Παρά την εχθρική (θα λέγαμε) στάση Ηνωμένων Πολιτειών και Ευρώπης -βλέπε και Ευρωπαία εισαγγελέα- στον Πειραιά φαίνεται πως πάνε μια χαρά και βγάζουν και λεφτά: το α’ εξάμηνο ολοκληρώθηκε για τον ΟΛΠ με αυξημένα μεγέθη, παίρνοντας ώθηση από την άνοδο των εσόδων στα εμπορευματοκιβώτια, στην κρουαζιέρα και την παραχώρηση των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ σε άλλους Κινέζους, που ανήκουν όμως στον ίδιο μητρικό όμιλο. Μειωμένα ήταν ωστόσο τα έσοδα στην ακτοπλοΐα, κάτι που αποδίδεται στη μείωση των λιμενικών τελών κατά 50% από τον Μάιο του 2025.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους στο πρώτο εξάμηνο διαμορφώθηκαν στα 46,7 εκατ., έναντι 40,4 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2024, σημειώνοντας αύξηση 15,3%. Στο ίδιο διάστημα ο ΟΛΠ υλοποίησε επενδύσεις ύψους 48,1 εκατ. σε έργα υποδομής και εξοπλισμό, ενώ μηδένισε τον τραπεζικό δανεισμό μέσω της πρόωρης αποπληρωμής δύο δανείων.
Οι σωρευτικές δαπάνες που έχει κάνει μέχρι τα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2025 ο ΟΛΠ στο πλαίσιο της υλοποίησης υποχρεωτικών επενδύσεων συνολικού ύψους 250,5 εκατομμυρίων με βάση τη σύμβαση παραχώρησης ανέρχονται στα 179,29 εκατομμύρια. Απομένουν δηλαδή ακόμα υποχρεωτικές επενδύσεις της τάξης των 71 εκατομμυρίων για να υλοποιηθούν ως το 2026, οπότε λήγει η σχετική προθεσμία που προβλέπεται από την παράταση που εξασφάλισε ο ΟΛΠ.
Από τη στήλη παρασπονδίες της δημοκρατίας