Με την ίδια αμεριμνησία της άγνοιας που τον διακατείχε όταν ανέβηκε στην εξουσία ως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ο Αλέξης Τσίπρας εμφανίστηκε και χθες σε τηλεοπτική συνέντευξη (Alpha), αυτή τη φορά ως επικεφαλής του προσωπικού του κόμματος, για να εγκαταλείψει το βαρύ πολιτικό μητρώο του στη λήθη και να υποσχεθεί αόριστα ένα καλύτερο μέλλον.
Στα χέρια του, όπως φάνηκε, δεν έχει κάποιες συγκεκριμένες προγραμματικές προτάσεις για το πώς θα βελτιωθεί η ζωή των πολιτών γι’ αυτό και παρέπεμψε τις σοβαρές ανακοινώσεις στις μέρες της προσεχούς ΔΕΘ, όπου σκοπεύει να συμμετάσχει άτυπα. Οπως το συνηθίζει, έκλεισε το μάτι σε όλους, φτάνοντας να υποσχεθεί φορολογική ασυλία ακόμα και στα υψηλά εισοδήματα. Ανέφερε με μισόλογα ότι η πατριωτική εισφορά δεν θα είναι εθελοντική, αλλά θα επιβληθεί στο 1% των εισοδημάτων και ότι θα επιβάλει κλιμακωτή αύξηση στα μερίσματα των επιχειρήσεων.
Ολα αυτά και… άλλα πολλά θα γίνουν στον μαγικό του κόσμο, «όταν αυξηθεί η πίτα», μόνιμη επωδός όλων των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων, αλλά απέφυγε να εξηγήσει πώς ακριβώς θα συμβεί αυτό. Πρόφτασε, στο μεταξύ, να εξαγγείλει τη σύσταση Εθνικού Ταμείου Ανάπτυξης, την αλλαγή μείγματος φορολογικής πολιτικής με μείωση φόρων στη μισθωτή εργασία, την εξοικονόμηση πόρων από τη διαφθορά (το γνωστό «λεφτά υπάρχουν» του Γ. Παπανδρέου…) και την επανεξέταση του καθεστώτος των 1.200 φοροαπαλλαγών.
Επανέλαβε ότι ξαναμπήκε στο παιχνίδι για να καλύψει το κενό στην πολιτική, και ειδικά στην προοδευτική παράταξη, και υποστήριξε ότι μπαίνουμε σε νέα πολιτική φάση, όπου οδηγούμαστε σε σύστημα δύο ισχυρών πόλων μεταξύ Ν.Δ. και ΕΛΑΣ. Απέκλεισε κάθε συνεργασία με ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, αλλά άφησε μια πόρτα ανοιχτή, λέγοντας «ευπρόσδεκτοι όσοι παραιτηθούν, αλλά δεν θα έχουν προκρατημένες θέσεις».