Το… πρόμο στην κλινική μαλλιών και στην Κατσαφάδου!
Την ώρα που το πολύπαθο Εθνικό Σύστημα Υγείας ταλανίζεται από δεκάδες προβλήματα, παρά όσα αντίθετα διαμηνύει από τον «άμβωνα» τηλεοπτικών εκπομπών (πρωινών και βραδινών), ο υπουργός Υγείας Αδωνις Γεωργιάδης έχει μετατραπεί σε έναν άτυπο (σε κόντρα με τον θεσμικό του ρόλο) marketing director ιδιωτικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στον χώρο της, χωρίς να έχει αποτινάξει από πάνω του την ιδιότητα του τηλεπωλητή βιβλίων, την οποία επί σειρά ετών υπηρετούσε με συνέπεια και πάθος σε τηλεοπτικούς σταθμούς τοπικής εμβέλειας!
Γιατί δεν μπορεί αλλιώς να χαρακτηριστεί ο σημερινός υπουργός Υγείας, όταν λίγους μήνες μετά την ομολογουμένως πετυχημένη μεταμόσχευση μαλλιών FUE στην ιδιωτική κλινική μαλλιών Bergmann Kord, την οποία φρόντισε να εξυμνήσει – διαφημίσει δημόσια, βάζοντάς τη στην ουσία στον μύλο του αθέμιτου ανταγωνισμού, «αλέθοντας» τις άλλες ιδιωτικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον ίδιο χώρο, προχώρησε, από το βήμα ιατρικού συνεδρίου της βιομηχανίας φαρμάκων Bennett, και σε ακόμα μία διαφήμιση εταιρίας.

Ο Αδωνις Γεωργιάδης από του βήματος, αφού προηγουμένως ανέφερε πως ο ίδιος δεν κρατά ιατρικό απόρρητο, εξεδήλωσε πως είναι πολύ ευχαριστημένος από την τοποθέτηση μαλλιών και αποκάλυψε πως έχει κάνει μπότοξ «όχι πολύ, όμως» και καθόλου… λίφτινγκ! Δεν στάθηκε όμως μόνο εκεί, καθώς τόνισε πως βάζει πολύ ωραίες κρέμες της εταιρίας La Vie en Rose, οι οποίες είναι καταπληκτικές, «σας τις συστήνω πραγματικά, είναι το κάτι άλλο», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, κλείνοντας το promotion με τη φράση «ό,τι άλλη απορία έχετε αισθητικής φύσεως θα σας τη λύσω», απευθυνόμενος στους συνέδρους.

Το μόνο, δηλαδή, που δεν έκανε ο υπουργός Υγείας ήταν να βγάλει από το σακάκι του, ως άλλος Κόπερφιλντ, μια κρέμα και να αρχίσει να την περιγράφει όπως έκανε παλιά με τα βιβλία που τηλεπωλούσε! Και το μόνο που έλειπε ήταν να μας αποκαλύψει ποια από τις κρέμες προσώπου βάζει! (Αλήθεια, αυτή με την ταυρίνη ή με το εκχύλισμα από χαβιάρι και φύλλα χρυσού;) Ακόμα μία παράμετρος για τον άτυπο ρόλο του διαφημιστή – υπουργού, τον οποίο έχει πάρει τόσο ζεστά καταπώς φαίνεται: Πριν από λίγες ημέρες επισκέφτηκε την Κεντρική Κλινική της Bergmann Kord στο Χαλάνδρι, στο πλαίσιο του σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε με στόχο την εκπαίδευση 25 νέων συνεργατών από τη βόρεια Ευρώπη στη μεταμόσχευση μαλλιών, με τον ίδιο να δίνει μπροστά στους νέους συνεργάτες «ψήφο εμπιστοσύνης» στην εταιρία στην οποία έβαλε ο ίδιος μαλλιά και για την οποία θα εργάζονται εφεξής!

Και μπορεί όλα αυτά να προκαλούν θυμηδία και τα βίντεο και οι φωτογραφίες να αποτελούν ένα πρώτης τάξης υλικό για τους «Ράδιο Αρβύλα», που ξεκινούν στον ΑΝΤ1, όμως κάθε άλλο παρά γέλιο μπορούν να προκαλούν. Και μπορεί πράγματι, για να επιστρέψουμε στις κρέμες του υπουργού Υγείας, η ιστορία της Δήμητρας Κατσαφάδου, της ιδιοκτήτριας της La Vie en Rose, να μοιάζει σαν παραμύθι, μια και κατάφερε χάρη στο πάθος της για τα καλλυντικά (από την κουζίνα του σπιτιού της και τις κατσαρόλες στα οποία τα έφτιαχνε) να εξελιχθεί σε κολοσσό της ελληνικής αγοράς, όμως η άτυπη διαφημιστική εμπλοκή του Γεωργιάδη έχει προκαλέσει σάλο. Δεν είναι και λίγοι, για παράδειγμα, οι χρήστες social media που λένε πως θα μπορούσε ο υπουργός να πρωταγωνιστήσει σε μια από τις εκκεντρικές (κατά πολλούς) τηλεοπτικές διαφημίσεις της La Vie en Rose, κρατώντας τις κρέμες και φωνάζοντας με τη χαρακτηριστική τσιριχτή φωνή: «Τις… λιγουρεύεστε;».
Τα μπράβο για τις δωρεές
Λίγες ώρες, δε, μετά τον σάλο που ξέσπασε ο κ. Γεωργιάδης σε τηλεοπτική εκπομπή του Action 24 έσπευσε να διευκρινίσει πως όλα αυτά τα είπε διότι η (ακομμάτιστη, όπως δηλώνει η ίδια) κυρία Κατσαφάδου (η οποία εξεπλάγη όταν είδε το βίντεο του Αδωνη Γεωργιάδη) έχει στηρίξει ουσιαστικά το Εθνικό Σύστημα Υγείας ΕΣΥ προσφέροντας σημαντικές δωρεές, ύψους εκατομμυρίων ευρώ, για την ανακαίνιση νοσοκομείων και την προμήθεια ιατρικού εξοπλισμού, όπως αξονικοί τομογράφοι. «Αν υπήρχαν και άλλοι που θα έκαναν τέτοιες δωρεές, θα τους διαφήμιζα κι εκείνους.

Σε αυτή τη χώρα πρέπει να αναγνωρίζουμε το καλό», τα on air λόγια του. Και πράγματι η κυρία La Vie en Rose είναι άξια συγχαρητηρίων, όμως, όπως και να έχει, δεν χρήζει διαφήμισης από υπουργό και μάλιστα αυτόν της Υγείας, ο οποίος, αν κάνουμε λάθος, ας μας διορθώσει, δεν έχει μιλήσει δημόσια σε συνέδρια για την προσφορά συνταξιούχων που έκαναν δωρεές σε νοσοκομεία. Ακόμη κι όταν απεβίωσε η Αθηνά Παπαχρήστου, η συνταξιούχος αγρότισσα που το 2023 είχε δωρίσει από το υστέρημά της ένα ασθενοφόρο στον τομέα ΕΚΑΒ Μεσολογγίου, ο πάντα λαλίστατος υπουργός είχε γράψει στο twitter/X τις εξής 11 λέξεις: «Ειλικρινή συλλυπητήρια, την ευχαριστούμε για την προσφορά της. Παράδειγμα προς μίμηση».
Προεκλογικό μάρκετινγκ στα γραφεία «εκλογικο κέντρο» γνωστής ασφαλιστικής εταιρίας!
Τα μαθήματα promotion, όμως, στην περίπτωση του Γεωργιάδη γίνονται κάποιες φορές ακόμη και εν μέσω προεκλογικής περιόδου! Oπως λίγες ημέρες πριν στηθούν οι κάλπες για τις εθνικές εκλογές της 25ης Ιουνίου του 2023, όταν είχε επισκεφθεί τα γραφεία της ασφαλιστικής εταιρίας NOS Insurance Services, αναρτώντας και σχετικό βίντεο στο TikTok (τι ωραία, αλήθεια, διαφήμιση ιδιωτικής εταιρίας!).
Εκεί, ο διευθύνων σύμβουλός της, Αλέξιος Λιάγκας, απευθυνόμενος στους εργαζομένους του και έχοντας δίπλα του τον Γεωργιάδη, τους απείλησε ευθέως για το τι θα ψηφίσουν στην κάλπη! «Ο υπουργός τα λέει ήπια. Εγώ σας τα είπα χθες πιο έντονα. Δεν υπάρχει επιλογή εδώ. Η δουλειά μας, η καθημερινότητά μας, το μέλλον μας εξαρτώνται πάρα πολύ από μια χώρα κυβερνημένη. Με μια σωστή κυβέρνηση. Ημασταν παρέα όταν ήταν κλειστές οι τράπεζες, παιδιά, και θυμάστε τι γινόταν. Και στα τηλέφωνα, και με τους συνεργάτες μας, και με τον κόσμο, και με τις αποζημιώσεις.

Εγώ δεν είμαι τόσο δημοκρατικός σε αυτά τα πράγματα και σας το έχω αποδείξει. Είμαι, όμως, δίκαιος. Επειδή είναι άδικο να την πληρώσουμε όλοι γιατί κάποιοι έχετε αποφασίσει να επαναστατήσετε για τους χ, ψ λόγους. Πρέπει να το συζητήσουμε», με τον υπουργό να ακούγεται να λέει ότι «καθένας ψηφίζει ό,τι θέλει», θέλοντας να ελαφρύνει προφανώς τον κλίμα.
Οπως ήταν λογικό, και τότε είχε ξεσπάσει σάλος στο διαδίκτυο για τον ωμό εργοδοτικό τραμπουκισμό με σπόνσορα τον Αδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος, αντί να ζητήσει συγγνώμη, υπερασπίστηκε τον Αλέξιο Λιάγκα, λέγοντας ότι ο εργοδότης έκανε χιούμορ και συνέχισε: «Ο άνθρωπος, για να είμαι ειλικρινής, έχει καεί στον χυλό όταν το 2015 είχε μια εταιρία που χρεοκόπησε όταν ήρθαν τα capital controls και είπε “παιδιά, εγώ χρεοκόπησα το ’15, δεν πιστεύω να γίνει κάνα λάθος τώρα και να τρελαθώ”».
«Καμπάνια» και για το… γυμναστήριο της Πάζιου
Ο υπουργός Υγείας, όμως, συνδυάζει με επιτυχία το διαφημιστικό μάρκετινγκ και με το influencing! Για του λόγου το αληθές, αρκούσε ένα βίντεο στο TikTok για να πληροφορηθούμε και τις γυμναστικές ανησυχίες τις οποίες έχει αναλάβει η γυμνάστρια τηλεπερσόνα και «πειρασμός» του Instagram, Χριστίνα Πάζιου, αγαπημένη γυμνάστρια πρωινών εκπομπών και παρουσιαστριών κατά το παρελθόν, όπως της Ελένης Μενεγάκη!

«Οσο η υγεία του υπουργού είναι στα χέρια μου, η υγεία του κράτους είναι στα καλύτερα χέρια. Συμφωνείς;» ρωτούσε η Χριστίνα Πάζιου τον κ. Γεωργιάδη στο βίντεο που ανέβασε περιχαρής στον λογαριασμό της στο TikTok, με τον υπουργό, που φορούσε αθλητικό μπλουζάκι, να χασκογελά και να συμφωνεί! Σε εκείνο δε, διάρκειας δέκα δευτερολέπτων βιντεάκι, η Πάζιου είχε ταγκάρει και την τοποθεσία, αναγράφοντας το όνομα του γυμναστηρίου της (πρόκειται για το Gymaginario, που βρίσκεται στην Αριστοτέλους 18, στο Politia Tennis Club, στην Πολιτεία), έτσι για να είναι ακόμη πιο επαγγελματικό το μάρκετινγκ του κυρίου υπουργού.
Πηγή: Εφημερίδα Espresso