Για να στρέψει αλλού την προσοχή του λαού και να μην αντιδράσει η αριστερή πτέρυγά της στον πιθανολογούμενο συμβιβασμό, η κυβέρνηση έχει αρχίσει να εξαγγέλλει διάφορα ψευτοεπαναστατικά μέτρα.
Οι «αιώνιοι» φοιτητές θα επανέλθουν, δημιουργώντας πληθυσμιακή και διοικητική ασφυξία στα πανεπιστήμια.
Οι ομοφυλόφιλοι θα συνάπτουν σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης και δεν αποκλείεται να υιοθετούν παιδιά, με αρνητικές συνέπειες για την ψυχολογία αυτών των παιδιών.
Ο υπουργός Δικαιοσύνης θα ανοίξει διάλογο με τους κουκουλοφόρους. Δεν μας είπε με ποιον ακριβώς τρόπο θα διαλεχτούν οι κουκουλοφόροι. Με μολότοφ ή με τούβλα ιπτάμενα;
Οι φυλακές υψίστης ασφαλείας θα καταργηθούν, κι έτσι οι τρομοκράτες θα δραπετεύουν όποτε θέλουν. Δεν θα χρειάζεται να παίρνουν άδεια πενθήμερη για να εξαφανιστούν!
Τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία θα καταργηθούν, διότι η αριστεία είναι απαγορευμένη έννοια για την Αριστερά. «Μετριοκρατία παντού» θα είναι το νέο σύνθημα. Δεν αποκλείεται να απαγορευτεί και η διδασκαλία του Ομήρου, για να μη μαθαίνουν τα παιδιά το «Αιέν Αριστεύειν και υπείροχον έμμεναι άλλων».
Τα παιδιά των παράνομων μεταναστών θα λαμβάνουν την ελληνική ιθαγένεια, κι έτσι θα έχουν ακόμη ένα κίνητρο οι απελπισμένοι όλου του κόσμου να εισέρχονται στη χώρα μας. Οι Τούρκοι δουλέμποροι, που τους μεταφέρουν με το αζημίωτο, ήδη πανηγυρίζουν. Η κυβέρνηση Τσίπρα έκανε το πρώτο βήμα για τη βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων.
Ο υπερυπουργός Πολιτισμού και Παιδείας μάσησε ξανά τη γνωστή «καραμέλα» περί διαχωρισμού Εκκλησίας και Πολιτείας, ανατρέποντας το προεκλογικό λεκτικό εύρημα του κ. Τσίπρα περί εξορθολογισμού των σχέσεων. Ουδείς μπήκε στον κόπο να μας εξηγήσει γιατί χρειάζεται διαχωρισμός, αφού δεν υπάρχει σχέση γάμου συμφώνως προς το Σύνταγμα και πού βρίσκεται ο παραλογισμός ώστε να τον εξορθολογίσουμε.
Προσωπικά, πιστεύω ότι η πατρίδα μας χρειάζεται μια πραγματική επανάσταση, η οποία θα υλοποιεί ακριβώς αυτό που περιγράφει η λέξη:
«επ-ανάσταση». Ανάσταση ξανά. Προσπάθεια για εκπαιδευτική και πολιτιστική ανόρθωση. Στα δύσκολα, ο Ελληνας επιστρέφει στις ρίζες του. Εμβαθύνει στην παιδεία του. Μελετά εκ νέου τη γραμματεία των παλαιότερων και των νεότερων χρόνων. Βρίσκει παραμυθία στην ορθόδοξη πίστη του, παίρνει διδάγματα από την ιστορία του, αντλεί πρότυπα από τους ήρωες και μάρτυρες της Εκκλησίας και του έθνους.
Επί Τουρκοκρατίας μείναμε όρθιοι διότι η παιδεία, άλλοτε κρυφή και άλλοτε φανερή, βασιζόταν στα κείμενα των αρχαίων και της Ορθοδοξίας. Στη γερμανική κατοχή, οι νέοι διάβαζαν Ελύτη και ανέβαζαν αρχαίο θέατρο, όπως θυμάται η Ελένη Αρβελέρ.
Η κρίση θα ξεπεραστεί με πίστη στον Θεό και αναβάπτιση στη διαχρονική ελληνική παιδεία και γλώσσα. Οταν επικαλούμεθα ενώπιον των ξένων τον Πλάτωνα, πρέπει οι νέοι μας να μπορούν να τον διαβάζουν από το πρωτότυπο!
Κωνσταντίνος Χολέβας


