Ο Μάκης Βορίδης στα βήματα του Στέλιου Πέτσα!

Με απευθείας ανάθεση δίνει 3.000.000 € στη Frank and Fame για να ενημερώσει τους αποδήμους πώς θα ψηφίσουν στις εκλογές

Από την Ντίνα Ιωακειμίδου

Λεφτόδεντρα υπάρχουν! Όχι για την ενίσχυση του ΕΣΥ, για κοινωνικές παροχές, για ενίσχυση των μικρομεσαίων, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, για στήριξη της αναιμικής οικονομίας, αλλά για απευθείας αναθέσεις στους ημετέρους. Γιατί να το κρύψωμεν, άλλωστε; Είναι το state of mind αυτής της κυβέρνησης.

Έτσι, μετά την περιβόητη λίστα Πέτσα, το υπουργείο Εσωτερικών με δύο αποφάσεις του, οι οποίες δημοσιεύτηκαν στις 9 Μαρτίου, μοιράζει με απευθείας ανάθεση 3.000.000 ευρώ για την εκστρατεία ενημέρωσης των αποδήμων ως προς τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος από τον τόπο της κατοικίας τους. Η ανάθεση δίνεται στην εταιρία στρατηγικού marketing και διαφήμισης Frank and Fame, των Γιώργου Τάνες και Θανάση Παπαθανασίου.

Η κυβέρνηση, εν προκειμένω, όχι μόνο παραβιάζει τον νόμο για τις δημόσιες συμβάσεις, αλλά κατά την προσφιλή της τακτική απευθύνεται σε ημετέρους, καθώς η εν λόγω εταιρία είναι αυτή που εμπνεύστηκε και υλοποίησε σχεδόν όλες τις τηλεοπτικές καμπάνιες της Ν.Δ. στις ευρωεκλογές και τις εθνικές εκλογές.

Η μόνη διαφοροποίηση των αποφάσεων του υπ. Εσωτερικών από τη λίστα Πέτσα έγκειται στο γεγονός ότι αυτές υπογράφονται όχι από τον αρμόδιο υπουργό Μάκη Βορίδη, αλλά από την υπηρεσιακή γραμματέα του υπουργείου Γ. Βαλατσού.

Με την πρώτη απόφαση γίνεται απευθείας ανάθεση στη Frank and Fame για δράσεις και υπηρεσίες καμπάνιας ενημέρωσης των εκλογέων εκτός της ελληνικής επικράτειας, ύψους 2.609.900 ευρώ συν ΦΠΑ, τα οποία περιλαμβάνουν: Προβολή επικοινωνιακού υλικού, αγορά τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού χρόνου σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, καταχωρίσεις σε έντυπα μέσα, προβολή στο διαδίκτυο.

Όπως εξειδικεύεται, οι σχετικές δράσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν: Αγορά από τηλεοπτικούς σταθμούς, οι οποίοι εκπέμπουν δορυφορικά νόμιμα εκτός επικράτειας που παρακολουθούν κάτοικοι εκτός Ελλάδας, τηλεοπτικού χρόνου, αγορά από διαδικτυακούς, ραδιοφωνικούς σταθμούς της ομογένειας και εντύπων, site, καθώς και κοινωνικών δικτύων σε περιοχές όπου υπάρχει ισχυρό ελληνικό στοιχείο, όπως οι Ευρώπη, Αυστραλία, Μέση Ανατολή, ΗΠΑ, Λατινική Αμερική, Νότια Αφρική, Αίγυπτος, Καναδάς και Νοτιοανατολική Ασία.

Τα ποσά επιμερίζονται ως εξής: Επικοινωνιακή στρατηγική και δημιουργικός σχεδιασμός του συνόλου των διαφημιστικών υλικών της καμπάνιας 44.900 ευρώ, προωθητικές ενέργειες στο διαδίκτυο 675.000, αγορά χρόνου και χώρου ΜΜΕ 1.890.000. Στη δεύτερη απόφαση, με απευθείας ανάθεση και πάλι στη Frank and Fame χορηγείται ποσό 297.000 ευρώ συν ΦΠΑ για τον δημιουργικό σχεδιασμό και την παραγωγή επικοινωνιακού και έντυπου υλικού.
Τα ποσά επιμερίζονται ως εξής: Για την παραγωγή επικοινωνιακού και έντυπου υλικού 267.300 ευρώ και για τη δημιουργική διαδικασία 29.700 ευρώ.

Η αιτιολόγηση και των δύο αναθέσεων στη Frank and Fame αποδίδεται στη μεν πρώτη απόφαση στην οικονομικότερη προσφορά της έναντι της UNIVERSAL MEDIA ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. η οποία σημειώνεται πως κατέθεσε προσφορά 2.645.000 (συν ΦΠΑ) ευρώ, ενώ στη δεύτερη περίπτωση η προσφορά δεν ανοίχτηκε, καθώς ο εκπρόσωπος της LTH ADVERTISING ΑΦΟΙ ΤΖΕΝΑΛΗ Ο.Ε. αιτήθηκε, όπως υποστηρίζεται, την απόσυρση του state of mind.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

1 εκατ. συνταξιούχοι δεν θα δουν την ενίσχυση των 250 ευρώ που υποσχέθηκε...

Ενα εκατομμύριο συνταξιούχοι δεν θα λάβουν φέτος το επίδομα των 250 ευρώ, καθώς δεν πληρούν τα ηλικιακά, εισοδηματικά ή περιουσιακά κριτήρια που έχουν τεθεί....

Πόσα δώσαμε στην Ουκρανία και ποιο είναι το αντάλλαγμα;

Ο Ουκρανός πρόεδρος επισκέπτεται την Ελλάδα, την ίδια στιγμή που στη χώρα του γίνονται συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τη λεηλασία του δημόσιου χρήματος (και της...

Τέρμα οι ασυνόδευτοι μουστακαλήδες

Ο τελικός στόχος είναι ένας και είναι εθνικής υψίστης σημασίας: να απελαθούν όλοι όσοι μπήκαν παράνομα στη χώρα Τι γράφαμε εδώ στη φιλόξενη «δημοκρατία» τόσα...

Τέλος εποχής για τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι με σκάνδαλα, offshore και κρυφές ιδιοκτησίες

Ο Ουκρανός πρόεδρος και το περιβάλλον του μετέτρεψαν, εν μέσω πολέμου, τον κρατικό μηχανισμό σε μια μηχανή άντλησης δισεκατομμυρίων από τη δυτική βοήθειαΠαρίσι, Μαρία ΔεναξάΟι...

«Εσβησε» ξαφνικά ο Μιχάλης Γουνελάς

Οσα είπε στην «κυριακάτικη δημοκρατία» για τη νύχτα του Πολυτεχνείου γκρέμισαν πολλούς «μύθους» της ΜεταπολίτευσηςΑπό τονΠαναγιώτη ΛιάκοΟ Μιχάλης Γουνελάς πέθανε την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου το...

Νέες αποκαλύψεις για «μαϊμουδιές» στις εκλογές Ν.Δ.

Η μαζική αγορά καρτών SIM χρησιμοποιείται μαζί με τα φανταστικά e-mails για την εικονική εγγραφή νέων «μελών» στο κόμμαΑίσθηση, αλλά και πολλές συζητήσεις προκάλεσε...

Τι ξέρουν; Κι άλλη “βόμβα” από την Ευρώπη: «Βρισκόμαστε σε προπολεμική φάση», λέει...

Σε ψυχολογία εμπόλεμης κατάστασης επιδιώκουν να βάλουν τους λαούς της Ευρώπης, ο ένας μετά τον άλλον υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι, δηλώνοντας απερίφραστα ότι ο πόλεμος είναι...

Αποκάλυψη: Το βρόμικο τεφτέρι με τα ρουσφέτια του Ερυθρού Σταυρού

Επί διοικήτριας Ελπινίκης Ταβιανάτου, «κολλητής» του Αδωνη Γεωργιάδη, το κρατούσαν στο Γραφείο Κίνησης, ώστε οι «φίλοι» ασθενείς να έχουν πρόσβαση στους ορόφους με τα...

Το εξώδικο του Κ. Κυρανάκη και των εργαζομένων του Κτηματολογίου

Ο υπουργός Μεταφορών αλλά και ομάδα υπαλλήλων διαμαρτύρονται για δημοσίευμα που αφορούσε καταγγελίες για τη λειτουργία του Με εξώδικό του προς τη «δημοκρατία», ο αναπληρωτής...

Μεγάλοι όγκοι πνεύμονα: Νεότερα δεδομένα στη ριζική αντιμετώπιση

Ο καρκίνος του πνεύμονα εξακολουθεί να αποτελεί την πρώτη αιτία κακοήθειας στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο της νόσου, διακρίνεται μια ιδιαίτερη κατηγορία, οι λεγόμενοι «μεγάλοι...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ