Μετρό Θεσσαλονίκης: Τον Νοέμβριο στις ράγες

Ο Ταχιάος δήλωσε ότι το συγκεκριμένο μέσο, που περιμένει 30 χρόνια η πόλη, επιτέλους θα λειτουργήσει. Παραμένουν επιφυλακτικοί οι κάτοικοι

Βόλτα κάτω από τη Θεσσαλονίκη με το μετρό οργανώθηκε χθες το πρωί, με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Νίκο Ταχιάο να δηλώνει ότι το μέσο μαζικής μεταφοράς, που περιμένει 30 χρόνια η πόλη, θα είναι έτοιμο τον προσεχή Νοέμβριο, αλλά υπάρχουν πλέον πολλές επιφυλάξεις σχετικά με αυτό. Εάν κάνει κάποιος τη διαδρομή, θα διαπιστώσει ότι ο σταθμός Βενιζέλου είναι γιαπί και κάποιοι άλλοι σταθμοί είναι ημιτελείς και ήταν σκοτεινοί κατά τη χθεσινή διαδρομή παρουσία πολλών δημοσιογράφων.

Ο Ταχιάος είπε ότι στις αρχές καλοκαιριού θα είναι έτοιμος ο σταθμός Βενιζέλου, ενώ τον Νοέμβριο θα τεθεί σε κανονική λειτουργία η βασική γραμμή και σε έξι οκτώ μήνες μετά θα τεθεί σε λειτουργία και η επέκταση προς Καλαμαριά. Κανένας όμως, πλέον, δεν πιστεύει ότι τον Νοέμβριο θα έχει μετρό η Θεσσαλονίκη, γιατί, όπως σιγοψιθύριζαν στελέχη της Ελληνικό Μετρό, μάλλον η καταλληλότερη έκφραση θα ήταν ότι «το μετρό είναι εφικτό να είναι έτοιμο τον Νοέμβριο, εάν συμβούν κάποια πράγματα, όπως η καλύτερη χρηματοδότηση του έργου από την κυβέρνηση», γιατί όντως υπάρχουν πολλά παράπονα για καθυστέρηση στις πληρωμές, άλλωστε οι εργαζόμενοι έχουν κοινοποιήσει αρκετά θέματα οικονομικής φύσεως.

Αρα, εάν η χρηματοδότηση είναι σωστή, το μετρό θα παραδοθεί στην ώρα του, σε άλλη περίπτωση να ετοιμαστούν οι Θεσσαλονικείς να μπουν σε κάποιο βαγόνι μέσα στο 2025… Αλλωστε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του εργολάβου ΑΚΤΩΡ Αλέξανδρος Εξάρχου ήταν φειδωλός στις δηλώσεις του και αρκέστηκε να πει εκ μέρους της εταιρίας ότι «θα είναι συνεπής η εταιρία στους χρόνους παράδοσης του μετρό στον προσεχή Νοέμβριο». Τα «εάν» τα άφησε να εννοούνται, αλλά έγινε η πλήρης διαδρομή από τη Νέα Ελβετία έως τον σιδηροδρομικό σταθμό, με μία στάση στη Βενιζέλου, σε μόλις 17 λεπτά, καθώς το υπερσύγχρονο αυτόματο τρένο τρέχει με μέση ταχύτητα 50-55 χλμ. Κάθε συρμός μπορεί να μεταφέρει 450 άτομα, ενώ υπολογίζεται ότι την ώρα θα μετακινούνται με το μετρό 18.000 επιβάτες και περί τους 300.000 ημερησίως.

Για τους επιβάτες, που θα ενημερώνονται φωνητικά για τη διαδρομή, τους σταθμούς και την πλευρά ανόδου – καθόδου σε πλατφόρμα, το μετρό θα αποτελέσει τη μετάβαση σε μια νέα, σύγχρονη, ευρωπαϊκή εποχή. Στη Βενιζέλου έχουν εγκατασταθεί οι κυλιόμενες σκάλες, τοποθετούνται οι επενδύσεις με γρανίτες και έως τις αρχές καλοκαιριού ο σταθμός θα είναι απολύτως έτοιμος, όπως έλεγαν ο Ταχιάος και συνεργάτες, προαναγγέλλοντας την επέκταση προς Καλαμαριά και προς δυτική Θεσσαλονίκη. Εδώ τη βασική γραμμή δεν τελείωσαν ακόμη, για τις μετέπειτα ενέργειες μιλούν, κάτι που φυσικά προκαλεί πολλά αρνητικά σχόλια, όπως και το γεγονός ότι χθες τα εργοτάξια ήταν γεμάτα εργάτες που, όμως, κάθονταν με σταυρωμένα χέρια, κάτι που σημαίνει ότι έγινε «επιστράτευση» εν όψει παρουσίας δημοσιογράφων…

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα