Καρμπινάτο γαλάζιο ρουσφέτι ο μοιραίος σταθμάρχης Τεμπών

Στο κομματικό περιβάλλον του Μητσοτάκη φαίνεται πως ανήκει ο Θανάσης Κοτταράς, που εισηγήθηκε τη μετάταξή του

Στο κομματικό περιβάλλον του Κυριάκου Μητσοτάκη φαίνεται πως ανήκει ο Θανάσης Κοτταράς που εισηγήθηκε τη μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη της Λάρισας, η εγκληματική αμέλεια του οποίου στοίχισε δεκάδες ανθρώπινες ζωές και βύθισε την Ελλάδα στο πένθος.

Ο κ. Κοτταράς, που μέχρι το καλοκαίρι του 2022 ήταν αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ και μέλος της Επιτροπής Αξιολόγησης του Οργανισμού, ήταν και ο άνθρωπος που μαζί με τη Στυλιανή Κολιοπούλου, επίσης μέλος της επιτροπής αξιολόγησης, εισηγήθηκε τη μετάταξη του σταθμάρχη, ο οποίος επίσης φέρεται ότι ήταν κομματικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, στην τοπική της Λάρισας.

Και στα δύο στελέχη του ΟΣΕ ο εισαγγελέας Εφετών Λάρισας άσκησε πριν από λίγες ημέρες δίωξη για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, όπως και στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Σπύρο Πατέρα.

Ειδικά ο κ. Κοτταράς, όμως, φαίνεται πως όχι μόνον ήταν μέλος της Νέας Δημοκρατίας, αλλά απολάμβανε ειδικώς τη στήριξη του Κυριάκου Μητσοτάκη, είχε πολιτικές βλέψεις ακόμα και για το βουλευτικό αξίωμα και, προφανώς, είχε τοποθετηθεί σε αυτή τη θέση με κομματικούς στόχους.  Σύμφωνα με πληροφορίες, η διαδρομή του κ. Κοτταρά άρχισε από το πολιτικό γραφείο τού τότε προβεβλημένου στελέχους της Νέας Δημοκρατίας Αρη Σπηλιωτόπουλου.

Οταν ο κ. Σπηλιωτόπουλος αποσύρθηκε από την πρώτη γραμμή της πολιτικής ζωής, ο πρώην αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ φαίνεται πως εντάχθηκε στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη και απέκτησε τη στήριξη και την εμπιστοσύνη του.

Χαρακτηριστικό ως προς αυτό είναι το γεγονός πως στις εσωκομματικές εκλογές του 2016, που πραγματοποιήθηκαν κατά το 10ο Συνέδριο της Ν.Δ., δηλαδή λίγο μετά την ανάδειξη του κ. Μητσοτάκη στην ηγεσία του κόμματος, ο κ. Κοτταράς εκλέχθηκε μέλος της Πολιτικής Επιτροπής. Μάλιστα, δημοσιεύματα της εποχής υποστήριζαν πως αυτό είχε συμβεί ακριβώς επειδή απολάμβανε την εύνοια του νέου προέδρου του κόμματος.

Διευθύνων σύμβουλος

Λίγο καιρό μετά την ανάληψη της εξουσίας από τη Νέα Δημοκρατία, το 2019, ο κ. Κοτταράς, τοποθετήθηκε στο πόστο του στον ΟΣΕ, ενώ το καλοκαίρι του 2022 ανέλαβε και διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ., παραμένοντας παράλληλα και μέλος του Δ.Σ. του ΟΣΕ. Από το 2021, μάλιστα, είχαν αρχίσει να εμφανίζονται δημοσιεύματα τα οποία υποστήριζαν ότι ο κ. Κοτταράς θα ήταν στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ., στην Ηλεία, κάτι που πιθανόν να είχε συμβεί εάν δεν είχε μεσολαβήσει το τραγικό, πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη. Τα ίδια δημοσιεύματα που αποκάλυπταν τις βουλευτικές βλέψεις του στελέχους του ΟΣΕ υπογράμμιζαν, ακόμα, πως ο κ. Κοτταράς «έχει μακρά πορεία στους κόλπους του στελεχικού δυναμικού του κυβερνώντος κόμματος».

Στην κατάθεσή του στον εισαγγελέα ο κ. Κοτταράς, όπως και η κυρία Κολιοπούλου, υποστήριξε ότι ενέκρινε τη μετάταξη του 58χρονου τότε σταθμάρχη γιατί δεν είχε ακόμη επιβληθεί το όριο των 48 ετών για τη θέση. Ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Σπύρος Πατέρας, από την άλλη, υποστήριξε ότι ενέκρινε τη μετάταξη ακριβώς επειδή υπήρξε η θετική εισήγηση.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα