O κακός χαμός έγινε στο ΙΚΑ Παγκρατίου όταν εξαγριωμένος ασφαλισμένος έσπασε το κατάστημα, όταν του ζητήθηκαν κάποια δικαιολογητικά για να προχωρήσει η υπόθεσή του.
Το περιστατικό, σύμφωνα με το dikaiologitika.gr συνέβη την περασμένη Πέμπτη ως εξής. Ο ασφαλισμένος ζήτησε να δει αρχικά τον διευθυντή του υποκαταστήματος. Οταν του απάντησαν ότι αυτό δεν είναι δυνατόν να συμβεί, έγινε έξαλλος και άρχισε να διαλύει φοριαμούς με αρχεία, ενώ κινδύνευσε και η σωματική ακεραιότητα των εργαζομένων και των πολιτών που είχαν πάει για δικές τους δουλειές στο υποκατάστημα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του συλλόγου εργαζομένων στο ΙΚΑ, γίνεται λόγος για «ένα γεγονός το οποίο κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει, το ότι οι συναλλασσόμενοι με το ΙΚΑ πολίτες, δεν εξυπηρετούνται όπως θα άρμοζε σε ένα Δημόσιο Οργανισμό Κοινωνικής Ασφάλισης ενός σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κράτους».
Οι συνδικαλιστές του Ιδρύματος τονίζουν όμως ότι τα προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών έχουν επιδεινωθεί από το γεγονός ότι μέσα στην τελευταία πενταετία παραμένουν να υπηρετούν, ειδικά στο Λεκανοπέδιο της Αττικής, λιγότεροι από τους μισούς υπαλλήλους. Γίνεται επίσης λόγος για «απροσπέλαστα εμπόδια εν έτη 2015, όπως είναι η γραφειοκρατία, η δαιδαλώδης ασφαλιστική νομοθεσία αλλά και η έλλειψη Ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων στα Ασφαλιστικά Ταμεία». Επίσης, οι εργαζόμενοι του Ιδρύματος καταγγέλλουν τη διοίκηση του ΙΚΑ για «προκλητική αδράνεια όταν δεν παίρνει καν εγγράφως θέση που να καταδικάζει (έστω με δελτία τύπου) αυτά τα περιστατικά, αλλά και δεν προτίθεται να προσφέρει νομική στήριξη στους υπαλλήλους οι οποίοι λειτουργούν σαν κυματοθραύστης των δικών της δυσλειτουργιών και παραλείψεων».
Πηγή: iefimerida.gr