Στροφή των Ελλήνων καταναλωτών τώρα στο Made in Greece

Στροφή στο Made in Greece από τους Ελληνες καταναλωτές. Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το 80,4% των ερωτηθέντων τονίζει πως, όταν βρίσκει στο σούπερ μάρκετ ελληνικά προϊόντα, τα προτιμά από τα εισαγωγήςΤο 90% δηλώνει πως θέλει να αναγράφεται στη συσκευασία ότι ένα προϊόν είναι ελληνικής παραγωγής, το 61% θεωρεί ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν καλύτερη ασφάλεια και ποιότητα, το 92% πιστεύει ότι προτιμώντας ελληνικά προϊόντα στηρίζει την παραγωγή της χώρας και το 86% εκτιμά πως προτιμώντας ελληνικά προϊόντα βοηθά στη μείωση της ανεργίας.

Αναφορικά με το πώς επιλέγουν οι καταναλωτές προϊόντα, σημαντικότερα κριτήρια επιλογής θεωρούνται η ποιότητα, η τιμή, οι προσφορές και η ελληνική προέλευση. Οπως προκύπτει από την έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου σε δείγμα 1.365 νοικοκυριών, οι καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων άλλαξαν ραγδαία λόγω της οικονομικής κρίσης.

Περισσότεροι από ένας στους στους δύο (54%) αγοράζουν λιγότερα προϊόντα, ίδιο ποσοστό καταναλωτών περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα, τέσσερις στους 10 αγοράζουν φθηνότερα προϊόντα και εφτά στους 10 συγκρίνουν τιμές σε προϊόντα και καταστήματα.

Οσον αφορά τα χρήματα που αφήνει ο Ελληνας καταναλωτής στο ταμείο, εκτιμάται ότι κατά μέσο όρο ξοδεύει περίπου 50 ευρώ κάθε φορά που επισκέπτεται ένα σούπερ μάρκετ, με τη μηνιαία δαπάνη να φτάνει τα 278 ευρώ.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα