Σε κοντέινερ στρέφονται οι εφοπλιστές

Εβδομάδα «στροφής» προς τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ήταν για τους Ελληνες εφοπλιστές η προηγούμενη, όπως αναφέρουν στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny.

Από τις 16 «ελληνικές» παραγγελίες οι 11 αφορούσαν πλοία-κοντέινερ και οι πέντε φορτηγά-χύδην φορτίου. Το ύψος των επενδύσεων ανήλθε σε 317.000.000 δολάρια, ενώ για επτά παραγγελίες δεν έγινε γνωστό το ύψος της επένδυσης.

Ιδιαίτερη ναυπηγική δραστηριότητα παρουσιάζει η εταιρία Lomar, συμφερόντων της οικογένειας Γ. Λογοθέτη, τοποθετώντας παραγγελίες την περασμένη εβδομάδα και για την κατασκευή πλοίων εμπορευματοκιβωτίων, έπειτα από σειρά παραγγελιών στα φορτηγά-χύδην (Bulk carriers).

Οι 11 παραγγελίες πλοίων-κοντέινερ έγιναν από τις εξής εταιρίες:

– Δύο πλοία μεταφορικής ικανότητας 9.000 εμπορευματοκιβωτίων παραγγέλθηκαν από την κοινοπραξία της Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου και της αμερικανικής York Capital σε ναυπηγεία των Φιλιππίνων. Το καθένα θα στοιχίσει 81.000.000 δολάρια.

– Επτά πλοία παραγγέλθηκαν από τη Lomar, όλα σε κινέζικα ναυπηγεία. Τα τρία από αυτά θα έχουν ικανότητα μεταφοράς 2.190 εμπορευματοκιβωτίων και θα στοιχίσουν περίπου 25.000.000 δολάρια το καθένα. Τα άλλα τέσσερα θα είναι μικρότερα, μεταφορικής ικανότητας 1.102 εμπορευματοκιβωτίων, και θα στοιχίσουν περίπου 20.000.000 δολάρια το καθένα.

– Δύο παραγγελίες για πλοία μεταφορικής ικανότητας 2.190 εμπορευματοκιβωτίων το καθένα τοποθετήθηκαν από την Eastern Mediterranean σε κινέζικα ναυπηγεία σε τιμή που δεν έχει γίνει γνωστή.

Στον τομέα των φορτηγών μεταφοράς χύδην φορτίων τοποθετήθηκαν σε κινεζικά ναυπηγεία οι ακόλουθες παραγγελίες:

– Δύο πλοία μεταφορικής ικανότητας 64.000 τόνων το καθένα παρήγγειλε η Lomar σε τιμή που δεν έγινε γνωστή.

– Ενα πλοίο, χωρητικότητας 63.000 τόνων παρήγγειλε η Paragon Shipping, συμφερόντων Μποδούρογλου, χωρίς να ανακοινωθεί ακόμη η τιμή.

– Δύο πλοία μεταφορικής ικανότητας 58.740 τόνων το καθένα παρήγγειλε η Mykonos Shipping, συμφερόντων Απεσσάκη, επίσης σε τιμή που δεν έγινε γνωστή.

Στον τομέα των πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου (LNG) η Maran Gas Maritime, συμφερόντων Αγγελικούση, και η ρωσική Gaslog βρίσκονται στη διαδικασία παραγγελίας τεσσάρων LNG, τα οποία θα ναυλωθούν στην BG Group. Η Dorian LPG είναι, κατά πληροφορίες, έτοιμη να ασκήσει το δικαίωμα της option που διατηρεί στα ναυπηγεία Samsung για τέσσερα μεγάλα LPG .Τέλος, την περασμένη εβδομάδα, κατά τα στοιχεία της Golden Destiny, οι Ελληνες εφοπλιστές αγόρασαν τρία φορτηγά πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου από δεύτερο χέρι, επενδύοντας συνολικά 55.700.000 δολάρια.

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα