Πρωτιά Alpha σε τηλεθέαση

Η οικονομική κρίση έχει αλλάξει και το τοπίο στον χώρο της τηλεόρασης. Συγκεκριμένα, τα πάνω κάτω έχει φέρει τη νέα σεζόν ο Alpha στην τηλεοπτική αγορά, τόσο με τα «νοικοκυρεμένα» οικονομικά του -που του δίνουν τη δύναμη να δημιουργήσει ένα ελκυστικό πρόγραμμα για όλα τα γούστα- όσο και με τις επιτυχημένες επιλογές του σε εκπομπές και παρουσιαστές. Τόσο τον Οκτώβριο (μήνας ιδιαιτέρως σημαντικός, καθώς σηματοδοτεί την έναρξη της καινούργιας χρονιάς, με την παρουσίαση των νέων προγραμμάτων) όσο και τον Νοέμβριο το κανάλι της Κάντζας βρίσκεται στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης των ημερήσιων προγραμμάτων, αλλά και εκείνων της βραδινής ζώνης, και στο γενικό σύνολο, αλλά και στα νεανικά κοινά.

Συγκεκριμένα, στο σύνολο της ημέρας η τηλεθέαση έχει ως εξής: Alpha 17,7%, ANT1 17,5%, Mega 15,7%, Star 10,3% Σκάι 7,9%. Στη βραδινή ζώνη ο Alpha -τον μήνα που διανύουμε- φιγουράρει πρώτος σε τηλεθέαση με 21,7%, ακολουθούν ο ΑΝΤ1 με 17,5%, το Μega με 17%, το Star με 9,9% και ο Σκάι με 6,9%.
Οι εκπομπές του σταθμού της Κάντζας αποτελούν τις σταθερές τηλεοπτικές μετοχές της ελληνικής τηλεόρασης. Το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» με τον Λάκη Λαζόπουλο σε μεγάλα κέφια και φέτος, φτάνει το 43,5% στο γενικό σύνολο και το 41,3% στις ηλικίες 15-44, ενώ η Ελένη Μενεγάκη σημειώνει τα πιο υψηλά νούμερά της (24% στο σύνολο και 28,9% στα νεανικά κοινά) συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, κατακτώντας την πρώτη θέση.

Η κλασική συνταγή τού «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο κερδίζει τη βραδινή ζώνη του Σαββατοκύριακου με ποσοστά που ξεπερνούν το 37,7% στο γενικό σύνολο και 29,5% στο δυναμικό κοινό. Επίσης, η Βίκυ Χατζηβασιλείου με το «Πάμε πακέτο» είναι νικήτρια στη ζώνη της με 36,9% στο σύνολο και με 24,4% στα νεανικά κοινά. Εξαιρετική, όμως, είναι και η πορεία του «Happy day στον Alpha», με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή να έχει πάρει τη νεολαία μαζί της, αγγίζοντας έως και το 33,9%, ενώ στο σύνολο φτάνει στο 15%.

Οσον αφορά το ριάλιτι μαγειρικής «Κάτι ψήνεται», απέναντι στα κεντρικά δελτία ειδήσεων σημειώνει έως και 25,1% στο σύνολο της τηλεθέασης και το εκπληκτικό 33,9% στα νεανικά κοινά. 
Τον Νοέμβριο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha παρουσίασε ιδιαίτερη δυναμική, αφού ήταν πρώτο στο σύνολο του κοινού με 22,1% όσο και στο κοινό 15-44 με 19,7%. Αξίζει να σημειωθεί όμως ότι το δελτίο δεν προβάλλεται στις 20.00, ώρα προβολής των περισσότερων δελτίων, αλλά στις 19.00.

Απόλυτη επικράτηση για την αγαπημένη «Μουρμούρα»

Το «Ακου τι είπαν» συνεχίζει την ανοδική πορεία του από πέρυσι, κατακτώντας την πρώτη θέση στην προτίμηση του κοινού τα απογεύματα, καθώς σημειώνει 24,3% στο σύνολο του κοινού και 27% στο δυναμικό κοινό.
Στα σίριαλ, το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» έχει γίνει η πιο αγαπημένη συνήθεια της μικρής οθόνης, ενώ έχει σημειώσει έως και 40,5% στο γενικό σύνολο και 47,8% στο δυναμικό κοινό. Πολύ καλά είναι τα ποσοστά και για τη νέα κωμική παραγωγή «Το σόι σου», η οποία έκανε εντυπωσιακή αρχή και συνεχίζει ακάθεκτη με 31,2% στο σύνολο και 34,6% στα νεανικά κοινά. Το 2015 θα ξεκινήσει και η πολυαναμενόμενη τηλεοπτική σειρά «Δέκατη εντολή» στον Alpha, σε σκηνοθεσία Πάνου Κοκκινόπουλου, και θα δώσει μεγαλύτερο προβάδισμα στη βραδινή ζώνη.

Μαρία Ανδρέου

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα