Κραυγή των εργαζομένων για τον «ξαφνικό θάνατο»!

Αγανάκτηση, θυμό και απογοήτευση εκφράζουν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ), στην Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ) και τη ΛΑΡΚΟ, μπροστά στον ορατό κίνδυνο να μπει λουκέτο στις επιχειρήσεις αυτές, να χάσουν τις δουλειές τους και να μην πάρουν ούτε αποζημίωση. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι συνάδελφοί τους στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ), που, αν και δεν έχουν μπει ακόμα στη δίνη του κυκλώνα, αισθάνονται να απειλούνται άμεσα.

Γίνεται λόγος ανοιχτά για «συμφέροντα και σκοπιμότητες» που κρύβονται πίσω από τις απαιτήσεις της τρόικας. Οι συνδικαλιστές που μίλησαν στην «κυριακάτικη δημοκρατία» δεν κρύβουν την απογοήτευσή τους για τις προθέσεις της κυβέρνησης και καλούν τον πρωθυπουργό να πάρει ο ίδιος πρωτοβουλίες, έτσι ώστε να μη χάσουν τις δουλειές τους πάνω από 4.000 εργαζόμενοι συνολικά. Θεωρούν, παρά τα αρνητικά οικονομικά στοιχεία, ότι οι επιχειρήσεις αυτές έχουν προοπτική επιβίωσης και ζητούν η κυβέρνηση να βοηθήσει ώστε να ορθοποδήσουν και να συνεχίσουν να παράγουν έργο.

«Τελικά τι θα γίνει; Θα γίνουμε όλοι γκαρσόνια και σερβιτόροι στη χώρα;»

ΕΑΣ

Μάκης Θεοχάρης, πρόεδρος Ομοσπονδίας Εργαζομένων Εργοστασίων Λαυρίου, Ελευσίνας και αναπληρωτής γραμματέας Οικονομικού ΓΣΕΕ: Είναι δυνατόν να κλείνει η αμυντική βιομηχανία της χώρας, την ώρα που στη γειτονιά μας, στη Συρία, ετοιμάζεται να ξεκινήσει πόλεμος; Μπορούμε να μην παράγουμε τίποτα τώρα στην πατρίδα; Στην Ελευσίνα παράγουμε πυρομαχικά για αεροπλάνα. Να κλείσουν όλα τα εργοστάσια; Η εταιρία έχει μεγάλες δυνατότητες κι όμως την κλείνουν. Αυτά είναι εγκληματικά πράγματα. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι ντροπή για τη Ν.Δ. να συζητάει να κλείσει την αμυντική βιομηχανία. Το ίδιο ισχύει και για τον Σαμαρά. που κάποτε έκανε το Μακεδονικό μέγα ζήτημα. Λυπάμαι που στήριξα αυτή την παράταξη επί χρόνια. Υπάρχει πλήρης απογοήτευση. Τελικά τι θα γίνει; Θα γίνουμε όλοι γκαρσόνια και σερβιτοράκια; Στην ΕΑΣ με 30 χρόνια προϋπηρεσία και έπαιρνα 1.700 ευρώ μισθό, αλλά για ορισμένους αυτά τα χρήματα θεωρούνται υπερβολή.

H τρόικα ζητάει να κλείσει η αμυντική βιομηχανία της χώρας, χωρίς οι εργαζόμενοι να πάρουν ούτε ευρώ ως απόλυση. Η ΕΑΣ έχει πέντε εργοστάσια, στον Υμηττό, στην Ελευσίνα, στο Αίγιο, στο Λαύριο και στη Μάντρα, και συνολικά απασχολεί 951 εργαζομένους. Οσοι δουλεύουν ως εργάτες δικαιούνται αποζημίωση που δεν υπερβαίνει τα 7.000 ευρώ, ενώ όσοι είναι υπάλληλοι έχουν ανώτατο όριο αποζημίωσης τα 15.000 ευρώ ο καθένας. Συνεπώς, συνολικά δεν είναι μεγάλο το ποσό της αποζημίωσης κι όμως αρνούνται να την καταβάλουν σε ανθρώπους που πρόκειται να μείνουν χωρίς δουλειά. Να σημειωθεί ότι οι εργαζόμενοι της ΕΑΣ είναι οι μόνοι στο Δημόσιου που έχουν μείνει απλήρωτοι τους τελευταίους οκτώ μήνες. Μας έβαλαν στο ενιαίο μισθολόγιο και ακόμα και ο εργάτης εκρηκτικών υλών παίρνει όσα και οι υπόλοιποι και θα παίζει τη ζωή του κορόνα γράμματα. Τα πήραν όλα σβάρνα. Οσα μέτρα ασφαλείας κι αν πάρεις, πάντα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος. Τα πυρομαχικά, λέμε στην ΕΑΣ, είναι σαν το φίδι, δεν ξέρεις πότε θα σου τύχει. Κι όμως οι περισσότεροι εργαζόμενοι παίρνουν περίπου 900 ευρώ τον μήνα.

Ολα αυτά για μια επιχείρηση που κανονικά θα έπρεπε να κάνει προσλήψεις, όχι να βάζει λουκέτο. Η απαξίωση της εταιρίας έχει ξεκινήσει εδώ και τρία χρόνια κι όμως έχει ακόμα σημαντικές παραγγελίες για κατασκευή πυρομαχικών, που ξεπερνούν τα 250.000.000 δολάρια. Παρ’ όλ’ αυτά οι ιθύνοντες προτιμούν να στέλνουν στο Βέλγιο και στη Γερμανία την παραγωγή πυρομαχικών για άρματα μάχης, με κόστος 12.000.000 ευρώ, όταν θα μπορούσε να τα κατασκευάσει η ΕΑΣ με πολύ λιγότερα χρήματα. Μιλάνε στο υπουργείο Οικονομικών για χρέη που φτάνουν τα 2 δισ. ευρώ, όταν ξέρουν ότι δεν είναι πάνω από 300.000.000 ευρώ. Τα υπόλοιπα είναι εγγυήσεις του Δημοσίου. Εάν τα εργοστάσια δουλέψουν κανονικά όλες τις παραγγελίες, τότε το χρέος θα εξανεμιστεί.

«Ποια θα είναι η επόμενη μέρα για τις Ενοπλες Δυνάμεις χωρίς τροχοφόρα;»

ΕΛΒΟ

Δημήτρης Δημητριάδης, γραμματέας ομοσπονδίας εργαζομένων: Οι εργαζόμενοι βρίσκονται υπό καθεστώς επίσχεσης εργασίας από την Τρίτη, καθώς, ενώ ήταν τέσσερις μήνες απλήρωτοι, ενημερώθηκαν ότι προωθείται σχέδιο κλεισίματος της επιχείρησης κατ’ απαίτηση της τρόικας, χωρίς να λάβουν καν αποζημίωση. Ακόμα κι αν γίνει επανασύσταση της εταιρίας, πόσοι θα προσληφθούν ξανά από τους 375 εργαζομένους; Οι μισοί; Είναι προφανές ότι μας πάνε σε ξαφνικό θάνατο. Οι εργαζόμενοι θεωρούν ότι είναι αδιανόητο να διαλύεται η αμυντική βιομηχανία της χώρας και να μπαίνουν σε κίνδυνο η εθνική ασφάλεια και η άμυνα. Ειλικρινά, μπορεί η κυβέρνηση να απαντήσει ποια θα είναι η επόμενη μέρα για τις Ενοπλες Δυνάμεις χωρίς ερπυστριοφόρα και τροχοφόρα; Η προσπάθεια εξυγίανσης της επιχείρησης έχει ξεκινήσει από το 2010, καθώς τότε εργάζονταν 670 άτομα και σήμερα έχουν μείνει 375. Οι μισθοί την ίδια περίοδο υποχώρησαν κατά 42%, ενώ κατά 50% υποχώρησαν και τα λειτουργικά έξοδα. Η επιχείρηση έχει καταφέρει να κλείσει αρκετές παραγγελίες, αλλά η απαξίωση στην οποία έχει περιέλθει εμποδίζει την ολοκλήρωσή τους. Συνολικά η επιχείρηση χάνει περίπου 6.000.000 ευρώ από αυτές τις καθυστερήσεις. Υπάρχουν δουλειές που σχεδόν έχουν ολοκληρωθεί κι όμως είναι πρακτικά αδύνατον να παραδοθούν στους πελάτες. Είναι χαρακτηριστικό ότι εντός του Αυγούστου η ΕΛΒΟ έπρεπε να παραδώσει 150 φορτηγά για μεταφορά προσωπικού, καθώς και γερανοφόρα οχήματα στον κυπριακό στρατό, κάτι που δεν έγινε επειδή δεν μπορεί η επιχείρηση να πάρει ασφαλιστική ενημερότητα. Συνολικά η μόνο συγκεκριμένη παραγγελία είναι για διπλάσιο αριθμό φορτηγών και είναι άγνωστο αν και πότε θα ολοκληρωθεί, άρα η επιχείρηση αναμένεται να χάσει ένα μεγάλο μέρος χρημάτων αλλά και κύρους. Για τον ίδιο λόγο δεν μπορούν να παραδοθούν άλλοι 77 αρματοφορείς στον Ελληνικό Στρατό, που είναι έτοιμοι και θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν άμεσα.

Εάν κλείσουν την ΕΛΒΟ και συνολικά τις αμυντικές βιομηχανίες, τότε προβλέπεται ο Ελληνικός Στρατός να προμηθεύεται τροχοφόρα από τους Γερμανούς, αεροπλάνα από τους Γάλλους και οβίδες από τους Ολλανδούς. Η εταιρία αποτελεί στην ουσία ανάχωμα στις αυξημένες τιμές που προσφέρει ο ιδιωτικός τομέας για να πάρει δουλειές. Είναι χαρακτηριστικό ότι στον μοναδικό διαγωνισμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης για την αγορά νέων οχημάτων, όπου η ΕΛΒΟ δεν συμμετείχε, οι προσφορές που κατατέθηκαν από τους ιδιώτες ήταν κατά 30% πιο ακριβές.

«Θα μεταφέρουν τα μεταλλεία στα Σκόπια μέσω θυγατρικής»

ΛΑΡΚΟ

Ανδρέας Κορέντζελος, πρόεδρος των εργαζομένων – πρόεδρος ΔΑΚΕ ΙΤ Νομού Φθιώτιδος: Γιατί η ΛΑΡΚΟ έχει μπει στο κάδρο με τα αμυντικά συστήματα; Αυτή είναι η απορία που έχουν όλοι οι εργαζόμενοί της, καθώς η εταιρία κατασκευάζει σιδηρονικέλιο. Είναι καθαρά μια εξαγωγική εταιρία που αφήνει συνάλλαγμα 1.000.000 δολάρια την ημέρα. Γιατί αυτή η ξαφνική πρεμούρα από την ελληνική κυβέρνηση να στοχοποιηθεί η ΛΑΡΚΟ; Το πλήγμα θα είναι μεγάλο και για την ελληνική οικονομία από το ξεπούλημα της εταιρίας. Θα πάρουν άλλοι τα μεταλλεία που είναι δικά μας, θα τα μεταφέρουν στο εξωτερικό και σε ανταγωνίστρια εταιρία που βρίσκεται στα Σκόπια (Κουνίκο) μέσω θυγατρικής. Αυτές οι πληροφορίες υπάρχουν. Αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο του ΤΑΙΠΕΔ και η φιλοσοφία του. Αν επιτρέψει ο Ελληνας πρωθυπουργός να γίνει ένα τέτοιο εθνικό έγκλημα, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Ολα αυτά για μια εταιρία που δεν χρωστάει ούτε στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε στους προμηθευτές της. Αντίθετα, το Ελληνικό Δημόσιο χρωστάει στη ΛΑΡΚΟ 68.000.000 ευρώ. Οι αστοχίες του Παπακωνσταντίνου και του Στουρνάρα έβαλαν τη ΛΑΡΚΟ στο Μνημόνιο. Οι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι υπάρχει σκοπιμότητα πίσω από την πώληση της εταιρίας. Ο πρώην πρόεδρος της ΔΕΗ και μετέπειτα του ΤΑΙΠΕΔ Τάκης Αθανασόπουλος έβαλε ταφόπλακα στην εταιρία. Είναι εκείνος που έχει ευθύνη για το τιμολόγιο που έφτιαξε και με το οποίο πληρώνουμε τη ΔΕΗ με 60 ευρώ τη μεγαβατώρα.

Οι 1.500 εργαζόμενοι στην εταιρία, που έχει γραφεία σε έξι νομούς της χώρας, δεν πληρώνονται από το κράτος. Αντίθετα, το προϊόν φεύγει από το λιμάνι μας προς την Ευρώπη και από αυτό πληρωνόμαστε. Παρ’ όλ’ αυτά κάποιοι επιμένουν να εμφανίζουν την εταιρία ζημιογόνα και να φαίνεται προς την ελληνική κοινωνία ότι οι Ελληνες φορολογούμενοι πληρώνουν φόρο για τη ΛΑΡΚΟ. Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ διαφορετική, καθώς οι εργαζόμενοι δεν πληρώνονται από τον Κρατικό Προϋπολογισμό. Το αρχικό σχέδιο ήταν να διχοτομηθεί η εταιρία σε καλό και κακό κομμάτι. Το κακό κομμάτι θα περνούσε σε εκκαθάριση. Ο όποιος αγοραστής θα έπαιρνε το καλό κομμάτι και, αν ήθελε, θα έπαιρνε και το κακό κομμάτι. Κι όμως η ΛΑΡΚΟ που η κυβέρνηση θέλει να ξεπουλήσει έχει δικό της λιγνιτωρυχείο, που την κάνει να έχει πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Η εταιρία βρίσκεται σε λειτουργία από το 1958, ενώ οι εξαγωγές στην παραγωγική διαδικασία ξεκίνησαν από το 1969. Οι πιο κερδοφόρες χρονιές ήταν από το 2004 έως το 2006. Ομως τα χρόνια της κερδοφορίας η διοίκηση «κλείδωσε» την τιμή πώλησης σιδηρονικελίου χαμηλότερα από αυτή που ίσχυε τότε στην αγορά. Αποτέλεσμα, η εταιρία να ζημιωθεί το ίδιο διάστημα με τουλάχιστον 500.000.000 ευρώ.

«Είμαστε οι πλέον ειδικοί στα F-16 κι όμως ετοιμάζονται για λουκέτο»

ΕΑΒ

Μάρκος Κορνιζάς, γραμματέας του σωματείου εργαζομένων: Στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία υπάρχει ανεκτέλεστο έργο ύψους περίπου 600.000.000 ευρώ. Κατασκευάζονται κινητήρες από το εξωτερικό, ενώ η εταιρία διαθέτει την τεχνογνωσία κατασκευής αεροσκαφών F-16, αφού έχει αποκλειστική συνεργασία με την εταιρία παραγωγής στις ΗΠΑ. Επίσης στην ΕΑΒ κατασκευάζεται περίπου το 20% από το σύνολο του μεταγωγικού C-130. Υποστηρίζουμε όποιο πολεμικό αεροσκάφος πετάει στον αέρα. Αυτός είναι και ο λόγος που η έδρα μας βρίσκεται στην Τανάγρα της Βοιωτίας, για να είμαστε ανά πάσα στιγμή ετοιμοπόλεμοι, έτσι ώστε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της Πολεμικής Αεροπορίας.

Επίσης, είμαστε αυτοί που κρατάμε στον αέρα τα πυροσβεστικά αεροσκάφη, καθώς είναι δική μας αρμοδιότητα η ετήσια συντήρησή τους. Δικοί μας εργαζόμενοι βρίσκονται στην Ελευσίνα και επιδιορθώνουν τυχόν βλάβες κατά τη διάρκεια όλου του καλοκαιριού, έτσι ώστε να μπορούν τα αεροσκάφη αυτά να πετούν καθημερινά και να βοηθούν αποφασιστικά στην κατάσβεση πυρκαγιών σε όλη τη χώρα. Στην τελευταία συνάντηση που είχαμε πριν από λίγες εβδομάδες με υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών μάς μεταφέρθηκε ότι η ΕΑΒ δεν θα θιγεί από τις αλλαγές στην αμυντική βιομηχανία της χώρας.

Η ΕΑΒ έχει αυτή τη στιγμή 1.250 εργαζομένους, αλλά για να καταφέρει να αντεπεξέλθει με ικανοποιητικό τρόπο στις υποχρεώσεις της, χρειάζονται να γίνουν τουλάχιστον άλλες 600 προσλήψεις. Εχουμε φτάσει στο σημείο να μας δίνουν δουλειές και να μην μπορούμε να τις αναλάβουμε, επειδή δεν φτάνουν οι εργαζόμενοι για να τις βγάλουν πέρα. Παρ’ όλ’ αυτά την τελευταία τριετία καταφέραμε, παρά τη μεγάλη κρίση, να προσφέρουμε στη χώρα συνάλλαγμα που έφτασε τα 257.000.000 δολάρια. Ομως, παρότι η ΕΑΒ έχει αναγνωριστεί διεθνώς για την τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιεί, προτιμήθηκε να σταλεί στην Ισπανία ένα Super Puma για επισκευή. Το αρχικό κόστος ήταν 700.000 ευρώ και τώρα έχει φτάσει τα 2.500.000 ευρώ. Ετσι, έπειτα από αυτό το λάθος, αναμένεται να επιστρέψει η συντήρηση των Super Puma στην ΕΑΒ.

Η εταιρία διαθέτει επίσης ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα εκπαίδευσης εργαζομένων στην κατασκευή αεροπορικού υλικού. Απόδειξη για τούτο είναι ότι φέτος έχουν εκπαιδευτεί στο συγκεκριμένο κέντρο εργαζόμενοι από τη Γερμανία, τη Σκοτία, αλλά και από αραβικές χώρες.

Χαρακτηριστικό της πολύ υψηλής τεχνογνωσίας που διαθέτει η εταιρία είναι ότι κατασκευάζει το 1/5 ενός ευρωπαϊκού μη επανδρωμένου αεροσκάφους.

Η κατάσταση όμως στην εταιρία και όλα όσα συμβαίνουν γενικότερα στην ελληνική αμυντική βιομηχανία έχουν οδηγήσει αρκετούς συναδέλφους που βρίσκονται σε νεαρή ηλικία να επιλέγουν να φύγουν στο εξωτερικό. Με τις πιστοποιήσεις που έχουν στη διάθεσή τους, καταφέρνουν να λαμβάνουν πολύ μεγάλους μισθούς, που κυμαίνονται από 5.000 ευρώ έως 7.000 ευρώ τον μήνα. Αντίθετα, εργαζόμενοι στην Ελλάδα που έχουν την ευθύνη για να πετάξει ένα F-16 πληρώνονται με 800 ευρώ τον μήνα.

Τα οικονομικά στοιχεία των επιχειρήσεων και ο αριθμός των υπαλλήλων

ΛΑΡΚΟ: Το 2012 η εταιρία κατέγραψε καθαρές ζημίες που έφτασαν τα 34.300.000 ευρώ. Η διοίκηση της ΛΑΡΚΟ, που εξάγει σιδηρονικέλιο, θεώρησε ότι αιτία της αρνητικής πορείας της επιχείρησης ήταν οι αυξομειώσεις στην τιμή του νικελίου διεθνώς, αλλά και η κάμψη του όγκου παραγωγής. Οι πωλήσεις της επιχείρησης έφτασαν το 2012 τα 278.520.000 ευρώ, όταν έναν χρόνο πριν, το 2011, είχαν ανέλθει στα 311.120.000 ευρώ. Συνεπώς παρουσίασαν πτώση κατά 32.600.000 ευρώ ή κατά 10,5% σε ετήσια βάση. Οι μεικτές ζημίες την ίδια περίοδο, δηλαδή το 2012, έφτασαν τα 6.830.000 ευρώ, όταν το 2011 είχαν καταγραφεί μεικτά κέρδη ύψους 28.560.000 ευρώ. Προ φόρων η εταιρία εμφάνισε κατά την περσινή διαχειριστική περίοδο ζημίες ύψους 34.090.000 ευρώ, ενώ έναν χρόνο νωρίτερα, το 2011, είχαν προκύψει κέρδη ύψους 6.600.000 ευρώ, ως συνέχεια των κερδών 6.410.000 ευρώ που είχαν καταγραφεί και το 2010. Στη ΛΑΡΚΟ εργάζονται περίπου 1.500 άτομα.

ΕΛΒΟ: Πτώση στα έσοδα και στις ζημίες κατέγραψε το 2012 η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ), αντικείμενο της οποίας είναι η συναρμολόγηση / κατασκευή στρατιωτικών και πολιτικών οχημάτων για ειδικές χρήσεις (π.χ. τροχοφόρα, αρματοφόρα). Σύμφωνα με τον ισολογισμό της επιχείρησης, τα έσοδα την περασμένη χρονιά έφτασαν τα 5.820.000 ευρώ, όταν είχαν ανέλθει στα 7.390.000 ευρώ το 2011, παρουσιάζοντας μείωση κατά 21,2%. Αν, μάλιστα, γίνει σύγκριση με τα αμέσως προηγούμενα έτη, πρόκειται για πραγματική καθίζηση, αφού το 2010 τα έσοδα ήταν 22.150.000 ευρώ, το 2009 ήταν 36.900.000 ευρώ, το 2008 ήταν 40.600.000 ευρώ και το 2007 είχαν φτάσει το ασύλληπτο με τα σημερινά δεδομένα ποσό των 83.950.000 ευρώ. Η ζημίες προ φόρων της επιχείρησης έφτασαν τα 19.510.000 ευρώ το 2012, ενώ το 2011 είχαν φτάσει τα 23.090.000 ευρώ. Οι καθαρές ζημίες της επιχείρησης ανήλθαν στα 19.080.000 ευρώ κατά την περσινή χρήση, έναντι ζημιών 23.290.000 ευρώ το 2011. Στην επιχείρηση εργάζονται 375 άτομα.

ΕΑΣ: Τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ) παρουσιάζουν συνεχή μείωση του κύκλου εργασιών τα τελευταία χρόνια. Η εταιρία που προέκυψε από τη συνένωση στις αρχές της περασμένης δεκαετίας των ΠΥΡΚΑΛ και ΕΒΟ και θεωρείται ο αποκλειστικός προμηθευτής των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων σε όπλα, οπλικά συστήματα και πυρομαχικά που κατασκευάζονται στη χώρα, σύμφωνα με στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, έχει αρνητικά ίδια κεφάλαια ύψους 538.000.000 ευρώ. Οι συνολικές βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις της επιχείρησης ανέρχονται στο ποσό του 1,1 δισ. ευρώ. Το Ελληνικό Δημόσιο, για να τακτοποιήσει ληξιπρόθεσμες οφειλές της εταιρίας, κατέβαλε την περίοδο 2010-2013 ποσό περίπου 87.000.000 ευρώ. Οι συνολικές καταπτώσεις εγγυήσεων του Ελληνικού Δημοσίου ανέρχονται στα 332.000.000 ευρώ το ίδιο χρονικό διάστημα. Συνολικά η επιχείρηση έχει 971 εργαζομένους σε πέντε εργοστάσια.

Μείωση κατά 11%

ΕΑΒ: Από τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών προκύπτει ότι η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία παρουσίασε το 2011 μείωση προ φόρων ύψους 27.000.000 ευρώ. Η εταιρία, που παρέχει τεχνική υποστήριξη στις ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις, εμφανίζει μείωση του κύκλου εργασιών κατά 11% τα τελευταία χρόνια, ενώ τα αρνητικά ίδια κεφάλαια έχουν ανέλθει στα 277.000.000 ευρώ και οι συνολικές βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις στο 1,2 δισ. ευρώ. Το Ελληνικό Δημόσιο την τελευταία διετία κατέβαλε 35.000.000 ευρώ λόγω αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου, ενώ οι συνολικές καταπτώσεις εγγυήσεων έφτασαν τα 249.000.000 ευρώ. Στην ΕΑΒ εργάζονται περίπου 1.200 άτομα.

Βασίλης Αγγελόπουλος

{{-PCOUNT-}}32{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα