Γιατί «πατώνουν» οι Ελληνες μαθητές

Εκπληκτοι δημοσιογράφοι μεταδίδουν ότι οι φίλοι τους οι πολιτικοί αντί για σκεπτόμενους πολίτες δημιουργούν ντουβάρια για να τους ψηφίζουν!

Απαντες τώρα ανακάλυψαν τον διαγωνισμό PISA, στον οποίο έλαβαν μέρος οι Ελληνες μαθητές με οικτρές επιδόσεις. Ομως, ο δρ Αλκιβιάδης Κωνσταντίνος Κεφαλάς, διευθυντής Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών στο Ινστιτούτο Θεωρητικής και Φυσικής Χημείας, τα έχει γράψει, αναλύσει και ερμηνεύσει με άρθρο του στην ιστοσελίδα της «δημοκρατίας» (http://www.dimokratianews.gr) ήδη από την 28η Οκτωβρίου!

Το άρθρο τιτλοφορείται «Η εθνική συλλογική ευφυΐα την 28ην Οκτωβρίου 2016», στο οποίο διαβάζουμε τα ακόλουθα: «Το 2010, το έγκυρο επιστημονικό περιοδικό “Intelligence” δημοσίευσε άρθρο σχετικά με τον δείκτη ευφυΐας 108 εθνών (National IQ index), ένθα τεκμηριώνεται ότι ο ελληνικός λαός έχει δείκτη ευφυΐας ίσον με 92, όταν ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι 99, ενώ τον υψηλότερο στην Ευρώπη έχουν οι Ισλανδοί και οι Ελβετοί, ισούμενο με 101. Ετσι λοιπόν, μαζί με τους άλλους οξυδερκείς Βαλκάνιους, οι Ελληνες καταλαμβάνουν τις τελευταίες θέσεις στην κλίμακα ευφυΐας μεταξύ των ευρωπαϊκών λαών και αυτός είναι ο λόγος που αντιμετωπίζονται διαφορετικά από τα κέντρα λήψης αποφάσεων σε σχέση με άλλους εξυπνότερους λαούς, επειδή ο δείκτης ευφυΐας αντανακλά την ικανότητα των λαών να αντιλαμβάνονται τα πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά τεκταινόμενα γύρω τους και συνεπώς να αντιδρούν διαφορετικά στις δύσκολες καταστάσεις. […]

Ο χαμηλός δείκτης ευφυΐας του ελληνικού λαού είναι αποτέλεσμα της χαμηλής ποιότητας της παιδείας που του επέβαλαν οι πολιτικοί. Η ικανότητα των μαθητών να αντιλαμβάνονται το περιβάλλον και τα τεκταινόμενα γύρω τους αποτιμάται με την ικανότητά τους να κατανοούν απλά κείμενα και να εκτελούν απλές αριθμητικές πράξεις και απεικονίζεται μέσω του διαγωνισμού PISA, που έχει καθιερώσει η UNESCO τα τελευταία χρόνια.

Εδώ, οι μαθησιακές και γνωστικές ικανότητες των Ελλήνων μαθητών, αποφοίτων των σχολείων του PASOK, της ND και του SIRIZA, είναι άκρως απογοητευτικές. Στον διαγωνισμό του 2012 η Ελλάδα βρέθηκε στην τρίτη και τελευταία ομάδα χωρών, με μέση επίδοση χαμηλότερη από τον μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ. Μεταξύ 65 χωρών, στην Κατανόηση Κειμένου η Ελλάδα ήταν στην 39η θέση και στην 41η θέση στα Μαθηματικά και στις Φυσικές Επιστήμες».

Παναγιώτης Λιάκος

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα

Advertisement 4