Ο Μάκης Βορίδης στα βήματα του Στέλιου Πέτσα!

Με απευθείας ανάθεση δίνει 3.000.000 € στη Frank and Fame για να ενημερώσει τους αποδήμους πώς θα ψηφίσουν στις εκλογές

Από την Ντίνα Ιωακειμίδου

Λεφτόδεντρα υπάρχουν! Όχι για την ενίσχυση του ΕΣΥ, για κοινωνικές παροχές, για ενίσχυση των μικρομεσαίων, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, για στήριξη της αναιμικής οικονομίας, αλλά για απευθείας αναθέσεις στους ημετέρους. Γιατί να το κρύψωμεν, άλλωστε; Είναι το state of mind αυτής της κυβέρνησης.

Έτσι, μετά την περιβόητη λίστα Πέτσα, το υπουργείο Εσωτερικών με δύο αποφάσεις του, οι οποίες δημοσιεύτηκαν στις 9 Μαρτίου, μοιράζει με απευθείας ανάθεση 3.000.000 ευρώ για την εκστρατεία ενημέρωσης των αποδήμων ως προς τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος από τον τόπο της κατοικίας τους. Η ανάθεση δίνεται στην εταιρία στρατηγικού marketing και διαφήμισης Frank and Fame, των Γιώργου Τάνες και Θανάση Παπαθανασίου.

Η κυβέρνηση, εν προκειμένω, όχι μόνο παραβιάζει τον νόμο για τις δημόσιες συμβάσεις, αλλά κατά την προσφιλή της τακτική απευθύνεται σε ημετέρους, καθώς η εν λόγω εταιρία είναι αυτή που εμπνεύστηκε και υλοποίησε σχεδόν όλες τις τηλεοπτικές καμπάνιες της Ν.Δ. στις ευρωεκλογές και τις εθνικές εκλογές.

Η μόνη διαφοροποίηση των αποφάσεων του υπ. Εσωτερικών από τη λίστα Πέτσα έγκειται στο γεγονός ότι αυτές υπογράφονται όχι από τον αρμόδιο υπουργό Μάκη Βορίδη, αλλά από την υπηρεσιακή γραμματέα του υπουργείου Γ. Βαλατσού.

Με την πρώτη απόφαση γίνεται απευθείας ανάθεση στη Frank and Fame για δράσεις και υπηρεσίες καμπάνιας ενημέρωσης των εκλογέων εκτός της ελληνικής επικράτειας, ύψους 2.609.900 ευρώ συν ΦΠΑ, τα οποία περιλαμβάνουν: Προβολή επικοινωνιακού υλικού, αγορά τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού χρόνου σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, καταχωρίσεις σε έντυπα μέσα, προβολή στο διαδίκτυο.

Όπως εξειδικεύεται, οι σχετικές δράσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν: Αγορά από τηλεοπτικούς σταθμούς, οι οποίοι εκπέμπουν δορυφορικά νόμιμα εκτός επικράτειας που παρακολουθούν κάτοικοι εκτός Ελλάδας, τηλεοπτικού χρόνου, αγορά από διαδικτυακούς, ραδιοφωνικούς σταθμούς της ομογένειας και εντύπων, site, καθώς και κοινωνικών δικτύων σε περιοχές όπου υπάρχει ισχυρό ελληνικό στοιχείο, όπως οι Ευρώπη, Αυστραλία, Μέση Ανατολή, ΗΠΑ, Λατινική Αμερική, Νότια Αφρική, Αίγυπτος, Καναδάς και Νοτιοανατολική Ασία.

Τα ποσά επιμερίζονται ως εξής: Επικοινωνιακή στρατηγική και δημιουργικός σχεδιασμός του συνόλου των διαφημιστικών υλικών της καμπάνιας 44.900 ευρώ, προωθητικές ενέργειες στο διαδίκτυο 675.000, αγορά χρόνου και χώρου ΜΜΕ 1.890.000. Στη δεύτερη απόφαση, με απευθείας ανάθεση και πάλι στη Frank and Fame χορηγείται ποσό 297.000 ευρώ συν ΦΠΑ για τον δημιουργικό σχεδιασμό και την παραγωγή επικοινωνιακού και έντυπου υλικού.
Τα ποσά επιμερίζονται ως εξής: Για την παραγωγή επικοινωνιακού και έντυπου υλικού 267.300 ευρώ και για τη δημιουργική διαδικασία 29.700 ευρώ.

Η αιτιολόγηση και των δύο αναθέσεων στη Frank and Fame αποδίδεται στη μεν πρώτη απόφαση στην οικονομικότερη προσφορά της έναντι της UNIVERSAL MEDIA ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. η οποία σημειώνεται πως κατέθεσε προσφορά 2.645.000 (συν ΦΠΑ) ευρώ, ενώ στη δεύτερη περίπτωση η προσφορά δεν ανοίχτηκε, καθώς ο εκπρόσωπος της LTH ADVERTISING ΑΦΟΙ ΤΖΕΝΑΛΗ Ο.Ε. αιτήθηκε, όπως υποστηρίζεται, την απόσυρση του state of mind.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Εφιάλτης στα κρεοπωλεία για τους καταναλωτές – Τι κρύβεται πίσω από τις εξωφρενικές...

Το ράλι τιμών στο μοσχαρίσιο κρέας στην Ελλάδα μπορεί να έχει ανακοπεί τον τελευταίο μήνα, ωστόσο δεν αναμένεται να ακολουθήσει φθηνότερη πορεία. Αντιθέτως, σύμφωνα...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Αποκάλυψη-φωτιά από Λατινοπούλου για τα εμβόλια: Η επιστολή του Ευρωπαίου Επιτρόπου που καίει...

Έγγραφο-φωτιά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με ημερομηνία 6 Οκτωβρίου 2025, έφερε στο φως η Αφροδίτη Λατινοπούλου κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής της εμφάνισης στο Mega,...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Σκάνδαλο Κτηματολόγιο: Απειλεί και υβρίζει ο Κυρανάκης με ύφος τραμπούκου – Ρεσιτάλ αλαζονείας,...

Αντί να απαντήσει στις καταγγελίες για το Κτηματολόγιο, επιστρατεύει μεθόδους της «Ομάδας Αλήθειας» Μια από τις πιο διασκεδαστικές αβάντες της πολιτικής είναι ότι μας δίνει...

Ιράν: Ανήλικη νύφη που σκότωσε τον κακοποιητικό σύζυγό της κινδυνεύει με εκτέλεση αν...

Αντιμέτωπη με την θανατική ποινή βρίσκεται η 25χρονη Γκόλι Κούχκαν στο Ιράν, καθώς έχει καταδικαστεί για τη δολοφονία του κακοποιητικού συζύγου της, με τον...

Καθετί που φοράει η υπέρκομψη Μαρέβα είναι έργο τέχνης: Σαν να δίνεις μπογιές...

* Αυτός ο Χατζηδάκης είναι ό,τι ακριβώς ονειρεύεται να γίνει κάθε δεξιός: Ενας άεργος κρατικοδίαιτος κηφήνας που βρίζει το Δημόσιο από το οποίο σιτίζεται,...

Καραμπινάτο σκάνδαλο στις πλάτες των Αθηναίων με το κτίριο της Πατησίων 159

Τη δουλειά ανέθεσε ο Μπακογιάννης, αλλά τις τελικές υπογραφές έβαλε ο Δούκας! «Δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς» λένε από τον Δήμο Αθηναίων Σε σκάνδαλο που...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ