Άγρια κόντρα για την καμπάνια του τουρισμού

Στο brand «Greek summer» επενδύει η κυβέρνηση, φιλοδοξώντας να εξαργυρώσει την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid-19. Το σποτ της νέας καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού στις αγορές του εξωτερικού είναι λιτό και βασίζεται στο συναίσθημα, στέλνοντας το μήνυμα ότι το ελληνικό καλοκαίρι μπορείς να το νιώσεις οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

«Τι κάνει το καλοκαίρι στην Ελλάδα τόσο πολύτιμο; Δεν είναι η θάλασσα, δεν είναι ο ήλιος, είναι κάτι περισσότερο από αυτά. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μία κατάσταση ευτυχίας (state of mind). Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να συνδέεσαι με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Έτσι, φέτος απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι όπου και αν είστε!» είναι το νέο μήνυμα που εκπέμπει ο ελληνικός τουρισμός. Η παρουσίαση του διαφημιστικού σποτ προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις και πλήθος σχολίων, θετικών και αρνητικών.

Πολλοί στάθηκαν στο γεγονός ότι το μότο «Greek summer is a state of mind» είναι πανομοιότυπο με το μότο που είχε χρησιμοποιηθεί πριν από τρεις μήνες σε γαλλική διαφήμιση αντηλιακών, με κεντρικό μήνυμα «Summer is a state of mind». Για κλεμμένο σλόγκαν έκανε λόγο η αξιωματική αντιπολίτευση, με τον δημιουργό του κειμένου του βίντεο Θανάση Παπαθανασίου να σημειώνει ότι η φράση «summer state of mind» υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια, όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind.

«Η εταιρία καλλυντικών την υιοθέτησε πρόσφατα για μια προσφορά της. Εμείς τη χρησιμοποιούμε στη μέση του κειμένου -δεν είναι καν σλόγκαν- για να πετύχουμε αυτό που είναι ο επικοινωνιακός μας στόχος και που οι “ειδικοί” της επικοινωνίας στο διαδίκτυο αδυνατούν να δουν: Να καθιερώσουμε την έκφραση “Greek summer” σαν την ανώτερη, την πιο ξεχωριστή μορφή διακοπών στη Μεσόγειο. Να το κάνουμε brand δηλαδή» έγραψε σε ανάρτησή του ο κ. Παπαθανασίου.

Όσον αφορά τα κονδύλια της καμπάνιας, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) δήλωσε κατηγορηματικά ότι η Marketing Greece δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον καμία διαχείριση κονδυλίων του υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ.

«Το βίντεο για την καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του Ελληνικού Δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό» σημειώνει ο ΣΕΤΕ.

Β. Παπακωνσταντόπουλος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Καραμπινάτο σκάνδαλο στις πλάτες των Αθηναίων με το κτίριο της Πατησίων 159

Τη δουλειά ανέθεσε ο Μπακογιάννης, αλλά τις τελικές υπογραφές έβαλε ο Δούκας! «Δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς» λένε από τον Δήμο Αθηναίων Σε σκάνδαλο που...

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Φτώχεια καταραμένη

Εμείς τα λέγαμε ότι υπάρχει φτώχεια, αλλά η κυρία Σακελλαροπούλου, καλοβολεμένη ούσα στον προεδρικό θώκο, δεν μας πίστευε. Αλλωστε, είχε και αγωνίες αν ο...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Εφιάλτης στα κρεοπωλεία για τους καταναλωτές – Τι κρύβεται πίσω από τις εξωφρενικές...

Το ράλι τιμών στο μοσχαρίσιο κρέας στην Ελλάδα μπορεί να έχει ανακοπεί τον τελευταίο μήνα, ωστόσο δεν αναμένεται να ακολουθήσει φθηνότερη πορεία. Αντιθέτως, σύμφωνα...

Καθετί που φοράει η υπέρκομψη Μαρέβα είναι έργο τέχνης: Σαν να δίνεις μπογιές...

* Αυτός ο Χατζηδάκης είναι ό,τι ακριβώς ονειρεύεται να γίνει κάθε δεξιός: Ενας άεργος κρατικοδίαιτος κηφήνας που βρίζει το Δημόσιο από το οποίο σιτίζεται,...

Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη πριν από τα 62 έτη – Αναλυτικός οδηγός...

Η «δημοκρατία» παρουσιάζει έναν αναλυτικό οδηγό με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται και διαφέρουν από Ταμείο σε Ταμείο   Χιλιάδες εργαζόμενοι που ασφαλίστηκαν πριν από...

ΕΛΤΑ: Δεν είναι εξυγίανση. Είναι δωράκι στους ιδιώτες

της Μαρίας ΔεναξάΚαι που παραιτήθηκε ο Γρηγόρης Σκλήκας, ο CEO των ΕΛΤΑ, για να μη χρεωθεί ο «Μωυσής», άλλη μια σκόπιμη απαξίωση και στο...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ