϊδαρίου. «Πρόκειται για ένα τεράστιο κοιμητήριο που δημιουργήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’90 με την υπόσχεση ότι, ακριβώς επειδή είναι πολύ απομακρυσμένο από τις περιοχές που εξυπηρετεί, θα υπάρχει συγκοινωνία. Αν μαζευτούμε όλοι οι μαυροφορεμένοι και πάμε στο υπουργείο Συγκοινωνιών, θα ξεπεράσουμε σε αριθμό τους… Αγανακτισμένους!» υποστηρίζει ο κ. Παυλόπουλος.

Οπως εξηγεί ο ίδιος, που εκπροσωπεί την κίνηση για επαναλειτουργία της γραμμής 872, τα μικρά λεωφορεία των δήμων δεν εξυπηρετούν τη μετάβαση στο κοιμητήριο, αν και κάνουν στάση εκεί, καθώς έχουν μικρή δυναμικότητα σε αριθμό επιβατών και τα δρομολόγιά τους είναι σπάνια, ενώ ορισμένα δημοτικά λεωφορεία δεν εκτελούν καν δρομολόγια τα Σαββατοκύριακα. «Οι πολίτες που χρησιμοποιούσαν καθημερινά τη γραμμή 872, χτυπώντας κανονικά εισιτήριο, ήταν χιλιάδες. Τα δημοτικά λεωφορεία εξυπηρετούν μόνο τους δημότες τους. Εχουμε ενημερώσει όλους τους αρμόδιους φορείς, αλλά απάντηση δεν λάβαμε καμία» εξηγεί. Στο υπόμνημα που απέστειλαν οι θιγόμενοι στο υπουργείο Μεταφορών, στους δήμους και στον ΟΑΣΑ, χαρακτηρίζουν «απαράδεκτη» την εν λόγω απόφαση και αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Αν το χιλιοειπωμένο συμμάζεμα της οικονομίας μας αρχίζει με την περιφρόνηση ανήμπορων ανθρώπων και των νεκρών μας, τότε είμαστε όλοι άξιοι της τύχης μας ως λαός και ως έθνος».

Σχετική ερώτηση προς τον υπουργό Μεταφορών κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής της Ν.Δ. Παναγιώτης Μελάς, υποστηρίζοντας ότι σε μία περίοδο έντονης οικονομικής κρίσης η Πολιτεία επιβάλλεται να επιδεικνύει κοινωνική ευαισθησία απέναντι στους οικονομικά αδύναμους πολίτες και όχι να τους επιβαρύνει με επιπλέον προβλήματα.

Χρυσάνθη Λαμπροπούλου

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα