«Τίποτα δεν είναι σαν την Ελλάδα». «Είναι ήρεμα, όμορφα και πολύ γαλάζια». «Είναι το πιο όμορφο μέρος που έχω δει ποτέ στη ζωή μου». «Δεν υπάρχει τίποτα που να συγκρίνεται με αυτές τις παραλίες». Ανθρωποι από όλον τον κόσμο, κάθε ηλικίας, που επισκέφθηκαν τη χώρα μας ή ζουν σε αυτήν, είναι οι πρωταγωνιστές των διαφημιστικών σποτ που ταξιδεύουν ανά τον κόσμο προσκαλώντας τους τουρίστες σε μια Ελλάδα φιλόξενη και πανέμορφη. H EΡΤ, στηρίζοντας εμπράκτως την εκστρατεία του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού για την αποτελεσματικότερη προβολή της θετικής εικόνας της πατρίδας μας, δημιούργησε στο πλαίσιο της καμπάνιας «True Greece» (Αληθινή Ελλάδα) 32 βίντεο με διαφημιστικά μηνύματα.
Τα σποτάκια, εσωτερικής παραγωγής ΕΡΤ σε τεχνολογία υψηλής ευκρίνειας (High Definition), είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς των ανθρώπων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και η σκηνοθεσία φέρει την υπογραφή της Βάσιας Χατζηγιαννάκη.
Στα βίντεο καταγράφονται οι μαρτυρίες ανθρώπων από όλα τα μέρη του κόσμου, που είτε μένουν μόνιμα στην Ελλάδα είτε έχουν επισκεφθεί τη χώρα μας για διακοπές. Πλάνα από ακροθαλασσιές, ηλιοβασιλέματα, όμορφα καλντερίμια, εικόνες που αναδεικνύουν το λευκό και γαλάζιο του Αιγαίου και το πράσινο του Ιονίου, σε συνδυασμό με τις δηλώσεις των ξένων επισκεπτών, καταμαρτυρούν ότι η Ελλάδα παραμένει ιδανικός τουριστικός προορισμός.
Τα 32 μηνύματα είναι γυρισμένα στην αγγλική γλώσσα, ενώ δρομολογείται η μετάφραση καθενός από αυτά και στη μητρική γλώσσα των ανθρώπων που καταθέτουν τη μαρτυρία τους.
Ηδη προβάλλονται από την ΕΡΤ, την ERTworld, τους ραδιοφωνικούς σταθμούς Φωνή της Ελλάδας και Φιλία καθώς και μέσα από το YouTube, την επίσημη ιστοσελίδα, το WebTV και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter) της δημόσιας τηλεόρασης.
Η ΕΡΤ, στο πλαίσιο της ανάληψης πλαισίου δράσεων με άμεσες ωφέλειες για την τουριστική κίνηση κατά τη θερινή περίοδο, έχει αναλάβει επιπλέον πρωτοβουλίες, όπως η προώθηση συνεργασίας με την EBU (Ενωση Δημόσιων Ευρωπαϊκών Ραδιοτηλεοπτικών Οργανισμών), προκειμένου να διανείμει από το δίκτυό της διαφημιστικά μηνύματα του ΕΟΤ σε ενδιαφερόμενους οργανισμούς-μέλη της, και η συνεργασία με το γαλλόφωνο κανάλι TV5 Monde, με σκοπό να επιτευχθεί η ένταξη διαφημιστικών μηνυμάτων του ΕΟΤ στο πρόγραμμά του. Επίσης έχει απευθύνει αίτημα προς το πανευρωπαϊκό τηλεοπτικό δίκτυο Euronews -του οποίου η ΕΡΤ είναι ιδρυτικό μέλος- για την προβολή των διαφημιστικών μηνυμάτων με προνομιακή χρέωση.
Κωνσταντίνα Γαρνέλη