Νέα, κοινή εταιρία δημιουργούν οι δύο μεγαλύτεροι όμιλοι σούπερ μάρκετ! Η συμφωνία για τη διαχείριση 30 υπερκαταστημάτων
Σημαντική συμφωνία στον κλάδο του λιανεμπορίου, με δύο από τους μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς των σούπερ μάρκετ να δίνουν τα χέρια. Οι όμιλοι Μαρινόπουλου και Σκλαβενίτη δημιουργούν μια κοινή εταιρία που θα διαχειρίζεται… σε πρώτη φάση τα 33 υπερκαταστήματα του Μαρινόπουλου στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Ναι μεν η συμμετοχή των δύο ομίλων στο μετοχικό κεφάλαιο και το διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρίας θα είναι ισοβαρής, φαίνεται όμως ότι το μάνατζμεντ και η οικονομική διαχείριση περνούν στα χέρια του Σκλαβενίτη. Κάτι που εμμέσως πλην σαφώς τονίζεται και στην κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν, όπου αναφέρεται ότι τον εκάστοτε διευθύνοντα σύμβουλο θα επιλέγει ο όμιλος Σκλαβενίτη. Ο τελευταίος, σύμφωνα με πληροφορίες, θα αναλάβει και τη χρηματοδότηση του νέου σχήματος.
Μέσα από τη συμφωνία αυτή, ο Μαρινόπουλος ευελπιστεί να ανακουφιστεί από μεγάλο μέρος των χρεών του, ενώ ο Σκλαβενίτης θα ενισχύσει την παρουσία του σε μεγάλα σημεία προβολής των αστικών κέντρων, όπου βρίσκονται τα 33 υπερκαταστήματα.
«Μετά την ολοκλήρωσή της, η νέα εταιρία θα διαχειρίζεται καταρχάς τη λειτουργία των 33 hypermarkets, συνολικής έκτασης 160.000 τ.μ., που διαθέτει σήμερα η Μαρινόπουλος σε μεγάλα αστικά κέντρα και θα προχωρήσει μελλοντικά σε περαιτέρω ανάπτυξη του εν λόγω δικτύου. Τα καταστήματα αυτά απασχολούν σήμερα πάνω από 3.000 εργαζομένους και ο κύκλος εργασιών τους ανήλθε το 2015 σε περίπου 325.000.000 ευρώ. Εκτιμάται ότι η ολοκλήρωση συμφωνίας θα επιτευχθεί σε βάθος δύο μηνών και τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού» αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην κοινή ανακοίνωση των δύο ομίλων.
Σε ξεχωριστή ανακοίνωση, ο όμιλος Μαρινόπουλου επισημαίνει ότι η συμφωνία αναμένεται να ενισχύσει τις χρηματοροές του, γεγονός που αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου σχεδίου που έχει καταρτιστεί για την επιστροφή της εταιρίας στην ανάπτυξη. Να σημειωθεί ότι η συμφωνία έρχεται λίγους μήνες μετά το ναυάγιο της πώλησης του Βερόπουλου στον Σκλαβενίτη, με τον τελευταίο να εξαγοράζει τελικά το 60% της κρητικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης και να αποκτά το δίκτυο των 12 καταστημάτων της Makro Cash & Carry.