Στις 10 Οκτωβρίου και όχι στα τέλη Σεπτεμβρίου θα υποβληθούν τελικά οι δεσμευτικές προσφορές για τη διαχείριση 14 περιφερειακών αεροδρομίων από τους ομίλους που έχουν περάσει στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ). Στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού είχαν περάσει το σχήμα Vinci Airports – ΕΛΛΑΚΤΩΡ, αλλά και η κοινοπραξία Fraport με όμιλο Κοπελούζου, η ΜΕΤΚΑ με την Corporacion America, η ελβετική Zurich Airport (μαζί με τον όμιλο J&P ΑΒΑΞ), η γαλλική Aeroports De La Cote d’Azur, η αμερικανική επενδυτική εταιρία Advent και η Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών, που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και ελέγχεται από Καναδούς.
Με βάση την προκήρυξη, τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν χωριστεί σε δύο ομάδες: Στην ομάδα Α περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Και στην ομάδα Β τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου. Αρχικά προβλεπόταν, χωρίς να είναι γνωστές οι τελικές αποφάσεις, ότι ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα υπάρξει από την πλευρά των υποψηφίων το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει έως τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου για την ομάδα Α και τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου και Λήμνου για την ομάδα Β.
Ενα μήνα μετά, στις 11 Νοεμβρίου, αναμένονται οι προσφορές για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου, που θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης. Στον διαγωνισμό για το Καστέλι πολλά θα κριθούν, πάντως, από τη συμμετοχή των Κινέζων, οι οποίοι είχαν εκδηλώσει προ μηνών ενδιαφέρον μέσω της China State Construction Engineering Corporation.