Την ημιαργία της Δευτέρας θεώρησε το υπουργείο Υποδομών ως την καλύτερη ημέρα κατάθεσης πολυνομοσχεδίου 80 σελίδων, με το οποίο ρυθμίζεται σειρά θεμάτων. Στο σχέδιο νόμου, που θα βρίσκεται σε διαβούλευση έως τις 7 Απριλίου, παρέχεται η δυνατότητα ελέγχου εισιτηρίων στις αστικές / υπεραστικές συγκοινωνίες και σε ιδιώτες, ενώ διευρύνεται το δίκτυο πωλήσεων εισιτηρίων, αφού θα μπορεί να τα διαθέτει οποιαδήποτε εμπορική επιχείρηση.
Καλύπτονται επίσης οι απαιτήσεις των κατασκευαστικών εταιριών, οι οποίες είχαν ζητήσει να γίνουν πιο ελαστικά τα κριτήρια αξιολόγησης προκειμένου να μη χάσουν το εργοληπτικό πτυχίο εξαιτίας των δυσμενών οικονομικών αποτελεσμάτων που παρουσιάζουν. Οι τεχνικές εταιρίες κατανέμονται σε τάξεις πτυχίου (Α΄ έως Ζ΄) και αξιολογούνται με βάση τις οικονομικές επιδόσεις τους, αλλά με το σχέδιο νόμου γίνεται πιο εύκολη η διατήρηση του πτυχίου που έχουν σήμερα ή η επάνοδός τους σε περίπτωση υποβάθμισης σε χαμηλότερη τάξη. Με το σχέδιο νόμου νομιμοποιούνται και ακίνητα του ΟΣΕ, η ιδιοκτησία των οποίων θα περάσει στο Ελληνικό Δημόσιο με βάση το σχέδιο εξυγίανσης του οργανισμού.
Επιτρέπεται επίσης η χρησιμοποίηση υγραερίου (LPG) ή πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) ή άλλου εναλλακτικού καυσίμου, φιλικού προς το περιβάλλον, για την κίνηση αυτοκινήτων. Με απόφαση του υπουργού Υποδομών θα καθοριστούν τα αρμόδια όργανα, οι όροι και οι προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας πάσης φύσεως σταθμών αυτοκινήτων, πλυντηρίων και λιπαντηρίων αυτοκινήτων.
Ειδικά για τα εισιτήρια, το σχέδιο νόμου παρέχει τη δυνατότητα στις συγκοινωνιακές επιχειρήσεις να αναθέτουν τον έλεγχο κομίστρου και σε τρίτους, με στόχο, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, «να μειώσουν στον μέγιστο δυνατό βαθμό την εισιτηριοδιαφυγή και να ελαχιστοποιήσουν το κόστος διενέργειας του ελέγχου κομίστρου».
Στην περίπτωση που κάποιος εντοπιστεί χωρίς εισιτήριο και δεν πληρώσει εντός 60 ημερών το σχετικό πρόστιμο, τότε η απαίτηση διαβιβάζεται στην οικεία ΔΟΥ και εισπράττεται ως δημόσιο έσοδο στο πενταπλάσιο του ύψους του. Θεσπίζονται επίσης τέσσερις κατηγορίες παραβάσεων για τα ταξί, με πρόστιμα που ξεκινούν από τα 50 και φτάνουν έως τα 3.000 ευρώ. Τέλος, παρέχεται παράταση ζωής στους υπαίθριους σταθμούς αυτοκινήτων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και διευκολύνεται η αδειοδότηση κεραιών κινητής τηλεφωνίας.