Το (αριστερό) κονκλάβιο «ευλογεί» τώρα τα ιερά «ανοίγματα» του Αλέξη!

Τα επικριτικά σχόλια που ακούστηκαν από τα στελέχη της Κουμουνδούρου όταν ο Αλέξης Τσίπρας βρέθηκε στο Αγιον Ορος πριν από αρκετές ημέρες ως εκ… θαύματος δεν επαναλήφθηκαν για την επίσκεψή του στο Βατικανό. Αντιθέτως, άπαντες χαρακτήρισαν το 20λεπτο ραντεβού με τον Πάπα Φραγκίσκο «μεγίστης σημασίας», καθώς πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ αποκτά πρόσβαση εκεί όπου παλαιότερα δεν μπορούσε. Από την άλλη, βέβαια, το συγκεκριμένο ταξίδι ήρθε να επιβεβαιώσει τη στροφή του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ σε όλα σχεδόν τα μέτωπα, αναφορικά ακόμη και με την Εκκλησία.

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ενώ μέχρι πριν από λίγο καιρό αφόριζε οτιδήποτε είχε σχέση με τον χώρο της θρησκείας, πλέον δείχνει σε κάθε ευκαιρία ότι θέλει να πάρει ψήφους από παντού. Γνωρίζει, άλλωστε, ότι ο πολιτικός χώρος που εκπροσωπεί μόνο υπέρμαχος της Εκκλησίας δεν είναι, οπότε, αν θέλει να γίνει ένοικος του Μεγάρου Μαξίμου, θα πρέπει εμφανώς να υπαναχωρήσει σε πολλά αριστερά «ταμπού». Καθώς επίσης εκτιμά ότι «έρχεται» προς την εξουσία, ο κ. Τσίπρας δεν θέλει επ’ ουδενί απέναντί του την Εκκλησία.

Ενδεικτικό αυτού είναι ότι, ακόμα και για να βρεθεί στο Βατικανό, δεν λειτούργησε… μονομερώς, αλλά τηλεφώνησε προηγουμένως τόσο στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο όσο και στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, προκειμένου να τους ενημερώσει σχετικά. Την ίδια ώρα, βέβαια, στην πραγματικότητα ο ίδιος παραμένει σε απόσταση, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, από την Εκκλησία. Με τη σύντροφό του δεν έχει παντρευτεί, τα παιδιά του δεν τα έχει βαφτίσει, στην εκκλησία να ανάβει ευλαβικά το κερί του το Πάσχα και να ακολουθεί τον Επιτάφιο, δεν τον έχει δει κανείς. Απεναντίας, προσπαθεί να διατηρήσει για το θεαθήναι καλές σχέσεις με τους επικεφαλής της Ελληνικής Ορθοδοξίας. Αλλωστε, πριν από μερικά χρόνια ο Αρχιεπίσκοπος παραβρέθηκε στην κηδεία του Παύλου Τσίπρα, πατέρα του επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, και χοροστάτησε στην εξόδιο ακολουθία. Μάλιστα, αυτό το είχε προτείνει διακριτικά ο ίδιος ο Ιερώνυμος στον κ. Τσίπρα, όταν του τηλεφώνησε για να τον συλλυπηθεί.

Εντός του ΣΥΡΙΖΑ, όμως, δεν ασπάζονται όλοι τις απόψεις του κ. Τσίπρα και των συνεργατών του, που εισηγούνται τη συγκεκριμένη προσέγγιση. Δεν είναι, εξάλλου, τυχαίο ότι τα επίσημα κείμενα του ΣΥΡΙΖΑ μιλούν για διαχωρισμό κράτους – Εκκλησίας, όπως επίσης και για επιπλέον φορολόγηση «των υψηλών εισοδημάτων, της μεγάλης ακίνητης και της εκκλησιαστικής περιουσίας». Και βέβαια, κόκκινο πανί για την ιεραρχία είναι η σαφής δήλωση ότι θα προωθηθεί ο πολιτικός γάμος μεταξύ ανθρώπων του ίδιου φύλου. Μάλιστα, αλήστου μνήμης είναι η πρόταση που είχε κάνει ο βουλευτής Τάσος Κουράκης τον Ιανουάριο του 2013, υποστηρίζοντας ότι θα πρέπει να επιβληθεί ειδικός «φόρος σε όσους πολίτες δηλώνουν στη φορολογική δήλωσή τους ότι είναι χριστιανοί ορθόδοξοι και ο οποίος φόρος θα αποδίδεται στην Εκκλησία». Ο ίδιος, εξάλλου, σε ποίημά του υπό τον τίτλο «Αγιασμός», έγραφε: «Μια κάμαρα αγιάζεται από δύο κορμιά που κοινωνούνται. Σε τίποτε λιγότερο απ’ τη λειτουργία ενός παπά που μετουσιώνει τα ασβεστωμένα τούβλα σε ναό».

Σε κάθε περίπτωση, στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπό το άγχος της κατάκτησης της εξουσίας, επιδιώκουν να εμφανιστούν ως τακτικοί συνομιλητές της Εκκλησίας. Και οι αντιδράσεις στην Κουμουνδούρου, πλέον, είναι σχετικά μεμονωμένες. Ως φαίνεται, ακόμη και ο Παναγιώτης Λαφαζάνης έχει υιοθετήσει το δόγμα ότι «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»!

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα

spot_img
spot_img